VIII

328 30 1
                                    

Witam!

Dzisiaj wstawię te obiecane 3 roździały do każdej z książek

I tak wiem nie było mnie długo...

well

zapraszam do kontynuacji ^.-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6:47(losowe)

Obudziłam się i okazało się, że zasnełam na biurku, no i stało się nieniknione bolą mnie plecy...au(złoto?(złoto=złoty=złoto-szary, a to oznacza coś co wie kilku moich przyjaciół, a SZCZEGÓLNIE 0Never0) XD) może przestaną...meh wytrzymam.

Podeszłam do szafy i wybrałam biały sweter w fioletowo-niebieskie paski, granatowe jeansy i skarpetki z jednorożcami. Włosy związałam w warkocza. Poszłam do łazienki, ubrałam się, zmieniłam bandaże i wykonałam całą poranną toalętę. Wyszłam z łazienki i poszłam do kuchni i zrobiłam sobie [U.j].

Po zjedzonym śniadaniu udałam się do drzwi, bo chciałam wyjść do bazy, jednak gdy wychodziłam zobaczyłam jak Angelica i Tord się całowali znowu. Ubrałam buty i wyszłam z domu, bo jakże pięknie jest kiedy ktoś ci zjebie dzień z rana, co nie?(yea sarkazm w 1OO%(tak specjalnie wstawiłam O zamiast 0 XD))

Poszłam do bazy i załatwiłam różne sprawy(czyt. plan jak zabić Angelice XD)

Time Skip 18:59

Właśnie tuptam(nowe słowo XD) sobie do domu gdy słyszę jakąś rozmowę zza rogu, od razu się chowam bo rozpoznaję głos tej tapeciary(miałam napisać szmaty lub kurwy lub dziwki, ale jakoś nie chce używać za dużo przekleństw) i Daniela. Włączyłam dyktafon, bikołs łaj not(becouse why not(ponieważ dlaczego nie))

Dan(Dan?)iel-Napewno się nie domyślą?

Angelica-Ten idiota to napewno nie, jest zapatrzony we mnie jak w obrazek, a co do [T.i] to chyba coś podejrzewa, a raczej wie

Daniel-Dobra to plan jest taki............

Cholera nie usłyszałam, bo zaczeli szeptać, mam nadzieję, że na nagraniu będzie słychać.

Chciałam odejść po cichu, ale na moje nieszczęście wywaliłam kosz który stał obok mnie. Szybko bogiebłam w jakąś stronę żebym się schowała jak najszybciej. Padło na krzaki w parku obok, wskoczyłam do nich jak jakaś spłoszona sarna(jakie porównania XD).

Daniel-ktoś tu był(no co ty nie powiesz?(sarkazm jest chyba moim 2 imieniem którego nie mam))

Angelica-jeśli ten ktoś słyszał dokładnie całą rozmowę to jesteśmy naprzegranej pozycji

Daniel-tak czy siak trzeba tę osobę złapać, napewno nie uciekła za daleko.

Rozmaliali dokładnie przy tych krzakach w których byłam. Serce waliło mi jak szalone i starałam się bardzo cich oddychać żeby mnie nie słyszeli. Na szczęście rozeszli się by mnie szukać. Gdy tylko upewniłam się, że mnie nie widzą uciekłam do domu. Weszłam do swojego pokoju, przygotowałam się do spania, położyłam do łóżka i oddałam do krainy mortfeusza.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Well

wyjaśnienie dlaczego mnie nie było!

więc tak:
-nauka
-zaczełam czytać mangi
-mam lekurę(i też czytam mangi)
-jakoś tak sie odciełam od wattpada i zajełam się pisaniem z bff
-miałam mniej czasu na telefon
-zaczełam grać w Indenity V(polecam to takie Dead by Daylight tylko na telefon)
-pisałam z ibff
-zajełam się rozwijaniem kanału na YT
-rysowałam w szkicu
-ogl na YT filmiki

i to chyba wszystko

497 słów

Do następnego!(czyli za chwilę)

~CharaDreemurUT ❤

Kocham cię ponad życie [Tord x reader] {Zakończone} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz