25. rész

3.4K 103 8
                                    

Október 31.-e van. Vagyis Halloween estéje. Az egész városnak, ha körül nézünk Halloween-i feelingje van. Szerencsére az idei Halloween az őszi szünetre esik. Délelőtt Luk-kal mi is kidíszítettük a házat, a kertet, mint mikor kicsik voltunk.

És else hiszem, hogy még hét hónapot kell kibírni és itt a nyári szünet. S a ballagás is. Na de, hogy én minek is tanulok? Rendezvény szervezőnek. Apu, aki egyébként menedzser, azt akarta, hogy én is menedzser legyek. De nem akartam, szóval rendezvény szervező leszek, ha minden jól megy. Kenzie az orvosnak készül. Az anyukája is az, s ha neki is minden jól megy, akkor az anyukájától átveheti a betegit. Matt az apja cégénél fog dolgozni. Ha szünet van, akkor is beszokott menni az apjához segíteni, aki örül, hogy ha majd nyugdíjba megy, a cége jó kezekbe kerül. Ha már Matt-nél tartunk. Matt és Alex nagyon jóba lettek. Alex lett Matt második legjobb barátja. Mert hát az első az Jack. Jack és Matt már ovis koruk óta ismerik egymást. Jack is jól kijön Alex-el, aminek én nagyon örülök. Én is szoktam beszélgetni Alex-el és azt kell mondanom, hogy Alex lett a legjobb fiú barátom. Mindig számíthatok rá ha valami baj van, s ez fordítva is igaz.

Kenzie azt találta ki, hogy idén szervez egy Halloween-i bulit, amire be is kell öltözni. Elég hosszú keresgélés után meg is találtam az egyszerű, de nagyszerű álarcot. Ezen az álarcon a smink a lényeg. Meg is kerestem a sminkhez tartozó dolgokat. Most fél hét múlt, szóval lassan kezdhetek készülődni. Először a ruhát választom ki. Őszintén semmi elképzelésem sincs, hogy milyen ruhát vegyek fel. Olyat akarok ami illik a sminkhez.

- Bejöhetek? - dukta be a fejét Luk.

- Persze. - intek a fejemmel az ágy felé.

- Mit csinálsz? - ül le az ágyamra.

- Kenzie este Halloween-i bulit szervez és épp a ruhát választom, de nincs elképzelésem milyen ruha illene a sminkhez. - mondtam el a egy szuszra a „promlémám" a bátyámnak.

- Milyen sminket csinálsz? - kérdezte, én meg megmutadtam neki egy jó kis sminket, amit Pinterest-en találtam.- Engedj! - lökött arrébb a szekrénytől, amiben elkezdtett kutakodni. - Tessék! - adta a kezembe a „tökéletes" ruhát pár perc keresgélés után. Egy egyszerű fehér, térdnél szagagott farmer és szintén fehér spagetti pántos felső volt.

- Köszii! - visítottam a fülébe és adtam egy puszit Lukas arcára.

- Szívesen. - mondta nevetve, s egy puszit nyomott a hajamba.

A ruháimmal együtt mentem a fürdőbe. Levetköződtem és be is álltam a zuhany alá. Jól esett a langyos víz, ami végig ment az egész testemen. Hajamat megmostam a kedvenc citrom illatú samponnal. A tenyerembe nyomtam egy kevés méz és vanília illatú tusfürdőd és bekentem vele az egész testemen, s le is mostam. Amint kiléptem a kabinból magam köré csavartan egy törülközőt, a hajamat meg megszárítottam. Mikor a hajam már nem volt vizes, felvettem a ruhát amit Luk válaszott ki. Ezért jó, hogy ha tesód híres modell.
Ezután leültem a sminkasztalomhoz és el is kezdtem csinálni a sminkem. Kb egy óra múlva kész lett. És nem túlzok. A hajamat begöndörítettem és tettem fel egy virágos hajpántot is. Megnéztem az órát. 20:38. Fogtam egy kisebb fekete táskát és belepakoltam a fontos dolgokat ( telefon, pénztárca, irataim ). Felhúztam a fekete Vans cipőm és mentem is le a konyhába.

