Hey!
Daje maraton i nie marnuje waszego czasu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Obudziłam się gdzieś około 6 ale uznałam, że za wcześnie i poszłam spać(ale nie jest PUZYNO XDDD).
Time Skip
Po kilku takich wstawaniach co 5 minutowym zasypianiu w końcu wstałam o godzinie 8:08. Ubrałam się w pastelowo fioletowy sweter, szare podarte jeansy i skarpetki z Harrego Pottera. Poszłam do łazienki i ubrałam się w wymienione ubrania, uczesałam moje [K.w] w wysoką kitkę i zrobiłam poranną toaletę. Następnie poszłam do kuchni i na śniadanie zjadłam tosty z [U.d] (Ulubiony dodatek) i wypiłam kawę. I jak codzień Tord obściskiwał się z nią. Miałam dosyć tego widoku, chciałabym się przeprowadzić, ale gdzie? Hm...ten dom w Halloween co widziałam.
Z tego co wiem należał do moich rodziców...A ja byłam ich jedynym dzieckiem. Muszę to sprawdzić.
Ubrałam buty i wyszłam z domu spoglądając ukradkiem na Torda o dziwo zamiast zająć się Angelicą zwrócił uwagęna mnie i nawet chyba chciał wyjść za mną. Cóż tęsknię za nim ale, że chcę się przeprowadzić to narazie ja mam tylko wiedzieć, a tymbardziej gdzie się przeprowadzam. Szłam przed siebie, ale wiedziałam, że on za mną idzie. Chciałam go zmylić, więc poszłam do bazy, wiedziałam, że odejdzie. Gdy był już odpowiednio daleko wyszłam z bazy i udałam się do tego domu i tak nie myliłam się, jest on przepisany na mnie. Przeszłam się po domu i zauważyłam te ciała z Halloween.
[T.i]-Nikt tu nie przychodzi?
Cicho szepnełam sama do siebie. Postanowiłam, że ogarnę ten dom, czyli posprzątam ciała, przemaluje go, umebluje inaczej, tak ogólnie wyremontuje. Na początek wziełam ciało tego zabójcy, ponieważ działka była ogromna to dom był duży i nie było widać co się za nim dzieję, więc to mi było na korzyść. Wykopałam dwie dziury do jednej wrzuciłam tego męszczyznę, a do drugiej tą kobietę.
To teraz czas na remont domu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze 1 roździał i biore się za następne książki!318 słów
~CharaDreemurUT ❤
CZYTASZ
Kocham cię ponad życie [Tord x reader] {Zakończone}
Fanfiction[To też wymaga poprawek] Kontynuacja ,,Takie Życie...[Tord x reader]".