Akhirnya sampai juga dekat tanah air Seoul yang terchinta.
"Weh kyungrim.."
Aku memalingkan wajahku untuk melihat wajah yugyeom lalu membuat muka
Ko nak APA?"Aku nak balik umah Naik APA NI?"
Aku menghela nafas seringan ringan nya."Nanti driver oppa aku hantar kau.."
Weh nape aku rasa berat gila nak berpisah dengan yugyeom.
"Kyungrim aku nak kau Tau yang kau Ada lah kawan yang paling susah nak jumpa dekat dunia NI aku harap Kita akan berjumpa lagi.."
Katanya lalu memeluk KU.
Aku pun membalas pelukan sahabat tersebut."Dah dah lah dramnya..rumah korang bukannya jauh...beza Dua tiga ketul rumah je dah sampai.."
Kata oppa aku sambil meleraikan pelukan aku dengan yugyeom."Ouh k"
"See you next day.."
Katanya lalu berlalu pergi ke kereta driver kedua oppa.Kaya gak oppa kau ek..
Skip
"Omma!! Kunci motor kyungrim dekat Mana?!"
Jerit KU sebaik sahaja meletakkan beg baju Dan menukarkan baju KU kepada baju hoodie."Ada je atas meja kecik TU dalam bilik !!".
Balas omma KU aku pun mengerling dekat meja kecil yang omma kau cakap Kan tu.
Walah we Ada dah lama Tak membonceng NI..
Destinasi : umah memberSkip
Tok! Tok!.
Ketuk KU di muka pintu.
Dapat KU dengari jeritan insan yang amat di rindui Dan derapan kaki yang Kian laju KE arah muka pintu.Kriokkkk
Terlihatlah wajah 6 sahabat KU yang SUDAH lama tidak di tepuk tampar di peluk menghanat bersama.
Aku dengan segera memeluk diorang dengan air mata yang mengalir dekat pipi.
"Dah jom masuk...kau tidur sini KE?"
Soal Eunbin memecahkan kesunyian."Haah aku tidur sini...Tapi aku Tak cakap ngan omma aku lagi..wait ah nak call oppa aku.."
Kataku sambil mengesat air Mata.Tutttt...
Lama jugak lah aku tunggu oppa aku angkat call.
Akhirnya angkat pun call.
"Ha kyungrim kau Mana menghilang!?!"
Aku menjarakkan telinga daripada telefon sumpah sakit siot..
"Ni ha kyungrim Ada je dekat umah member...cakap dekat omma kyungrim tidur sini.."
Aku menghembuskan nafas perlahan.
"Ouh.....baju?! Kau datang Sana Naik APA?! Kau nanti balik Bila?!"
Member aku dah tergelak dengan suara oppa yang terkeluar yelah dah lah jerit lak TU..
"Kyungrim datang sini Naik motor lah takkan jalan kaki..kalau balik TU pandai pandai lah kyungrim balik lagipun NI rumah kyungrim gak Kan.."
Kata KU dapat aku dengar keluhan berat daripada oppa KU.
"Yelah hati hati jangan tidur lambat..jaga diri kyungrim kene Tau yang ramai SAYANG Kan kau Tau.."
"Ye kyungrim Tau..k bye oppa goodnight.."
Kataku sebaik sahaja aku berkata oppa KU dengan segera terus menutup panggilan.
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...