- Aztaa! - tátotta el a száját apum.

- Ez az én hugom? - kérdezte Luk.

- Gyönyörű vagy kicsim. - mondta anyum és jött megölelni, ami nehezen ment neki, mert nem akarta elkenni a sminkem, ami ilyen lett:

 - mondta anyum és jött megölelni, ami nehezen ment neki, mert nem akarta elkenni a sminkem, ami ilyen lett:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

15 perc múlva már Kenzie-ék haza előtt álltam. Amint átléptem a kapun megláttam az én legjobb barátnőm.

- Loran! - szaladt hozzám és jó szorosan megölelt.

- Azta jól nézel ki. - néztem végig rajta. Kenzie egy zombi menyasszonynak volt beöltözve. A sminkje az nagyon jól sikerült neki. Tiszta élethű volt.

- Te sem panaszkodhatsz. Nagyon jó lett a sminked. Na de gyere. A többiek bent vannak. - fogta meg a kezem és húzott be a házba.

Bent többen voltak, mint kint. Akik kint voltak azok vagy kijöttek beszélgetni a hangos zene miatt, vagy márvolt egy kevés a fejükben. Akik viszont bent voltak azok ittak, beszélgettek, esetleg táncoltak. Kenzie először a konyhába húzott, a piához.

- Tessék. - nyomott a kezembe egy kis poharat aminek a tartalma rózsaszín volt és a szaga. Azt inkább hagyjuk. Egyszerre húztuk le a folyadékot, ami mind a kettőnknek marta a torkát.

- Helló. Azta Loran jól nézel ki. - mondta egy rekedtes hang. Megfordultunk és Jack volt az.

- Köszi! - mosolyogtam rá.

- Na de én elrabolom a barátnőd. - vigyorgott Kenzie-re, aki egy gyors csókot lehelt a fiú szájára.

- Nyugodtan viheted. - mondtam és már el is tűntek a tömegben.

A buli nagyon jó. Kenzie jól megszervezte. Már úgy 2 órája megy a buli, de Mattet vagy Alex-et még nem láttam.

- Loran most jön a kedvenc zenéd. - kiabálta túl a zenét Kenzie. Megfogta a kezem és egyenes a táncparketre húzott, s elkezdődött a kedvenc zeném ami nem volt más, mint Jonas Blue, Jack & Jack - Rise. Egyszerűen imádom ezt a zenét. A zene ritmusára táncoltunk Kenzie-vel. Egyszer csak azt éreztem, hogy valaki hátulról átölelt. Ahogy megéreztem az a hódító mentolos parfüm illatatot, azonnal tudtam, hogy ki az.

- Ha így fosgz táncolni nem fogok bírni magammal. - búgta a fülembe és egy puszit nyomott a nyakamra. Megfordultam a kezei között és egy csókot nyomtam a szájára. Matt is jól nézett ki. Egy fekete farmer, egy fekete Nike cipő és szintén fekete dzseki volt rajta.

És semmi póló nem volt rajta, így tökéletesen lehett látni a kockás hasát, amiért szerintem mindegyik lány oda lesz, ha meglátja

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

És semmi póló nem volt rajta, így tökéletesen lehett látni a kockás hasát, amiért szerintem mindegyik lány oda lesz, ha meglátja.

Miután Mattel táncoltunk, utánna elment megkeresni a haverjait. Én Kenzie-vel voltam, akinek a kedve jó volt. Túlságosan is jó volt. Elég jól bebaszott. Én is ittam és nekem is forgott a fejem. Úgy döntöttem, hogy felmegyek az emeletre, s egy kicsit ledőlök. Nagy nehezen sikerült úgy felmennem, hogy nem estem el. A legközelebbi szobában nyitottam be. Bár ne tettem volna. Éppen két fiatal kereset valamit a másik szájában. Jobban megnéztem, hogy kik azok. Amint tudatosult bennem, a könnyeim patakokban kezdtek hullani.

A Szerelem Nem Könnyű  [ BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant