28. Rész

130 9 5
                                    

Van egy nagy gond. Merre megyek? Azt sem tudom hova megyek, csak taposom a gázt. Meg kéne kérdezzem, hogy mit csináljak, de nem merem. Nem akarom hátráltatni őket. De mi lenne ha bevennék egy éles kanyart? Talán egy kis időt nyernénk, mert hát mire megfordúlna az a három, egymás seggében lévő autó.. Vagy csak én gondolom túl? Az is lehet, hogy egymásnak hajtanának, így talán sérülne a motor.. meg ők is.

Vajon melyik a reálisabb lehetőség?
-Áu.. Jimin, ollót! Ott van a kesztyű tartóban.
-Rendben.
Kivettem és oda adtam neki.
-Mire kell?
-Eltalálták a kezem.
Most hogy mondja, egy nagyon kicsit érzem azt a csodás fémes illatot. Jó, ez beteg volt.. de nah, én szeretem a vért, persze másokon nem nagyon.. vagyis kicsit de.. ezt nehéz szavakba önteni.

De miért beszélek ennyit magamhoz? Hülye skizofrén Jimin!
-Mit akarsz kezdeni egy ollóval?
-Vágni egy darabot a pólómból, mert nem tudom elszakítani.
Csak bólintottam egyet. Megvártam amíg az ollóval foglalatoskodott, aztán vettem egy éles kanyart. Tae majd' kiesett az autóból, de a szerencsére még tudott kapaszkodni és így nem történt semmi baj.

A hátsó autó teljes sebességgel az előtte lévőbe ütközött.
-Ha nem döglött meg egy ember sem, kutya legyek.
Sajnos egy még mindig sértetlenül követett minket.
-Jimin, balra! - kiabálta Nam.
-Hogy mi van?
-Mondom fordulj balra!
-De hisz egy árok van ott! Ha bele hajtok akár meg is halhatunk!

-Nem fogunk, mivel kiugrunk!
MI A FASZ??
-Te jól vagy? Öngyilkos akarsz lenni?
-Csak bízz bennem. - mászott Tae és közém - Fordulj balra, mikor kimondom a hármat, mindenki kiugrik az árokba.
-Rendben. - mondta Tae - Jimin?

-Hát... - vettem egy nagy levegőt - rendben, hát legyen. Inkább veletek, mint nélkületek.. -mondtam, és balra fordultam. Akkor ezennel itt a vége. Gondolom inkább így haljunk meg, mint, hogy a kezükben.
-Egy..
Ég veled Min Yoongi..
-Kettő..
Mindennél jobban szerettelek..
-Három!
Mind a hárman kiugrottunk a kocsiból.
Sajnálom, hogy nem búcsúztam el..









Sziasztok, sajnálom a sok és még annál is több késésért, de végre megírtam. Igaz csak ennyit, de legalább idáig is eljutottam... Nem vagyok rá büszke igazából. Tényleg sajnálom.. Tanuljatok rendesen, és majd találkozunk a legközelebbi résznél bogyók, sziasztok 💕💕

A szív tettjei [Yoonmin ff.] 》Javítás/át írás Alatt《Onde histórias criam vida. Descubra agora