•
•
•
"Hey APA NI main cium cium pipi orang NI.."
Laju aku merentap tanganku dengan....lembut lah...
Kalau Tak hancur lunyai tangan anak orang..."Salah ke?"
Haish pantang betul dengar ayat NI...Naik angin kang....."Dah lah aku nak makan pun Tak senang.."
Balasku sambil meraup bang aku kebelakang sampai nampak forehead.Kyungrim POV end
Ong POV begin..."Haish kalau lah aku laki kau dah lama aku cium dahi kau TU kyungrim...haish bila lah kau nak sedar dari kenyataan yang aku sukakan kau..."
Suara hatiku berbicara sambil menatap wajah kyungrim kesayangan.Jangan bagitau dia auu.. Kang Tak pasal aku kene tibai ngan dia..
Jangan bagitau auu.."Kau dah kenapa Ong."
Tersentak aku dibuatnya dengan suara dia yang serak serak basah TU..
Awie!"Takde pape.."
Balas ku dengan sengihan.."Hmm kau nak makan ak aku order Kan...?"
Aku just mengangguk.."Kau nak makan APA masalah dia.. Sekarang NI .?"
Dengan suara serak basah dia TU..haish...Macam Ella.."Hmm kau makan apa.?"
Soal ku balik."Chicken chop.."
Balasnya dengan lembut.."Ha ok ah camtu."
Dia mengangguk lalu berlalu ke kaunter.Aku tertanya Tanya kenapa dia datang sini...
Setahu aku..minhyun ngan myungsook keluar dating..
Hmm aku dah agak dah...NI mesti minhyun suruh kyungrim datang takut takut takde idea Macam Mana nak buat pick-up line...
Ataupun nak ambik hati perempuan..
Tak material betullah dia NI..
But aku dengar dari mulut hyungmin..dia cakap yang kyungrim NI memang tip top Bab pickup line..
Tapi nape dia single..
Oh ye Tak ye jugak kan..
Takkan perempuan yang pikat laki Ann..
Lamar laki.. tertiba..(//Siti khadijah boleh je masuk minang nabi Muhammad SAW//)
✓just penambahan ilmu.."Adoi.."
Aku mengaduh sakit apabila kau dapat rasa bende besi mendarat dekat atas kepala aku..
Eh jap...aku mengelamun ehh tadi..
Ye kot...lah.."Tau sakit"
Aku merenung Mata nya tajam..
Just like I wanna eat here..
But I want to eat my chicken chop...
English mode off."Dah pahal pandang camtu.."
"Makan ahh"
Sambungnya lagi lalu memasukkan isi ayam kedalam mulutnya.
Nak Tau sebab APA aku suka dia..
Hish jangan bagitau dia sudah..
Dia NI yeoja yang cute ikut time..
But aku tengok dia punya perangai cute muncul when dia Ada dengan member yeoja dia lah..
Ngan lelaki...Mana nakkan Macam tomboy baii..
And aku suka dia sebab dia lain daripada yeoja yang lain..
Kalau tengok....hyungmin dengan Eunbin...ni agak weird yeoja..
Soojae.....Macam makan gak...mesti Ada laki nakkan soojae...aku...Tau sape...
Hahahah
TU jelah kot sebab aku suka dia..×××××××××××
Minhyun POV•
•
•
•
•
"Heehem...myungsook...?"
Myungsook dengan segera menoleh kepalanya menghadap ke arah aku..
Dup dap dup dap..siot!Aku melutut di hadapan dia..
Aku dapat tengok muka dia yang dah berubah reaksi...kepada nak fangirl..."Sudikah kau menjadi isteri aku buat selama lamanya..?"
"Yes.."
Jawapan dia TU Macam nak buat aku melompat siot.."But Kita just tunang lu...k"
Balas nya sambil menundingkan jarinya ke arah dahi ku.."Ok baby.."
"Baby...Tak nak lah oanggila lah Lain..Macam takde name lain..!"
Kata nya lalu menarik aku untuk berdiri..
But lain yang jadi..
Kitaorang berdua..tersungkur...so myungsook atas badan aku siot!!Minhyun POV end
Myungsook POV begin.Shit ..aku dapat rasa yang Ada orang tolak belakang aku but aku Tak Tau dia namja atau yeoja..
Pakaian dia semua hitam..bakhang..
