Edward mula menujahkan batangnya kedalam vagina Rana . Tersentak sentak tubuh Rana menerima tujahan itu . Bunyi desahan bergema di ruang bilik itu.
" Arghhhhh ! uhgggh hmm .. " Rana mencapai klimaks nya untuk kali ke 3 setelah hampir setengah jam Edward mengoyangkan batangnya didalam vagina Rana .
" ahhh ahhh ahh pleasee sultan !. fuck me harder ... ! i like this ...! " kata Rana .
Edward melajukan lagi tusukannya dengan sedalam dalamnya ke dalam rahim Rana.
" i'm on my wayy Ranaa !! " jerit Edward .
" Me too ! " Ratna mengepit punggung Edward dengan kuat dan ..
" arghhhh ! hnmmphhh .. uhgghhhh ! stttt .. "
" crotttttt .. " air mani Edward dan Rana membasahi vagina Rana . Edward merebahkan badannya di atas Rana . Mereka berdua mengatur nafas masing' . Edward bangun lalu mencabut juniornya dari dalam vagina Rana . Dia tersenyum .
Rana still virgin .
Dia mengucup dahi Rana .
" thanks ... i love to know you . " katanya . Rana tersenyum .
"me too sultan . " Rana mencium bibir Edward .
" be a nurse for me too . " kata Edward . Rana mengangguk . Mereka berdua membersihkan diri dan masing' kembali ke tempat keluarga mereka berkumpul .
" Edward , kamu pergi mane tadi ? " tanya Ratu Isabella .
" Tadi Edward pergi tukar baju . kenape bonda ? " tanyanya .
" ouh . bonda nak kenalkan Edward dengan Ocsilda , pelajar dari sekolah Theology , dia selalu belajar bersama sama dengan Merzif . " kata Ratu Isabella . Ocsilda tersenyum lalu menyalam Edward .
" Hi , saya Edward . Nice to meet you Oscilda ." kata Edward .
" Nice to meet you too Sultan . " Ratu Isabella tersenyum .
" Edward , bonda tinggalkan kamu dengan Oscilda dulu . Bonda nak pergi sana kejap jumpa kawan' yg lain ." kata Ratu Isabella lalu berlalu pergi .
" bondaa! " belum sempat Edward mengeluarkan kata' nya , Ratu Isabella telah pergi terlebih dahulu .
" Oscilda , if you don't mind .. can we go for a walk around this harem ? " tanya Edward sambil tersenyum .
" Ya .. sure . " Edward memimpin tangan Oscilda . Ramai mata memandang namun dia tidak menghiraukan pandangan semua itu . Dia bangga sebab di sisi nya berdiri seorang perempuan yg cantik .
Edward memimpin tangan Oscilda menuju ke arah bilik bacaan . Sesampainya mereka di dalam bilik tersebut , Oscilda lalu menghampiri rak' buku disitu . Dia memandang semua buku' itu dengan perasaan yg bangga . Edward tersenyum .
" awak pilihlah mane yg awak suka. " kata Edward . Oscilda menghampiri Edward lalu dia mengucup bibir Edward .
" tq Sultan ! " lalu Oscilda ingin melangkah pergi namun tangannya ditarik oleh Edward dan memeluk erat tubuh Oscilda dari belakang.
" kenape sultan ? " tanya Oscilda .
" nothing . come here . " kata Edward lalu dia duduk di atas meja bacaan manakala Oscilda duduk di atas kerusi berhadapan dengan Edward . Mata Oscilda kemudiannya tertumpu pada benjolan dalam seluar Edward .
" sultan .. tu dh bangun rase nya . " kata Oscilda . Edward memandang seluarnya dan tersengih .
" i think so ... " kata Edward ketawa kecil . Oscilda menghampiri Edward lalu melutut . Dia memandang Edward .
" Boleh saya buka ? " tanya nya .
Edward mengangguk .