A ruháim kipakolása után mentem le a fiúkhoz. Kicsit furcsa lesz egy hét két fiúval egy házban. Amúgy a házat már most szeretem. A legjobb benne a kilátás.
- Luk komolyan ilyen dögös a húgod? - hallottam meg Cam hangját a nappaliból. És Cameron azt mondta rám, hogy „dögös" vagyok?
- Hé! Ő a húgom, oké? - mondta Luk.
- Jó, oké. Csak kérdeztem. Amúgy szerintem simán elmehetne modellkedni.
- De nem megyek. - mentem be hozzájuk. Cam ahogy meglátott az arca olyan vörös lett, mint a paradicsom. Biztos azért mert gondolta, hogy hallottam amit mondott.
- Simán elmehetnél megvan minden benned ami megkell, hogy legyen egy modellben. Én már tudom. - kacsintott rám Cam.
- Ő a táncban jó. - közölte Luk a tényeket.
- Tényleg táncolsz? - döbbenten le egy kicsit Cam.
- Persze. Több, mint 10 éve.
Délután jó idő volt, vagyis nem szakadt a hó. Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sétálni a városban, majd átmegyünk a Central Parkba is. A melegítő nadrágom helyett felvettem egy fekete farmert, hozzá egy kötött pulcsit, fekete csizmát és a kabátom, utánna már indultunk is.
Először a Time Square-hez mentünk. A képeken is gyönyörű, de élőben sokkal gyönyörűbb. Kihasználtam az alkalmat és vettem az otthoniaknak egy kis ajándékot. Még elmentünk a Szabadság Szoborhoz is, utánna meg a Central Parkba.
December 31.
Ez a három nap nagyon jól telt. Cammel nagyon jóba lettem. Bár ebben a három napban nyomult rám, de közöltem vele a tényeket, hogy van barátom és Őt szeretem. Azt hittem, hogy ezután megfog rám haragudni és nem fog hozzám szólni, de nem így lett. Cam-re már szinte úgy nézek, mint a második bátyámra és Ő is úgy néz rám, mint a kishúgára.
Ma van Szilveszter. Az év utolsó napja. Mivel minden évben az emberek a Time Square-en várják az új évet és egész este ott vannak, ezért mi hárman is ott fogunk vissza számolni.
- Loran nekem el kell mennem, majd jövök. - jött be a konyhába Luk.
- Oké. Szia. - köszöntem el tőle.
- Szia. - adott egy puszit a hajamba és már ment is.
- Mit csinálsz? - jött be Cam a konyhába.
- Majd ebédet. Segítesz? - kérdeztem meg tőle.
- Persze.
Ebédre nem mást csináltunk, mint gyümölcs levest és spagettit. Mire kész lett az ebéd, Lukas is vissza ért egy dobozzal, amit egyenesen a szobájába vitt. Reggel óta kicsit furcsán viselkedik.
- Loran siess már! - kiabált fel a szobámba Cam.
- Már megyek! - kiabáltam viszza. Most megyünk a Time Square-hez. Gyorsan felvettem a csizmám, a kabátom. Fogtam a táskám és mentem is le.
- Gyönyörű vagy hugi. - mért végig a bátyám.
- Tényleg az vagy. - mondta Cam is csillogó szemekkel.
- Köszönöm. - pirultam el egy kicsit.
- 3, 2, 1! BOLDOG ÚJ ÉVET! - kiabálta az összes ember, beleértve minket is a Time Square-nél. Már hivatalosan is 2018 van. Egy kicsit maradunk még, de úgy fél egy körül mentünk haza. Haza felé arról beszéltünk, hogy ki mit fogadott. A beszélgetést a telefonom csörgése zavarta meg.
- Szia, Loran! - szólt bele Matt.
- Szia! Boldog Új Évet! - mondtam mosolyogva, bár Ő ezt nem láthatta.
- Boldog Új Évet neked is és Nagyon Boldog Születésnapot! - akkor ezért volt furcsa egész nap Luk.
- Nagyon Szépen Köszönöm! Szeretlek!
- Én is! - az út további részén Mattel beszéltem. Elmodta, hogy mi van otthon, én meg azt, hogy milyen NY.
Miközben Mattel beszéltem, egy kicsit lemaradtam, ezért Luk-ék hamarabb haza értek. Amint benyitottam a házba sötétség fogadott.
- BOLDOG 19.-IK SZÜLINAPOT LORAN! - kiabálta egyszerre Luk és Cam a nappaliban és Cam felgyújtotta a lámpát.
- Köszönöm szépen! - ötletem meg a fiúkat. A dobozban amit reggel Luk hozott, abban volt a torta, bár gondolhattam volna. Meggyújtottam a tortán a 19 gyertyát, kívántam valamit, majd elfújtam. Ezután a fiúk oda adták az ajándékokat.
Lukastól egy Jack and Jack-es pulcsit és egy Rise-os pólót kaptam. Cameron-tól egy „ I Love New York City and Cameron Dallas " feliratú pólót kaptam és a Szabadság Szobor, meg a Central Park kicsinyített mását.
YOU ARE READING
A Szerelem Nem Könnyű [ BEFEJEZETT]
FantasyLoran Morgan. Egy átlagos 18 éves lány. Szüleivel és bátyával lakik Los Angeles-ben. Matt Turner, 20 éves. A „suli menője". Loran és Matt ki nem állhatták egymást, de ez megváltozik. Először barátok, később egy párt fognak alkotni. A kapcsolatuk o...