Petang Hari pula...
Author POV
"We Daniel kau Tak nak try ke so yooseul TU dulu yelah Mana Tau melepas..."
Kata Ong sambil memandang wajah Daniel."Hmm nanti nanti ahh.."
"Kang melepas kau meroyan Kat aku lak...Ann ingat aku tak tau h
Patu aku pula jadi tempat kau nak meluahkan perasaan.."
Balas Ong lagi.."Ohh Daniel kau suka yooseul...aku kenal doh dia...kawan high school TU.."
Kata kyungrim.
APA yang kyungrim kata menimbulkan rasa teruja dalam diri Daniel."Siyes ahh!?!"
Soal Daniel sambil mendekatkan muka dia dengan kyungrim."Aipp belakang sikit.."
Kata Ong lalu menolak muka Daniel yang hampir dekat dengan muka kyungrim."Aish kau NI aku bukan nya nak try dia pun..kalau boleh APA masalah Kan.."
Kata Daniel lalu menjongket jongket Kan kening dia."Haish kau NI!"
Kata Ong lalu memukul bahu Daniel.
#pukulmanja."Kau NI Kan...*nada bisikan*dia aku PUNYA bodoh.."
Daniel tergelak sedikit dengan kata kata yang dikekuarkan dari mulut ong."*Nada bisikan" aku saje jelah bodoh.."
Kata Daniel lalu menepuk kepala Ong."*Nada bisikan*sakitlah 1413.."
#jadualberkala.
(//Akhir chapter author bagitau maksud dia APA..//)"Adoi hai aku pun pening ngan korang NI.."
Kata kyungrim lalu menyambung membaca novel yang dibeli oleh Ong tempoh Hari."We kyungrim.."
Baru je kyungrim nak baca ayat pertama dah kene kacau..
Sabar wahai kyungrim."Po?"
Soal kyungrim lalu meletakkan buku ya dia atas meja."Kau boleh ak tolong aku?"
Soal Daniel lalu menongkat Kan dagunya dengan tangan."Hmm tolong APA...?"
See soalan berbalas soalan."Boleh ak?"
"Tengok ah kalau susah aku Tak buat kalau senang aku buat.."
Balas kyungrim."Kau NI same je macam Ong.."
"Haish bashe bashe.."
Pintas Ong pula.Skip
•
•
•
•
•"Ha cantik ahh cantu kyungrim"
Kata Daniel lalu menepuk meja."Ha bashe..minhyun pun minta tolong aku Macam Mana nak pikat si myungsook...Tu.."
Kata kyungrim lalu memuncungkan bibirnya pada minhyun Dan myungsook yang sedang sibuk berdating...main suap suap aiskrim..
Sawit siot.."Ohh bapak ah gentle ahh kyungrim.."
Kata Ong lalu mendekatkan badannya dengan kyungrim.
Kyungrim mengeluarkan telefonya Dan menunjukkan mesej antara dia Dan minhyun.
Ong merampas telefon kyungrim.
Dia buka app contact..
Dia mencari nama dia.."APA NI kau letak nama 'ong si anjing laut' what the..."
Kata Ong lalu menaip sesuatu pada contact tersebut."Wooii APA kau buat TU..?"
Kata kyungrim Dan dia mencuba untuk mengambil telefonnya balik."Bluekk.."
Kata Ong sambil menjelirkan lidahnya kearah kyungrim."Ok...bila kau nak start bila NI..?"
Soal Daniel sekali menukar topik."Hmm kau nak start bila?"
"Aku ikut kau je.."
Balas Kyungrim."Esok malam.."
Balas daniel pula."K.."
Balas kyungrim lalu bangun meninggalkan diorang."Wei kyungrim kau nak GI Mana?"
Soal Ong lalu mengejar kyungrim."Balik ah.."
Balas kyungrim lalu mengambil helmet nya Dan disarungkan pada kepalanya."Bapak ahh tinggalkan aku Bai.."
Kata daniel lalu bangun Dan segera mengejar mereka berduaSkip
××××××××××××
"Weh Hui kau nak APA dari aku NI.."
Kata wanita tersebut sambil tersengih."Aku nak kau tolong aku Lisa.."
Yup nama wanita tersebut Lisa..
(//Blackpink//)"Tolong APA?"
Soal Lisa sambil menongkat Kan dagunya."Kau sebenarnye suka Kat Ong Ann but Ong reject kau an?"
Soalan hui tersebut membuatkan
Lisa terkejut..nak terkentut pun sama."Mana kau Tau semua NI...?"
Kata Lisa dengan nada risau."Ig story.."
Balas hui.
Lisa pulak dah tersipu sipu malu..
Yelah wanita sering mengupdate ig story..but author update Kat Wattpad."Sekarang kau nak APA dari aku?"
Soal Lisa.
Hui Mula mengeluarkan telefonnye dia menunjukkan gambar di Mana Ong Dan kyungrim sering bersama."So?"
Soal Lisa lagi."Aku Ada plan untuk kau dapatkan Ong aku dapatkan kyungrim.."
Kata kata Hui memang membuatkan Lisa terkejut.
Seriouslah yang selama NI dia Tak Tau yang Hui suka Kat kyungrim TU..____________________
Hai reader reader semua...
Maksud 1413 dlm jadual berkala adalah sial ya..
So bye
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...