Pohled Erena:
Ležel jsem v posteli a koukal na strop. Přemluvil jsem mamku, aby mě nechala pár dnů doma. Stejně mě bolela hlava z věčného stesku. Už jsem dokonce vzdal jakoukoli naději, že mi N někdy odpoví. Možná to tak je lepší... Stejně by mi nikdy neřekl, kdo je.Najednou se od stolu ozvalo pípnutí mého mobilu. Vyčerpaně jsem otočil hlavu tím směrem, odkud zvuk vycházel. Nejspíš mi píše Armin s Mikasou, aby mi oznámili nějaký úkol nebo test...
Pomalu jsem se na posteli posadil. „Do prčič... Kdy ta bolest odezní?" sykl jsem a chytil se za hlavu. Opatrně jsem vstal a přešel těch pár kroků ke stolu.
„Tak, jaký úžasný test budeme psát tentokrát?" uchechtl jsem se a zvedl telefon ze stolu.
Když jsem zjistil, kdo mi psal, upustil jsem šokem zařízení zpět na stůl. Zacouval jsem a posadil se na postel. Složil jsem svůj obličej do dlaní. On odepsal... N mi odepsal.
Opět jsem zvedl pohled a zahleděl se na stůl. „Co mám dělat?" zašeptal jsem si pro sebe. Nemohl jsme zavolat Arminovi, protože za pár minut jim měla začít další hodina, takže jsem se tentokrát musel rozhodnout sám. Měl bych odepsat nebo to nechat být?
Zhluboka jsem se nadechl. Tak jo, to zvládneš, Erene... Vstal jsem a pomalu přešel zpět ke stolu. Uchopil jsem malé zařízení do rukou a zapnul ho. Otevřel jsem zprávy a chvíli pouze hleděl na naši konverzaci.
N: Erene?
Překvapeně jsem zamrkal. Všiml si, že jsem si jeho zprávu přečetl. Sakra! Teď musím odpovědět... už není cesty zpět.
Eren: Jsem v pohodě.
Čekal jsem. Bál jsem se. Je dobře, že si spolu zase píšeme?
N: Omlouvám se...
N: Po***l jsem to...
N: Odpustíš mi někdy?
Nepatrně jsem se usmál a volnou rukou si setřel slzy z očí. To je debil...
Eren: Záleží na tom, jak se budeš chovat... ;)
N: Přísahám, že od této chvíle nepustím tenhle mobil z ruky!
Eren: Chyběls mi...
N: Já vím.
N: Ty mně taky, Erene :)
Eren: Nejradši bych tě teď obejmul...
N: Já tebe taky.
N: Ale víš, že to nejde...
Eren: Proč ti tak vadí, že bych věděl, kdo jsi?
N: Nebavil by ses se mnou...
Eren: To jsi tak ošklivý nebo co?
N: ...
N: To bolelo...
Eren: Promiň...
N: Ale nemyslím si, že nejsem atraktivní ;)
Eren: Ok :)
N: Jak se vlastně jmenuje ten tvůj blonďatý kamarád?
Eren: Který?
Ušklíbl jsme se. Teď se uvidí, co víš o mně a Arminovi, N...
N: Ten, se kterým sedíš na angličtinu...
ČTEŠ
Who is N? (Ereri/Riren)
FanfictionEren nastupuje do dalšího roku na gymnáziu. Dostali nového třídního učitele, z něhož není úplně nadšený. Má však jiné starosti. Začal mu psát neznámý člověk, se kterým se Eren pomalu začíná sbližovat. Zůstává tady ale ta jedna zapeklitá otázka. Kdo...