" sayangg ! " kata Edward lalu dia memeluk Clara dari belakang . Clara terkejut lalu secara x dak sengaja memukul sebiji telur di atas kepala Edward . Edward terkejut .
" sorrryy hubyyy !!! sorrryyy !!! " kata Clara dia memegang pipi Edward . Dia mengelap sisa telur di atas kepala Edward .
Sayang juga dekat aku eh . tadi aku tegur x nak jawab aku eh ..
Edward membuat muka marah dan merajuk .
" kalau x nak maafkan saya pun , janganlah pukul saya pakai telur tu . " kata Edward .
" hubyyy .. soryyyy ... saya x sengajaa .. pleaseee ? sorryyy sultann sayangg ... " pujuk Clara . Dia mencubit pipi Edward .
" alaa janganlah merajukkk .. me sorry okyy ? pleaseee hubbyy ... ? "
Edward ketawa . Clara mencebik muka .
" k fine ! Pura' merajuk pulak ...hmm ! x nak kawan ! " kata Clara sambil berpeluk tubuh .
" sayanngggg ... hubyy saje jer .. .. alooo x mau majuk' lagi oky ? " kata Edward lalu dia mencubit hidung mancung Clara .
" i miss you sultann .." kata Clara lalu dia memeluk erat tubuh Edward .
" i miss you more sayangggg .. " lalu Edward mengucup dahi isterinya itu dengan penuh kasih sayang ." sultaannnnnn ! ahhhh ! " raung Daphne ketika batang Edward memuntahkan benihnya ke dalam rahimnya . Edward mencabut batangnya . Dia mengucup dahi Daphne .
" thanks ... " ucapnya sambil memakai seluarnya . Dia mengemaskan dirinya . Daphne yg masih terkangkang di atas katil itu hairan .
" nak pergi mana ? tergesa gesa jer ." tanya Daphne . Edward menoleh lalu tersenyum .
" nak balik istana la sayangg .. habis tu nak pergi mana lagi ? " kata Edward lalu dia menghampiri Daphne . Dilapnya cecair putih yg masih mengalir dari pussy Daphne dengan baju Daphne .
" cepat nyer nak balik . Xnak stay dulu ker ? esok balik lah ... " kata Daphne .
" no .. not today sayangg .. i'm rushing now , i gotta go . bye sweetheart ! muachh ! " kata Edward lalu menyinggahkan sebuah ciuman di bibir Daphne sebelum berlalu pergi . Daphne memukul tilamnya .
" ishhh ! sibuk jer dengan bini dia tu ! takpe takpe .. hari lain nanti kau datang juga sini cari barang aku ni .. " kata Daphne . Dia mendial nombor seseorang .
"Hi Ayas ! Daphne ni .
Haa aa . Datang lah rumah sini ... rindu laa dengan Ayas ... pleasee ?
Ya ...i'm alone here .
Oky ! I'be waiting for you here .. on my bed .... fasterrr ..
I can't wait anymore ..
Ya ...oky baby !
Muachhh ! Bye !"
Daphne baring semula sambil jari telunjuknya menusuk pussynya sendiri . Dia mendesah desah keseorangan sambil menyebut nama Ayas dan Edward .