(Sziasztok! Sajnálom ezt a nagyon nagy kihagyást,de az okát már tudjátok. :// Lehet hónaponként lesznek részek. Nah de nem sajnáltatni akarom magam,inkább kezdem a storyt! :3)
Suga szemszögéből:
A faszom ki van ettől a redva teleptől, ráadásul az uncsitesómnak pont ebbe a suliba és osztályba kellett jönnie. Miért kell rá vigyáznom? Könyörgöm... Mindegy is, nem ez a lényeg. Jimin a lényeg, aki ez miatt mérges lett... gondolom, mivel egész nap csak került. Az utolsó óráról ment el azt hiszem. Nem tudom mert az utolsó emlékem, hogy matekon ültem és elaludtam, csak a változatosság kedvéért persze.
Amikor felkeltem már nem láttam sem a teremben sem egyéb helyen ami az iskolában van. Ki tudja hova mehetett. Aggódok érte, hisz bármi történhet vele az utcán... egyedül. Meg kell keressem, de előtte rá írok. Csak válaszol.
~ Messages ~
Jimin!!
Mégis hol vagy??
Ma még válaszolsz?EZ KÚRVÁRA NEM VICCES!!
Ezért megöllek Park!Faszomat...miért léptél le és miért
nem válaszolsz? Van valami baj??Jimin szemszögéből:
Kimentünk az udvarban mikor rezgett a telefonom. Egymás után csak rezgett, rezgett és rezgett. Ez már több volt mint zavaró. Már majdnem elment egy... szerintem tudjátok minek. Csak ezt a zsebemben éreztem. Meg kell nézzem, hogy ki írt, de nem engednék meg szerintem; vagyis inkább csak Nam.
Tae felől még haza is mehetnék. Ő, hogy is mondjam... hmm... kedves de kissé együgyü, hiszékeny és érzékeny lélek. Legalábbis ez esett le nekem eddig. Ahh nem bírom tovább! Megkérdezem, hogy wc-re mehetek- e, majd ott megnézem ki írt, bár sejtem. Sugára számítok.
-Ömm...Tae?
-Igen?
-A wc-t merre találom?
-Óhh, gyere utánam. - mosolyodott el, majd mutatta is az utat.
Úgy követtem mint egy gyerek az anyját. Ez egy kúrva nagy ház, főleg a pincével együtt. A wc olyan mintha kilométerekre lenne tőlünk.•••
-Hát itt is vagyunk, de siess oké?
-Oké, de Tae... izé...
-Hehe, tudom mit akarsz! - nevetett - nyugi itt leszek, meg várlak nehogy eltévedj nekem. - nevetett ismét.
Ez egy igazán zavarba ejtő kérés volt de hát NAHH! Nem találnék ki; egyedül nem. Mikor beléptem azonnal elővettem telefonomat. Igazam volt, Suga írt rám. Vissza írok neki, de nem tudunk sokat beszélgetni.~ Messages ~
Szia Suga!Nyugi, jól vagyok csak
most nem tudok suliba menni
egy ideig.Jó, hogy még ma válaszoltál. 😃
Bocsánat, most nem érek rá 😥
Később még írok, oké?Mi ez az egész? Miért nem jösz?
Figyelj, ha a csaj a baj, akkor nyugi
nem kell miatta aggódnod, tényleg!
ESTÁS LEYENDO
A szív tettjei [Yoonmin ff.] 》Javítás/át írás Alatt《
FanficJimin azért akit szeret bármire képes. Jelenleg Suga ez az illető. "Mindennél jobban szeretlek, ezért tettem azt amit, és soha nem fogom megbánni!" Ha érdekel, hogy mire és meddig képes elmenni érte, akkor érdemes ide KOOKantanod! ^-^ ~~~~~~~~~~~~~...