Flashback kenapa soojae Tak boleh masuk dapur..
"Soojae tolong potongkan sayurni.."
Arah Eunbin kepada soojae..
Soojae dengan segala kudrat yang diberi dia potong sayur sampai papan pemotong TU pun hancur berkecai."APA NI soojae habis hancur papan ni! Papan kesayangan misun!"
Jerit misun sambil menangis kepura puraan."Sorry sorry...bagi soojae buat kerja lain lah.."
Kata soojae sambil melepaskan pisau dari tangannya Dan meletakkannya di sudut di Mana pisau sepatutnya diletakkan."Soojae..tolong masukkan garamni dalam lauk TU.."
Kata misun sambil memberi mangkuk kecil yang mempunyai garam."Secubit je Tau.."
Belum sempat misun menghabiskan ayat separuh daripada mangkuk kecil yang mempunyai garam sudah terselamat masuk kedalam lauk tersebut."Soojae........!"
Jerit misun."Nasib baik kitaorang Tau Macam Mana nak hilangkan balik rasa masin yang terlampau NI.."
Balas Eunbin.Kyungrim , hyungmin Dan myungsook dah gelak terkekek kekek Kat ruang Tamu..
Harini bukan turn diorang untuk masak.So diorang goyang kaki je.
End of flashback
Kyungrim pov.
Aku tersengih apabila flashback bnde TU...habis hancur dapur yang ploles.
Bukan senang nak dapat dapur yang ploles.
Aku rasa aku Macam dah lupa something... Macam bende tu penting sangat...but biarlah."Ha Kan best kyungrim NI senyum segar sikit Mata memandang..."
Terhenti lamunan aku apabila hyungmin sergah.
Nasib baik aku Tak bersilat latah Kat depan."Ha....ah..."
Balas aku teragak agak.Tok! Tok!
"Adui sape lak kacau moment NI..."
Kata myungsook."Wahai maknae mohon buka pintu..."
Kata misun yang berada di dapur nasib SELAMAT dapur TU.
Myungsook pun bangun dengan lemah gemalai.Dia pun buka pintu.
"Ha nak apa?"
"Nak jumpa kyungrim.."
Aku tersentak...aku Macam kenal suara TU..
And aku dengan segala kudrat yang diberi aku lari Naik masuk bilik and aku kunci sampai aku lupa yang bilik TU adalah bilik kongsi aku dengan hyungmin.
Aku duduk atas katil and selubungkan diri aku dengan selimut.×situasi yang Sama Tapi dekat bawah×
"Kau nak APA NI Ong datang...ngan daniel...hah minhyun pun Ada...oppa!!"
Kata myungsook lalu terus memeluk minhyun.
Minhyun pun macam Tak pernah jumpa dengan myungsook."Sila Kan..."
Ajak myungsook lalu menyambung aktivit peluk memeluk bersama minhyun.Haish minhyun minhyun...
Diorang berdua iaitu Daniel Dan Ong masuk Dan duduk di atas sofa YG empuk...
"Ha korang nak APA dtg sini...?"
Soal hyungmin dengan kasar."Aku just nk jumpa dengan kyungrim je.."
Kata Ong sambil membuat muka meminta simpati."Dia Tak nak jumpa kau..."
Kata misun sambil menatap telefon pintarnya."Tolonglah bagi aku chance nak explain Kat kyungrim... please
..."
Kini dengan air Mata yang sudah bertakung diberi sekali bagi dia berjumpa dengan Ong.––tanpa diorang sedari kyungrim dah keluar dari rumah tanpa diorang sedar...but how...Tanya lah kyungrim...Tapi lah author Tau dia NI ninja hitam––
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...