X

319 27 1
                                    

Hello!

Ostatni roździał na dziś z tej książki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Najpierw zajełam się wywalaniem wszystkich tych mebli, ale oczywiście zabrałam z nich wszystkie potrzebne rzeczy typu broń, dokumenty, zdjęcia i takie tam.

Time Skip

Troche zajeły mi te meble, no jest już 17:45 ale to nie tylko meble jak były jakieś tapety na ścianach to poździerałam je, w strócie teraz kupić meble, przemalować, umeblować i gotowe! Ale narazie wrócę do domu. Ruszyłam w stronę domu gdy do niego dotarłam weszłam do niego i poszłam do swojego pokoju. Chciałam wziąść telefon z biurka, ale go tam nie było, ale uświadomiłam sobie, że mam go w kieszeni, więc go wyjełam. Ujrzałam...













~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
And POLSAT











I co myślisz, że żartuję?



































































masz rację XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ujrzałam, że mam 6 wiadomości, 6 nieodebranych połączeń i 6% XD
Podłączyłam telefon i przeczytałam wiadomości

Tord-[T.i] muszę z tobą porozmawiać

Tord-[T.i]?

Tord-wiem, że siedzisz w pracy na telefonie, więc powinnaś odpisać

Tord-nie ma cie w domu....

Tord-nie stalkuje cie, ale naprawde wiem, że powinnaś być o 16 wdomu, bozawsze tak wracasz

Tord-[T.i] martwię się....

Odłożyłam telefon i sprawdziłam połączenia, wszystkie od Torda. Nie chciało mi sie odpisywać i wiedziałam, że jest i tak w domu, więc po prostu wziełam tablet graficzny, podłączyłam go do komputera i zaczełam rysować.

Time Skip
21:02

Nie wiem ile już rysuje, ale prawie skończyłam. Jeszcze tylko detale i podpis.

Time Skip
21:49

Yay w końcu skończyłam i naprawde ładnie mi wyszło narysowałam [W.o] (Wymyśl osobę(może być jakaś wymyślona lub coś, to nie ma znaczenia)mogą być też dwie osoby jak chcesz). Spojrzałam na zegarek i wzięłam piżamę. Poszłam do łazienki i załatwiłam sprawy łazienkowe po czym wróciłam do pokoju i zasnełam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yay teraz tylko zodiaki z eddsorld, zodiaki z undertale, TomTord
i chyba tyle. Eh...to dzisiaj dużo tego będzie....

306 słów

~CharaDreemurUT

Kocham cię ponad życie [Tord x reader] {Zakończone} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz