"oh pandai ek kau kyungrim takpe takpe lepas aku bunuh diaorang aku bunuh kau pulak baru puas hati aku...HAHAHAHAHAHAHAHAHA"
gelak hui puas selepas membuat kyungrim menggigit bibirnya."kyungrim bertahan"
kata hati ong lalu bersedia untuk membantu kyungrim.author tak sangka yang hui ni orang pyscho...
"kau jangan harap lah sengal!"
Jerit kyungrim lantas Hui menampar nya sekali lagi.Kyungrim menjilat bibiinya yang Kian berdarah akibat tamparan Hui.
Ong,yugyeom,taehyung dah Tak sanggup nak berdiam diri.
Yang lain semua dah bersiap sedia dekat posisi masing masing yang perempuan tunggu dekat luar...hanya menunggu kedatangan pihak berkuasa.Ong berjalan dengan perlahan untuk menghampiri Hui.
Bagi mengunci pergerakannya."Kau berhenti sebelum aku tembak kyungrim.."
Tersentak Ong mendengar Hui menyuruhnya berhenti.Kau Ada Mata dekat belakang KE wooi.
"Hui tolong jangan sampai bunuh dia..kau Tak sayang dia KE?..bukan kau yang nak sangat dengan dia?"
Soal Ong.
Ong memandang muka Hui kemudian memalingkan mukanya KE arah kyungrim yang sedang menggigit Bibir."Aku kesah APA? Asal aku puas!"
Jerit Hui lalu gelak kuat.
Kyungrim Dan Ong menelan air liur dengan perlahan."Ok Hui Kita bincang Ni lek Lok...Tak yah pakai kekerasan.."
Balas Ong Hui hanya berdecit."Kau ingat aku Tak Tau yang kau ajak member kau yang lain..ha?"
Ong menelan air liur."Aku datang sini sorang diri au Tau yang kau nak jumpa Aku je bukan yang lain..."
Balas Ong.Yugyeom Dan taehyung kini Dan berada dekat posisi masing masing.
Akhirnya yugyeom keluar daripada tempat persembunyiannya.
Dan Mula menyerang Hui Tapi dielak pantas oleh Hui."Ni kau kata sorang diri?"
Kata Hui lalu memusingkan tangan yugyeom.Yugyeom menjerit sakit kemudian merentap tangannya.
Tanpa disedari Hui telah memukul kaki yugyeom menggunakan kayu yag entah dari Mana dia dapat.Yugyeom dah terbaring lemah apabila kakinya Mula mengeluarkan darah.
"Tae!!! Cepat!!!!"
Jerit yugyeom.Tanpa sedar taehyung sudah berada dibelakang Hui lalu mengunci tangannya.
Ong sudah berlari KE arah kyungrim lalu membuka ikatan tali pada tangan Dan kaki kyungrim.
Ong memegang pipi kyungrim.
"Awak ok?"
Soal Ong.
Kyungrim hanya mengangguk.
Kemudian mata dia membulat..Bang!!
Hui yang menembak Ong tersebut sempat di tolak oleh Lisa..
Wait what..Ok TU Tak penting tapi yang kenanya kyungrim.
And kyungrim betul betul depan Ong sambil memeluk tubuhnya erat.Dan perlu bersyukur yang peluru TU just kena dekat lengannya kyungrim and sipi sipi je Tak lah Macam masuk tembus terus.
"Auch.."
Kata kyungrim lalu memegang lengannya yang terkena sikit peluru.Tanpa disedari Hui telah digari oleh Lisa.
"Ok boleh masuk.."
Kata Lisa pada walkie talkie.
Wait APA yang jadi Ni.
Yang lain dah tercengang taehyung terduduk akibat tamparan hebat Hui lada Tut dia..Lalu berlari beberapa pegawai polis masuk Dan membawa Hui KE dalam kereta polis.
Salah Satu daripada pihak berkuasa berkenaan menghampiri Lisa.
"Saya dah agak yang kamu boleh buat inspector Lisa..Saya bangga dengan kamu.."
Kata lelaki tersebut."Terima kasih koperal..."
Katanya.Yang lain dah tercengeng..
××
"Saya sebenarnya inspektor polis yang bertugas untuk menangkap Hui..dia adalah pembunuh yang paling susah nak tangkap..Saya terpaksa buat Ni untuk Tau Macam Mana plan Hui...jadi Saya saja buat karekter saya seperti menyukai pada Ong Dan berganding bahu dengannya..
Saya juga Tak sangka yang dia sanggup langgar awak Dan..Surat TU pun Saya yang buat untuk awak terselamat daripada perangkap Hui..maafkan Saya.."
Kata Lisa lalu menunduk dihadapan.Semua orang mengangguk paham.
"So awak NI pegawai polis lah?"
Soal kyungrim sambil membetulkan ikatan Kain di lengannya.."Haah.."
Balas Lisa.Semua member Tak jawab APA APA tercengeng..dah..
Tbc
Thanks you all readers..seperti yang dijanjikan author Akan habiskan cerita NI betul betul dalam bulan 12...
And klu korang Tak puas hati dengan hasil kerja author baca lah lagi Dua kerja author k..And please jangan marah Hui..dia menjadi pyscho dalam cerita NI
And I'm sorry for lambat update wahai readers..
Sekalian..Kamsahamida..
Mianhae sebab buat korang sakit hati..K author out reader vote and comment
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
Fiksi PenggemarComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...