(ANTEEKS ET OON NAKKI JA TEEN NÄIN MUT TÄÄ FICCI KÄVIS NII TYLSÄKS JOS EN SKIPPAIS MITÄÄ NII SKIPATAAS VAIK VÄHÄ PÄÄL VIIKKO. JIMPAL JA YOONGSIL ON NY SIIS DUUNIPAIKAT JA JOO GUCCI)
Yoongin näkökulma
Herään jälleen uuteen aamuun. Tällä kertaa en kuitenkaan herää herätykseeni vaan siihen kun Jungkook yskii raskaasti vieressäni. Hän ilmeisesti herää sillä tämä nousee istumaan ja yskii yhä enemmän. Lasken käteni tämän olkapäälleen ja hän kääntyy minua kohti.
"Ootko kipee?"
Hän nyökkää.
"Anteeks, jos mä herätin."
"Ei se mitää, haluutko et jään kotiin töistä?"
"Ei sun tarvi"
"Hei kyl mä jään, pidän susta huolta"
"Ai no kiitti"
Silitän tämän hartiaa kevyesti.
"Kello ei varmaan oo viel kovin paljoo nii jos jatketaan unii vielä pari minuut- tuntii"
"Käy mulle"
Hymyilen ja vedän peittoa takaisin meidän molempien päälle ja Jungkookin ihan kiinni itseeni.
Hän vaihtaa asentoaan siten että olemme lusikassa.~
Herään siihen kun puhelimestani lähtee korvia raastava ääni. Tuhahdan ja sammutan herätyksen. Jungkook ei herää siihen ja kellonajasta päätellen Jimin on jo töissä. Päädyn selaamaan somejani, joissa ei tänäänkään ole mitään erikoista. Kyllästyn instagramini etusivuun nopeasti ja nousen ylös.
Nappaan parvekkeen oven viereisestä naulakosta todella ison tummanruskean, vanhan ja kuluneen hupparin ja tupakka-askini ja sytkärini ikkunalaudalta. Vedän maasta myös vanhat tohvelit jalkaani.
Menen parvekkeelleni ja istun siellä olevalle muoviselle tuolille. Sytytän tupakan ja polttelen sitä siinä samalla miettien niitä näitä.Tupakan loppuun poltettuani tumppaan sen ja laitan tumpin tuhkakuppiin. Menen takaisin sisälle ja lasken hupparini naulakkoon ja tohvelini maahan. Katson Jungkookia joka nukkuu levollisesti. Hymyilen ja kävelen keittiöön.
Päätän tehdä Jungkookille nuudeleita ja kupillisen kuumaa kaakaota. Hänen on hyvä syödä tai juoda jotain lämmintä kun tämä on kipeä.
Saatuani ruuan valmiiksi kävelen kulhollinen nuudeleita toisessa kädessä ja kupillinen kuumaa kaakaota toisessa kädessä olohuoneeseen. Lasken ruuat pöydälle ja herätän Jungkookin kevyesti ravistelemalla tätä. Tämä raottaa silmiään ja haukottelee.
"Huomenta, mä tein sulle nuudeleita ja kaakaota"
"Huomenta ja kiitti"
Jungkook nousee istumaan ja minä siirrän pöytää lähemmäksi. Otan syömäpuikot käteeni ja alan syöttää nuudeleita Jungkookille.
"Suu auki täältä tulee lentokone!"
Jungkook nauraa ja pian nauran itsekkin mukana."Yoongi eiks me ollakki aika söpöjä?"
Gursl and bois and everyone in between! uwu alotin uuden ficin jossa on tällä hetkellä hahmojen esittely ja se ensimmäinen osa (Kirjotan toista osaa atm) :3 Sen nimi on arrogant ja se on vmin ficci joten jees :'D
YOU ARE READING
Beautiful ;; Yoonkook ;; VALMIS☑️
Romance❤️ Jeon Jungkookin elämä muuttuu täysin tämän joutuessa autokolariin, jossa tämän perhe kuolee ja hän menettää näkönsä. Sairaalaan häntä ilmestyy katsomaan 19-vuotias nuorimies, Min Yoongi. He tutustuvat toisiinsa ja lopulta Jungkook muuttaa Yoongin...