chapter 38

34 6 0
                                    

"APO!?!"
Aku membalas balik jeritan Kim taehyung yang memang hanat PUNYA abang..
Dahlah takde makwe kesian dia lonely..

Teringat lak username lama
Lonely_person_here...
Aishh zaman Dak dak takdeakal nak letak username nama APA..

"JOM KELUAR!!"
Adoi oppa aku Ni memang Tak reti nak rendahkan suara KE Ali Ada dekat sebelah dia NI...

"Yolah jap aku tukar baju.."
Aku bangun semula daripada sofa Dan terus pergi ke arah bilik aku.

Skip

"Oppa Kita sebenarnye nak pergi Mana?"
Aku membetulkan baju aku sebab Ada habuk kecik dekat baju.

"Ni hah jom beli makanan Kat dapur dah habis.."
Aku mengangguk Dan melajukan langkah untuk memasuki shopping mall.
Nak beli makanan kot..

"Okay.."
Balas oppa aku lalu mengekori aku.

Skip

"Yugyeom!"

"Kyungrim!"

Aku dengan yugyeom macam orang gila pastu member Macam Tak pernah jumpabertahun padahal aku ngan hyungmin lagi ah Tak jumpa bertahun tahun.

Oppa taehyung dah Tak ngaku Aku adik dis dah...sibuk memicit micit kepala..menahan pening dengan aku PUNYA pangai hanat..

"Kyungrim kau buat APA dekat sini?"

Soal yugyeom sambil buat muka derp.

"aku tengah memancing lah hanat tu pun tak nampak.. aku tengah sibuk sibuk memancing dekat tengah shopping mall ni pastu kau kacau..habis ikan lari.."      yugyeom dah buat muka derp dua kali ganda lagi teruk daripada sebelum ni. 

aku dah tergelak tengok muka derp dia. dah lah buruk namatey kalau derp hensem tak pelah jugak...

"wah..tengah memancing dengan sape?" soal yugyeom pula.

and suddenly oppa kyungrim datang selepas baru je amik air soda untuk keperluan di Sendiri.dia menepuk bahu yugyeom...and yugyeom terkejut beruk kau..

"ehh kim taehyung mah friend!" jeritnya llalu memberikan pelukan kepada taehyung...taehyung pun membalas pelukan tersebut.

"kau buat apa kat sini sorang sorang yugyeom..." yugyeom hanya menghela nafas.

"beli barang dapur yelah dahlah takde housemate duduk sorang sorang kene lah masak beli makanan sendiri....' katanya sambil membuat muka sedih.. taehyung hanya menepuk bahu yugyeom.

"jom lah pergi sama sama takde lah alone nanti kan..." kata kyungrim lalu mengangkat kening...dia sebenarnya menyakai sebab yugyeom alone V lagi lah alone..

"yola macam lah kau tak alone.." akiu tau lah aku pun alone wahai yugyeom oii...aku KIM KYUNGRIM bernekad untuk membantu memulihkan ingatan ong seongwoo."

"dah termenung lak hai..." kata V lalu menarik tangan kyungrim untuk segera mencari barang dapur.

SKIP

"kyungrim...tak silap oppa kau nak balik korea lagi 2 bulan an..?" aku cuma mengangguk..

"tapi kau dah habis belajar lagi sebulan ann pastu 23 haribulan kau graduate.." aku mengangguk lagi sekali.

"lepas kau graduate tu kita terus balik korea lagipun syarikat oppa dah tukar balik duduk dekat korea...jadi kau ajaklah yugyeom balik korea sekali.."

woo aku gembira baii balik korea balik...omma wait for me!!

"oppa belanja yugyeom sekali ke?" soalku sambil memandang muka oppa ku..

"haah" we aku gembira bagi aku satu saat nak jerit cam orang gila...

HUARGHHHHHHHHHHHHH K STAPH IT

"dah dah jangan buat muka beruk kau tu.. dah gi masak oppa kau ni dah lapar perut siap buat konsert lagi ni..." aku mengangguk lalu terus ke dapur untuk memasak takkan berak lak kan hanat tul...

SKIP

Aku cakap dengan yugyeom yang oppa aku nak belanja tiket balik korea and guess what dia terkejut...terkentut terberak semua ada..

"kau serious lah kyungrim..."
amik kau siap goncangkan badan aku dah ni..habis sel sel otak aku dah tak berfungsi weh...

"yo oppa aku nak belanja kau balik korea..."
kataku dengan bergetar yelah dah kene goncang..



[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna OneWhere stories live. Discover now