Hai readers readers di luar Sana !
Author memang mengharapkan tangan jari korang untuk vote cerita author.
Author Tau ramai nak cerita byun Kan??
Or Tak?
Biarlah sekarang author nak umumkan bahawasanya author nak korang comment cara cara sweet untuk couple.
Klishe pun klishe lah.
Amaghi lah Komen..
Komen auu jangan lupa wahai readers.
Aipp sebelum author lupa ...vote ok SAYANG readers
____________________Ong POV
"Jangan kau cakap..Macam TU...aku akan sentiasa Ada dengan...hmm malam NI ok lah..aku tidur ngan kau.."Aku cakap and pandang muka kyungrim yang dah merah..aku Tak Tau yang dia tengah panas or blushing...
Aku tersenyum jahat."Nae...but.........kau tidur Kat sofa TU jangan kau berani Naik atas katil NI ok.."
Jawapan dia NI buat aku Makin suka dekat dia..
Memang mulut pandai menjawab.
But hyungmin still nombor Satu ahh Bab menjawab NI..Hyungmin pov.
"Huhuhukkkss"
Ke pehei ye aku NI boleh tersedak air teh..NI
Haish makcik bawang Mana lah yang tengah membawang aku NI..
Baik aku sambung minum.
Lalu hyungmin menghirup balik airnya yang berada didalam cawan heeh bukan yang dah tertumpah dekat lantai TU..Berbalik pada Ong...
Author POV"Ish kau NI memanglah aku tidur Kat situ...gila lah kalau aku nak tidur sebelah kau..."
Ong berkata lalu menyuapkan bubur ke dalam mulut kyungrim.
And Ada comot..
Haish klishe sangat lah idea NI..kenapalah hangpa semua Tak komen korang Tau Kan yang author dah kekeringan idea!"Haish comot lah pulak budak ni Kan.."
Kata Ong lalu mengambil Kain lap Dan mengelap kesan kotor yang Ada dekat sebelah Bibir kyungrim.
Sambil TU Ong Tak lepaskan peluang untuk mencubit dengan sekuat hati dekat pipi kyungrim.
Haish naik merona kemerahan lah pipi kyungrim NI wahai Ong oiii..
Lahanat tool habis jadi tomato Kang.."Sakit!!"
Jerit kyungrim sambil Cuba melepaskan diri dia daripada dicubit oleh Ong.
Manakala rakan rakan yang lain di ruang Tamu...."Sweet syiall diorang.."
Kata soojae sambil menepuk bahu Eunbin."Bila lah nak official pastu kahwin and pastu Ada anak...and pastu kita pulak kahwin..hohohohoho lol
Gempak syial!!"
Balas Eunbin pula."Banyak lah hang PUNYA pastu..."
Balas misun pula."Alah hang boleh lah misun dah official dah dengan jinyoung dah lah orang first couple dalam penpik ni doh!!"
Balas myungsook"Tau lah jeles...sapelah yang lambat kapel dalam penpik ni..mesti sadis kan??"
Balas misun sambil dikembang kembang kan hidung."APA barang kembang hidung..kembang lah bontot baru best!"
Balas hyungmin sambil memasukkan kerepek kedalam kereta..
Aik mulut mulut...___________
Berakhirlah sudah kisah Kita dalam percintaan yang menyakitkan pengorbanan ku selama ini hanya sia sia..Bye
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...