Sekarang ni Kita abaikan kyungrim dengan Ong seongwoo tu.
Selepas 1 jam berjogging.
"Hyungmin!!"
Jerit jaehwan dari belakang
Hyungmin pun memberhentikan langkahnye."Ye.."
Balas hyungmin."Aku Tanya kau...kau jangan marah Tau.."
Kata jaehwan sambil mengelap peluh dia yang mengalir di dahi."Ha apadia??"
Soal hyungmin."Kau free Tak tengah Hari ni??"
Soal jaehwan sambil memandang muka hyungmin"Free je nape??"
Soal hyungmin balik."Aku nak ajak kau lunch boleh??
Soal jaehwan."Kau belanja??"
Soal hyungmin lagi."Yolah takkan Kau kot aku ajak kau aku lah kene belanja."
Balas jaehwan."Haah betul juga APA yang Kau kata TU.."
Kata hyungmin sambil memegang dagu dia."Haish .."
Kata jaehwan sambil menepuk dahi dia."K lah jumpa nanti."
Balas hyungmin."Haa we pukul 12 Tau!!".
Jerit jaehwan dari belakang."Ok!!"
Balas hyungmin balik.Meanwhile dengan jihoon dan jisung.
Jihoon tendang jisung...
"You kick me you walk alone.."
Kata jisung sambil menunjukkan jari telunjuk dia ke arah jihoon."Hahaha i'm okay if I walk alone..."
Balas jihoon."Aku rasa Kat sini Tak silap banyak kes culik.."
Kata jisung sambil bust Mula serious"Sape nak culik aku.. aku dah besar k.."
Balas jihoon.."Tapi perangai Kau Macam budak budak.. maybe diorang ingt kau budak budak diorang pun culik lah Kau."
Itulah perkataan yang keluar daripada mulut jisung."Eleh...aku boleh lari.."
Kata jihoon sambil buat Gaya Macam macho."Dah lah malas nak layan Kau!!"
Jerit jisung Dan berlari dengan sepantas kilat meninggalkan jihoon di belakang."Wehhh!!!!"
Jerit jihoon.."Kau kata kau ok je so bye!!"
Balas jisung sambil buat bleekkk.."Siap Kau jisung!!"
Jerit jihoon dari belakang.Jinyoung sedang makan aiskrim dengan tenang....jihoon memandang dengan muka yang jahat..
"Hohoho".
Kata jihoon sambil memicit micit dagu dia..Jinyoung nampak akan jihoon yang sedang senyum sinis di satu sudut.
"Haish...takde jisung nak kacau aku pulak baik aku habiskan aku PUNYA aiskrim.".
Jinyoung berbisik di dalam hati."Aik nak habiskan dah ke aiskrim TU."
Kata jihoon sambil merenung aiskrim ditangan jinyoung."Tak lah nak simpan..".
Kata jinyoung sambil buat reaksi muka yang paling bosan sangat."Alah nak sikit.."
Kata jihoon sambil buat arahan nak sikit."Nak beli sendiri.."
Kata jinyoung."Tapi aku Tak bawak duit.."
Kata jihoon sambil buat muka sedih."Serious.."
Soal jinyoung."Tengok...kosong!!kosong!!"
Kata jihoon sambil mengeluarkan isi poket Nye untuk membuktikan bahawa dia takde duit."Hah yelah ambik lah 2 ringgit aku ni?!!"
Kata jinyoung sambil menghulurkan duit dia kepada jihoon."Wah terima kasih.."
Kata jihoon sambil berlari dekat pakcik yang sedang jual aiskrim dekat dekat dengan tempat yang diorang tengah berdiri.–––––––––
So inilah chapter 6...
Jangan lupa vote..and baca and vote cerita love hate Tau..
Bye
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...