O pár měsíců později
Opíral jsem si hlavu a zamyšleně hleděl z okna. Vyučování jsem skoro nevnímal, stejně jsem tomu nerozuměl.S Levim jsem během těchto několika měsíců skoro nemluvil, pokud ovšem nepočítám ústní zkoušení na hodinách a podobně. Každopádně mě to trochu mrzelo... Drží si ode mě odstup, protože mu došlo, že by to mezi námi nejspíš nefungovalo? Nebo jsem ho přestal bavit? Měl mě vůbec rád? Urazil jsem ho? Je dobře, že to takhle dopadlo? Měl jsem spoustu otázek, na něž jsem neznal odpověď. Ach jo, proč je život tak krutý a nepředvídatelný?
„Ták, třído, příště si na tohle napíšeme test!" oznámila radostně profesorka Hange, jež na sobě dneska měla z nějakého důvodu laboratorní plášť, i když jsme se dneska v laborce neučili a nedělali jsme ani žádné pokusy. Párkrát jsem byl v pokušení se jí zeptat, co to tenkrát s Levim v tom kabinetu probírala. Ale pak mi pokaždé došlo, že neměla nejmenší tušení, že jsem tam byl celou tu dobu schovaný. A navíc bychom mohli mít oba dva hrozné problémy, kdyby se zjistilo, že jsme spolu něco měli... Nebo by to schytal jen Levi a to bych vážně nechtěl.
„Z čeho že to budeme psát?" zeptal jsem se Jeana sedícího vedle mě.
„Něco s periodickou tabulkou... Proč se nezeptáš toho svého přitroublého kamaráda?" odsekl.
„Jmenuje se Armin, jo? Pamatuj si to..." protočil jsem oči v sloup.
„Já myslel toho druhýho..."
„Cože?"
„Ten N nebo jak se jmenuje..."
„Ha ha ha, moc vtipný, Jeane!"
„Už víš, kdo to je?" zeptal se po chvíli.
„Ještě ne," povzdechl jsem si. Ale jsem blízko... cítím to!
„To jsem si mohl myslet!" uchechtl se.
„Jo? Ty bys na to nejspíš přišel hned, co, ty chytráku?"
„No... Rozhodně bych na to přišel dřív než ty, Jeagere!"
„To bych tě chtěl teda vidět," zasmál jsem se.
Jean se zamračil, ale už nic neřekl. Moc dobře si uvědomoval, že by to nebylo tak jednoduché.
Na konci hodiny nám ještě profesorka Hange připomněla, že v pondělí pojedeme na školní výlet. Docela jsem se těšil. Na raftech jsme zatím nebyli, takže si vyzkoušíme zase něco nového. Určitě to bude zábava...
***
N: Ahoj, Erene!
N: Jak se těšíš na výlet? :)
Eren: Docela dost ;D
Eren: Byl jsi někdy na raftech?
N: No... jednou, ale to bylo už hodně dávno ;D
N: S kým budeš ve stanu?
Eren: Hádej... :D
N: S Arminem?
Eren: Samozřejmě :D
Eren: Bere stan, tak doufám, že nebude děravý nebo moc malý :D
N: To by bylo asi na nic, no :)
ČTEŠ
Who is N? (Ereri/Riren)
FanfictionEren nastupuje do dalšího roku na gymnáziu. Dostali nového třídního učitele, z něhož není úplně nadšený. Má však jiné starosti. Začal mu psát neznámý člověk, se kterým se Eren pomalu začíná sbližovat. Zůstává tady ale ta jedna zapeklitá otázka. Kdo...