Nah, sziasztok!
Miért nem voltak ilyen rohadt hosszú ideig részek? Dolgoztam.. egy hónapig dolgoztam egy étteremben, mint szakács tanuló. Reggel mentem, este jöttem és ja.. se kedvem, se erőm. Most írjam le a hely nevét? Legyek velük ennyira kedves? 😏😂 Csak mert egy tök jó kis hely, sztm. És a marha pöri, a bolonyai, na meg a hagyma leves... hát valami 🤤 Na de, na de nem ez a lényeg. Most folytatni fogom a javításokat, mert tele van hibával.. öcsém, bizonyos részeket azt se tudom, hogy tudtam le írni.. Gyermekeim, valaki vállalja az akasztást? Hihetetlen miket tudok írni, de hogy még PUBLIKÁLNI is 🤯😬 Hát..
Aki ezek után is olvassa a kis fosadékom.. azt meg hívom egy saláta tálra egy kis sült szalonnával. 👇
Sztm ennyi, lassan még részek is lesznek, de muszáj át javítanom az egészet. Volt egy egész rész, amit ki kellett töröljek, mert nem volt jó.. szóval ha kész a javítás, olvassátok el előröl, mert van ami telljesen át lett írva. Sajnálom, de muszáj volt. :/
Most, hogy már tudtok mindent (azt hiszem), búcsúznék is 😊 Legyen szép napotok és vigyázzatok magatokra! A maradék egy hónapot meg élvezzétek amíg tudjátok! 💕💕
((Ja és... maszkot a faszért se húzzatok buszon, mert még MINDIG NEM véd VÍRUS ellen 🤦♀️ Baktériumok ellen véd CSAK. Értelme meg nincs, hogy a látszat kedvéért fel húzod, de az orrodon meg a szádon nincs, csak az álladon. Oké, boltokba húzd fel, mert büntetnek (elvileg?) de ahol nem muszáj, ott hagyd a picsába. 😐 Ez csak egy jó tanács tőlem.. Mert vírus ellen egy kis ócska szájmaszk NEM véd, oda komoly ruha kell, egész testet fedő védő ruházat. So ya, ne hülyítsenek már mindenkit ezzel.. Egész nap emberek közt vagy, de a buszon zárt légkörben, a 100°- ban húzz maszkot, hogy izzadj és ne kapj annyira se levegőt, mint eddig?
Emberek.. gondolkodjunk már egy kicsit...))
Bocsánat, de ezt le kellett írjam.
Amúgy az étterem neve:
Ha egyáltalán érdekel bárkit is...
Aranykulacs kisvendéglő (Szekszárd)
Rá keresel és mindent tudni fogsz.
ESTÁS LEYENDO
A szív tettjei [Yoonmin ff.] 》Javítás/át írás Alatt《
FanficJimin azért akit szeret bármire képes. Jelenleg Suga ez az illető. "Mindennél jobban szeretlek, ezért tettem azt amit, és soha nem fogom megbánni!" Ha érdekel, hogy mire és meddig képes elmenni érte, akkor érdemes ide KOOKantanod! ^-^ ~~~~~~~~~~~~~...