Skip
Kini kyungrim terlantar di katil yang diduduki oleh member member dia.Ong yang dari tadi hanya pandang saja pada kyungrim yang pucat itu dengan pandangan yang sayu.
Dia sedih kenapa asyik kyungrim je yang kene nape bukan dia..
Wae??
Tapi sebagai lelaki dia kene tabahkan hati dia untuk berhadapan dengan orang yang dia SAYANG."Hyungmin kau dah bagitau omma ngan appa dia ke pasal NI?"
Soal myungsook sambil menggosok belakang lehernya.
R
"Dah..kejap lagi sampai lah omma ngan appa dia TU..."
Balas hyungmin yang sedang membelai lembut rambut kyungrim."Dia NI dah lain Kan?"
"Dulu time Kita sekolah sama sama bukan kau main susah dia nak sakit...sekarang...senang je dia dapat penyakit..."
Bala soojae dengan muka yang sayu.
P/s:Buat pengetahuan readers Ong je lelaki yang tinggal...member yang lain semua dah balik rumah.
So Ong NI gentleman lah Kan..Tok!
Tok!!Bunyi ketukan di pintu membuatkan semua ahli di dalam rumah tersentak.
Dengan lajunya misun berlari ke arah pintu lalu meng......APA tah ayat dia...author lupa....sorry..."Mana kyungrim?"
Kata omma dia dengan nada yang begitu risau."TU dekat bilik TU.."
Kata Eunbin lalu menunjukkan bilik tersebut.
Omma kyungrim terus berlari ke arah bilik tersebut.
Appa kyungrim memberikan senyuman pada eunbin lalu Eunbin *bow 90* ke arah appa kyungrim.
P/s:disebabkan nama penuh kyungrim...Kim kyungrim...author buat Mr.kim ngan Mrs.kim lah k.Skip
"Omma janganlah risau..kyungrim boleh jaga diri kyungrim..."
Kata kyungrim sambil memegang tangan omma dia."Kamu NI Kan..same je Macam oppa kamu semua jangan risau ,jangan risau..."
Kata omma kyungrim sambil memegang pipi kyungrim"Dah lama kyungrim Tak nampak oppa..Mana oppa?"
Soal kyungrim."Oh oppa sibuk sekarang Kan dia kene uruskan appa PUNYA syarikat.."
Kata Mrs.Kim sambil mengusap lembut rambut kyungrim.Skip
Keesokan harinya.
Kyungrim still Tak sihat.
Ong Tak pergi class sebab nak jaga kyungrim.
Yang lain semua dah pergi class."Kyungrim...nah makan bubur NI aku buat au.."
Kata Ong sambil menunjukkan semangkuk bubur di tangannya."Hmm.."
Kata kyungrim lalu dia mengukirkan senyuman untuk kyungrim.Skip
Di college."Hyungmin..?"
Soal jaehwan kepada hyungmin."Aku dah malas lah nak main teka teka NI..buat penat je lah.."
Ujar jaehwan sambil bermain main dengan hujung baju dia."Habis kau nak buat camne ?"
Balas hyungmin."Hmm Kita terus terang je .."
Balas jaehwan ."Hmm kau sanggup ke nak terus terang NI..."
Balas hyungmin dengan muka yang dah merah.
Belum buat APA APA dah merah."Hmm aku sanggup je kau?"
Soal jaehwan same je Macam hyungmin dah merah."Hmm aku sanggup je..tunggu kau.."
Balas hyungmin.Skip
Woojin ngan hanbyul sedang sibuk berdating.
Tapi minhyun dengan telefonya.
Dia sedang mesej myungsook lah sape lagi Kan..Myungsook. Minhyun
We
Pe
Aku nak ajak kau
Tengok wayang
Boleh akk?
Boleh,Tapi bila?
Malam NI..aku
Amik aku..
Ok
Aku tunggu kau,
Pakai cantik²
Yolah
________________
Skip"Nganga!"
Kata ong sambil menyuapkan bubur ke dalam mulut kyungrim."Hemm Tak nak.."
Kata kyungrim lalu menutup mulutnya dengan rapat."Haish..buka.."
"Taknak!"
"Buka"
"Taknak.."
"Kalau Tak nak aku panggil omma kau.."
"Hmm yelah yelah.."
Lalu Ong meyuapkan bubur kedalam mulut kyungrim.
Kyungrim menelannya dengan lembut."Ong aku nak Tanya kau something boleh akk?"
"APA je yang kau nak tanya aku boleh jawab..ha padia?"
Balas Ong."Kau boleh Tak stay dekat sini...teman aku..aku takut..aku takut aku—"
Belum sempat kyungrim menghabiskan ayatnya Ong dengan cepat menutup mulut kyungrim dengan menggunakan jari dia yang feloles gitew..
Nak tutup mulut kyungrim la..
Amaghi makcik bawang moh leh membawang bersama pasal budak baik NI.._____________
Hai author disini..yelah takkan auhor kat Sana pulak Kan?
Hoho sorry readers author lambat update sebab INTERNET TIDAK MEMBERI KERJASAMA!!!!!
author terharu melihat ke-vote-tan nya rasa bangga..Tak lah sedih jugak sebab
Hang pa semua Tak Komen..
Komen pun member author Satu sekolah appa inie punya pasal lah..
Author memohon maaf kalau Ada tertypo atau membuat korang -"sakitnya tuh di sini di dalam hati aku!"-
Author minta maaf.
Kita NI manusia yang sering melakukan kesalan.
Sape je yang Tak pernah buat salah..lagi lagi time exam Hohoh
LOL
Bye!
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanficComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...