Setelah selesai membersihkan diri , Edward baring di atas katil milik Cecilia dengan hanya bersampingkan tuala . Cecilia menghampirinya . Kaki Cecilia tersentuh batang Edward sedikit sehingga menyebabkan batang itu bangun semula . Cecilia kemudiannya terus membuka sampingan tuala Edward dan tualanya lalu dicampakkannya ke sisi . Dia mengelus lembut batang Edward . Dia kemudiannya memasukkan batang itu ke dalam mulutnya . Edward mendesah . Sentuhan mulut Cecilia membuatkan nafsunya naik semula . Dia tidak melepaskan peluang untuk meraba gunung kembar Cecilia yg tergantung itu . Setelah hampir 30 minit blow job , batang Edward mengeluarkan air mani nya . Air itu terpacut pacut ke muka Cecilia . Cecilia menjilatnya sehingga bersih .
" Your sperm taste delicious sultan . " kata Cecilia . Setelah itu Edward mengangkat tubuh Cecilia lalu dibaringkannya . Dia menjilat dan menyedup pussy Cecilia sehingga tubuh kecil gadis itu terangkat angkat dek kerana sedutan itu . Cecilia mencapai klimaksnya .Batangnya ditujahkan ke dalam pussy Cecilia dengan sekalj hentakan sahaja . Dia mengoyangkan pinggulnya agar batangnya keluar masuk keluar masuk dalam pussy Cecilia itu . Henjutan demi henjutan di dayungkan oleh Edward membuatkan Cecilia mendesah kesedapan .
" ah ah ah ah ah ahhh ahhhh .. sullltannnnn ahh .. fuck me harderrr pleasee eahhh ahhh .. hurmmmphhh .. "
" i'm..... outtttt.... sulltannn .. arghhhh ..arhhh arhh .. fasssterrrrr ahh .." raung Cecilia . Edward melajukan dayungannya setelah merasakan dirinya juga begitu .
" crotttttt ... " benih itu memacut ke dalam rahim Cecilia .
" ahh ahh ..oughhh .. hmmphh .."
Mereka berdua menarik nafas . Edward rebah di sisi Cecilia . Dia mengucup dahi gadis itu .
" thanks once againn my love .. i love your pussy . " katanya . Cecilia tersenyum . Akhirnya mereka berdua terlena dengan tidak berpakaian ." Cecilia , saya terpaksa pergi ke tempat lain . Awak jaga diri baik' dekat sini tau ? Ni cincin sebagai tanda awak milik saya . " kata Edward . Cecilia menangis lalu dia memeluk Edward . Edward membalas pelukan gadis itu dan diciumnya ubun' gadis itu . Edward melambai lambaikan tangannya kepada Cecilia .
Dia singgah di Lake Tower . Bangunan yg tertinggi di kerajaan yg ditaklukinya . Dia menuju ke tingkat yg teratas , tempat dia selalu menghabiskan masanya bila bosan . Sedang dia baru saja mahu merebahkan badannya ,
Toktok!
Dia bangun dan menghampiri pintu itu . Apabila pintu dibuka , muncul seorang gadis yg cantik rupa parasnya dihadapannya . Dia terpegun seketika . She so beautiful ..
" Sultan ? " tegur gadis itu . Dia tersentak .
" Ouh . ya , sila masuk . " silanya kepada si gadis . Gadis itu masuk lalu meletakkan makanan di atas meja kaca itu . Edward memerhatikan gadis itu .
" sila menjamu selera Sultan . " kata gadis itu sambil tersenyum .
" thanks . " ucapnya . Dia duduk . Perlahan lahan makanan itu disuap ke mulutnya .
Sedap nyer ! Tak pernah aku rasa masakan yg sesedap ni .
" siapa yg masak ni ? " tanya dia .
" saya sultan . kenape ? tak sedap ker ?" tanya si gadis . Dia mengelengkan kepala dan tersenyum .
" no . This is the most delicious food that i have ever tasted in my life ! " katanya . Gadis itu tersenyum gembira.
" siape nama awak ? " tanya Edward .
" Clara . " jawab gadis itu .
" nice name . Masakan pun sedap . " puji Edward . Clara hany tersenyum . Dalam hati , dia terasa ingin melompat' sebab masakannya dipuji oleh sultan mereka .