Ok TU bukan masalah sekarang masalah dia...minhyun yang Ada dekat atas aku..
Mesti korang pelik..
Ok...camni...time aku nak tarik minhyun aku terjatuh...time TU minhyun dah bangun but aku tarik tangan dia hah camtu lah jadi nya..Aku PUNYA muka dah merah nak mati...
Dia PUNYA muka TU cam selamba badak...but blushing sikit.."Sorry sorry.."
Balas nya lalu bangun Dan mengngkat diriku.."Takpe Tak sengaja Ann.."
Ujarku lalu menyambut tangannya.
Baru aku teringat aku pakai heels!
Cepat cepat aku tengok heels aku..nasib baik Tak patah just 3 Inci tinggi je..
Lain lah kalau misun ngan hyungmin...
5-6 inci tinggi nya high heels diorang..
Padahal diorang dah tinggi just kyungrim TU je yang ketot namatey..
Bukanya nak pakai heels Tapi nak jugak pakai kasut...sukan kot camtu lah..alah APA nama TU adidas..Nike..ha camtulah..Myungsook POV end..
Minhyun POV begin....again..Haish nasib baik kyungrim no pandai cover kalau Tak...haish kenelah kejar dengan myungsook...
Aku nampak kyungrim tersenyum sambil memandang aku lalu membuat jarinya menjadi...👍Aku buat eye contact...je..
Skip
•
•
•
•
•Lepas je aksi jatuh atas badan TU...aku dengan myungsook NI dah rapat lah gak..
Myungsook NI boleh tahan memekak Macam makan cik bawang..."We minhyun kau sejak bila boleh kenal dengan lagi....10 orang member kau...banyak doh kalah kitaorang.."
Soalan dia TU buat aku nak cilikan je mulut dia..
Dari tadi...main kau aku..padahal...dah kapel..Tak sweet ahh camni.."K sebelum aku jawab kau PUNYA soalan...TU kau kene panggil aku...nama yang cam orang betul betul..........kapel..."
"So kau nak aku panggil aku..oppa...namjachingu...
Baby...babi...ops terlepas..."
Haish nak je aku kunci mulut dia..haish sabar jelah...nasib baik bakal bini aku.."Panggil aku.......oppa lah senang"
Balasku sambil memusingkan stereng...sambil TU aku intai Kat belakang...
Aip jap...Mana kyungrim..
Alah...alah...Mana lak dia NI..
Jangan lah buat aku risau...
Alah...alah...camne NI..
Aku berhentikan kereta Kat bahu jalan.
Myungsook pulak dah kebingungan.."Aku nak call someone jap.."
Dia mengangguk.
Aku terus keluar dari kereta..lalu mendail nombor kyungrim.Telefon dia berdering...aaaaaahhhh
Jawab pun.."Hello...?"
"Kau Ada Kat Mana ni kyungrim?"
"Oh aku Ada je dengan Ong NI..kitaorang tengah round round Satu shopping..mall hilangkan bosan.."
"Haish lain Kali bagitau lah..
Buat orang risau..""Ha ye.."
"Ok bye.."
Aku menghentikan panggilan lalu menutup telefon."Ha sambung lah balik jawab soalan saya .."
Ujar dia lalu membuat aeygo."Oh time TU ..oppa dengan woojin memang best friend namatey..ahh..pastu..time TU oppa nak pergi Padang..time TU..daniel , jinyoung, jisung ngan jihoon tengah main bola..oppa ngan woojin pun main ahh sama sama...time TU oppa terlanggar...someone...sape ekk hahh.... sungwoon...pastu.....kitaorang gaduh ah dengan sungwoon..datang lak tiga orang mamat pengawas Ong , daehwi ngan jaehwan...diorang yang try leraikan pergaduhan TU....and then datang sorang mamat yang sama group dengan Daniel TU..sape yah tinggal..guanlin..disitulah bermulanya...kitaorang berkawan.."
Haik dah tidur dah myungsook NI...penat je aku cite...haish..._________________
Hai,dah lama Tak jumpa engkorang..hey jap Kita Mana Ada jumpa Kita...membaca Kan??
APA APA jelah..so amacam enjoy ak..
Ke korang nak agi yang sawit sawit but author dah pilih dah sape..hohoho
Mana boleh bagitau
Tak happening ah camni..
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanficComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...