Ong berlari ke arah Kyungrim Dan memeluknya dari belakang.
"Aikkk!!!?!?!?"
Jerit kyungrim terkejut."Why??"
Soal Ong sambil memandang muka kyungrim.
Kyungrim pula kene mendongak.
Kyungrim melepaskan pelukan Ong tersebut dengan sekelip Mata.
Sampai Ong pun Tak perasan."Care to explain??"
Soal soojae sambil memandang muka kedua Dua manusia yang muka sudah memerah."Nope nothing to explain!!"
Balas kyungrim."Oh ye ke??"
Soal minhyun menunjukkan jarinya ke arah tangan kyungrim Dan Ong yang sedang berpegang."Ahhhhh!!!"
Jerit kyungrim sambil melepaskan tangan Ong lalu berlari ke belakang Daniel.
"Ahhhhh"
Kyungrim menyambung jeritanya apabila nampak jihoon datang bersama someone."Wahhhhhhhhhhhhhh"
Jerit kyungrim lagi apabila daehwi meletakkan tangannya di atas dahi kyungrim."Haish patutlah demam..."
Kata daehwi."La patutlah menjerit cam orang gila..."
Balas misun.Jihoon datang dengan someone sambil berpegangan tangan.
Of course lah hyuna kan."Wau cepatnya jihoon!!"
Kata jinyoung."Dah mendapat ke dengan dia??"
Soal soojae."Dapat APA?!"
Jerit kyungrim disebelah telinga Daniel."Auuuuuu!!"
Jerit Daniel sambil menggosok gosokkan telinga dia."Haish...kyungrim NI kalau demam memang nak menjerit ekk?"
Soal woojin disebelah Daniel."Why?!?"
Jerit kyungrim lagi.
Dengan pantasnya woojin menutup mulut kyungrim."Senyap!!"
Jerit woojin."Wau panasnye nafas kau kyungrim..."
Kata woojin sambil mengambil kerusi lalu letakkan dibelakang kyungrim Dan menolaknya kebawah supaya duduk."Hebatlah hang NI...jihoon.."
Kata soojae."Pantas betul..."
Balas misun."Haish biasa.."
Balas jihoon."Diorang semua NI member awk ke?"
Soal hyuna dengan suara dia yang comel.
(//Buat pengetahuan korang diorang dah official!!//)
(//Haish baru Dua pasangan....camne lak nak bust yang lain....mohon readers bagi author idea!!//)"Ohh haah...NI Ong...NI pulak hyungmin...hati hati dia dengan daehwi makcik bawang..daniel..
Minhyun...jisung...jinyoung...hah yang tengah duduk TU kyungrim...dia NI banyak masalah...TU misun...soojae... Eunbin...yg ketot TU sungwoon.....jaehwan yang tengah minum air kotak... TU guanlin....bla bla bla and bla"
Kata jihoon sambil pointkan jarinya dekat semua orang yang berada di hadapannya."Anyeong.."
Balas hyuna dengan suara yang lemah gemalai."Hmm korang Tak nak bawak aku pergi beli ubat ke?"
Soal kyungrim dengan muka yang pucat."Haish cepat lah kyungrim..aku bawak!!"
Kata Ong sambil menarik tangan kyungrim.
Diorang berdua pun pergi ke bilik rawatan.
Ong mengambil Panadol Dan bagi dekat kyungrim.
Tak sangka Ada Panadol Kat bilik rawatan lol."Thanks!!"
Kata kyungrim sambil membuat piss."Aku nak Tanya kau Satu soalan,kau kene jawab!"
Kata Ong sambil memandang muka kyungrim."Tak nak!!"
Jerit kyungrim lalu menutupkan matanya dengan bantal."Haish cium Kang!!"
Kata Ong sambil bangun lalu pergi ke singki.
Dia membasuh Mata dia.
Dia melihat ke luar dia nampak woojin sedang bercakap dengan hanbyul."Woojin!! Tengah try ke TU!!!"
Jerit Ong."Buaahahahahahaaha"
Terus dengar kyungrim gelak."Kau pahal gelak!?!"
Soal Ong.
--------
Kesambungan akan dibuat.
Bye
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...