Něžně mě líbal a ochutnával mé rty. Prozkoumával má ústa jazykem, zatímco jsem do našeho polibku vzdychal. Opravdu si to užívám? Se svým třídním? Jenže... já ho tak strašně chci...
Spolupracoval jsem a dokonce si přitáhl profesora ještě blíž k sobě, čímž jsem náš polibek ještě prohloubil. Vjel jsem mu rukou do jeho překrásných havraních vlasů.
Když se ode mě Levi oddělil, nesouhlasně jsem zamručel.
„Máš pravdu, nikdo si nezaslouží být sám. Proto bychom měli držet spolu, že?" zašeptal.
„Přesně tak jsem to myslel," ušklíbl jsem se a také se posadil. Tentokrát jsem udělal první krok já. Položil jsem Leviho do postele a zajel mu rukou pod tričko. Nalezl jsem jeho bradavku a začal si s ní pohrávat. Nikdy jsem to nedělal, takže to podle toho taky vypadalo...
„Ty spratku, já jsem ten nahoře!" zavrčel vzrušeně a přetočil se. Vyměnili jsme si pozice - já ležel pod ním, zatímco on na mně seděl obkročmo.
Zrychleně jsem dýchal, když ze mě sundal triko a jazykem přejížděl po mém břiše. Cítil jsem, jak mi tvrdne.
„Tady je někdo nadržený..." zamumlal při pohledu na bouli, jež se mi u poklopce vytvářela.
Pohlédl jsem jinam, jelikož jsem se zároveň styděl. Levi mě uchopil za bradu a stočil si můj pohled zpět k sobě. „Chci ti vidět do očí a chci, aby ses na mě díval. Je toho hodně, co se musíš naučit..." zašeptal mi blízko ucha a poté ho jemně skousl. Zachvěl jsem se.
„Ne-není t-to fér," zamumlal jsem.
„Co, Erene?" zeptal se a ucho mi tentokrát olízl.
„Ž-že máte o-oblečení," vysvětlil jsem.
„Tak prosím," pobídl mě a uvolnil mi nohy, abych se mohl posadit. „Vysvlékni mě, spratku, když po tom tak toužíš..."
Posadil jsem se a uchopil konce profesorova trička. Naposledy jsem se mu podíval do obličeje. Když kývl, přetáhl jsem mu triko přes hlavu. Naskytl se mi pohled na krásnou vypracovanou hruď.
„Pokračuj," ušklíbl se.
Přesunul jsem se k poklopci a začal mu rozepínat kalhoty. Stáhl jsem je a odhodil někam na podlahu. Teď už zbývala jen poslední část. Než jsem se k ní však dostal, učitel mě opět povalil na postel a rozepnul mi kalhoty. Nakonec jsem před ním ležel jen v boxerkách.
„Ach, Erene," vzdychl a sehnul se pro polibek.
Zatímco jsme se líbali, sundali jsme si navzájem boxerky. Cítil jsem naše ztopořelé údy, jak se o sebe otírají. Oba jsme vydali slastný sten.
„Pane profesore..." zasténal jsem.
„Levi," řekl prostě.
„Co-cože?" nechápal jsem.
„Říkej mi Levi. Ale jenom tehdy, když budeme sami, platí? Můžeš mi i tykat..."
„Dobře, Levi," usmál jsem se a odtrhl pohled od jeho přenádherných šedých očí. Zalapal jsem pod dechu, když jsem spatřil jeho chloubu. Levi se měl opravdu čím chlubit...
„Copak, Erenku? Něco v nepořádku?"
„Neříkejte mi ,Erenku'!" varoval jsem ho.
„Promiň, zapomněl jsem. A ty mi zase tykej, spratku."
„Ano, pane," řekl jsem bezmyšlenkovitě.
„To je ještě horší," zasmál se.
„O-omlouvám se," zamumlal jsem a sledoval každý jeho pohyb.
ČTEŠ
Who is N? (Ereri/Riren)
FanfictionEren nastupuje do dalšího roku na gymnáziu. Dostali nového třídního učitele, z něhož není úplně nadšený. Má však jiné starosti. Začal mu psát neznámý člověk, se kterým se Eren pomalu začíná sbližovat. Zůstává tady ale ta jedna zapeklitá otázka. Kdo...