ONG SEONGWOO POV
Weh kenapa gelap....hidup aku dah tamat ke? weh jangan tak terkahwin aku lagi...but ngan sape...lantaklah asal ada jodoh...
Mana member aku siak?diorang tinggalkan aku dekat tempat gelap tu ke? Mana Daniel...jinyoung mana wanna one group!!?? why?!
Pahal aku tak dapat rasa badan aku...badan aku kaku....kenapa aku dengar suara someone..
"seongwoo cepatlah sedar..aku rindu kau dah setahun kau koma....aku rindu kau aku rindu perangai kau yang gila gila tu yang genius telinga kau aku rindu....HIKS.." Weh aku kenal suara tu DANIEL JANGAN TINGGALKAN AKU!!
"bye nanti aku lawat kau nanti aku nak kene jumpa makwe eceh...kau kene tau sejak kau koma member lain semua dah confess kat crush dia..nanti aku sambung cerita k.." aku dengar derapan kaki yang kian menjauh..weh nape tinggalkan aku sesorang kat tempat gelap ni....
DANIEL POV
Aku mengeluh sebaik sahaja keluar daripada wad seongwoo....doktor kata sepatutnya seongwoo dah lama tinggalkan kami...tapi doktor cakap yang dia kuat.....
yup OMG SEONGWOO yang aku kenal kuat orangnya..! DON'T GIVE UP ONG SEONGWOO MASIH BANYAK PERKARA YANG KAU BELUM BUAT!!
SKIP
HYUNGMIN POV
Aku tengah dok dating dengan jaehwan eceh....
"Oppa kenape kita tak bagitau je dekat kyungrim pasal seongwoo tu.." soal hyungmin sambil memandang wajah kosong jaehwan setelah kejadian seongwoo eksiden.
"kalau kita sendiri tak kuat tengok ong camtu..apatah lagi kyungrim yang sayangkan dekat seongwoo tu...mesti dia lagi sedih daripada kita....."Aku mengangguk tanda aku faham..
sejak kejadian seongwoo eksiden..aku selalu nampak lisa dengan hui bersama berkepit sana sini...pastu macam sweet kapel...sweet kapel ke....JAHANAM KAPEL ADALAH...!!! aku teringat time lepas seongwoo eksiden... polis kata ni kes langgar lari...and polis jumpa gambar kitaorang semua sewaktu kitaorang dekat pantai...and ada thumbdrive yang seongwoo sepatutnya dengar tapi bende tu dah rosak sekarang ni dah elok sebab woojin dah alihkan dia punya data...surat pasal kyungrim bagi tu masih selamat dan sekarang ni aku suruh jaehwan letak dekat dalam meja ong dekat rumah.
"Dah jom balik kita dah lama dah lepak kat sini..." kata jaehwan lalu bangun dan menghulurkan tangan. aku menyambut tangannya dan berjalan bersamanya.
Aku harap kyungrim ok dekat sana.....i hope so
SKIP
[//mari kita ke New Zealand//]
KIM TAEHYUNG POV {oppa kyungrim gaiss}
aku menutup fail kes pasal kemalangan seongwoo..aku memicit dahi kerana pening yang teramat...kenapa semua benda ni berlaku dekat adik aku...
TOK!TOK!
"masuk" Kataku lalu meletakkan fail tersebut didalam laci. pintu pejabat ku dikuak dan nampak namja iaitu P.A aku..
"tuan...kes pasal ong seongwoo ni macam mana tuan tak rasa kyungrim akan tahu..?" aku memandang mukanya.
"hmm letak semua fail tu dekat bilik peribadi saya...dan saya akan bagitau dia lepas dia convo.." P.A aku mengangguk.dia meletakkan fail kes ong seongwoo atas meja aku..
"ok terima kasih.." kataku lalu dia keluar dari bilik pejabat aku.
"Bapak bosannya....haish pastu Satu satu masalah muncul parah hidup.."
Pray for Kim Taehyung...dah lah Tak kawin lagi makwe apatah lagi.....pray for him guys..
"Ahh laparnya..."
Kataku sambil memegang perut.Tok!tok!
(//Sound effects Tak jadi//)Kepala adik aku yang boleh dikatakan hanat menunjukkan kepalanya.
"Kyungrim Tau oppa lapar...dari luar dengar bunyi perut oppa...OHOKKKK".
Aku sepak gak Kang adik aku yang hanat ni Tapi ada bende menghalang aku nak Tau APA?
Kasih sayang seorang abang...amik kau.."Nah kyungrim Ada bawa NI..."
Tersenyum siak aku nampak dia tunjuk bekal entah natang APA yang dia masak lah TU."Kyungrim masak APA?"
Dia tersengih sah mengarut."Ramen!!"
Aku mengeluh nafas lega nasib baik ramen kalau mengarut ngarut aku memang tolak lah Wei Kang Tak pasal pasal perut aku yang inisen NI meletop..°°°
Tbc..
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...