Kyungrim membuka matanya sebaik sahaja dia sedar daripada pengsan.
"Aku Kat Mana NI siak!!!"
Itu yang keluar daripada mulut kyungrim selepas pengsan yang lama.You see that TU perkataan pertama selepas pengsan.
"Hua dah bangun dah pun Kim kyungrim Kita NI.."
Kyungrim tersentak dengar suara lelaki yang paling dia benci.
"Hui?"
Soal kyungrim Hui hanya mengangguk Dan menepuk tangannya."Ingat Kat aku jugak eh...bukan kau Ada Ong dengan yugyeom..Tapi aku nak kau..aku takkan berputus asa aku akan bunuh diorang untuk dapatkan kau.."
Kyungrim hanya menelan air liur dengan kesat sekali.
"Jangan kau berani bunuh diorang!"
Jerit kyungrim."Takpe aku bunuh slow slow jangan risau k.."
Terus kyungrim Cuba untuk melarikan diri Tapi kaki Dan tangannya diikat."Eh takleh bangun KE?"
Sekali lagi Kyungrim tersentak sebab Ada suara wanita.Lalu wanita tersebut menampakkan mukanya di sebelah Hui Dan meletakkan tangannya di atas bahu Hui.
Macam berganding bahu siot..
Eh memang pun.."Kau?!?"
Lisa hanya mengangkat bahu."Sanggup kau buat Macam Ni dekat aku dengan Ong!?"
Lisa menghampiri aku dia cuba untuk memukul KU.
Tapi dihentikan oleh Hui."Biar aku yang buat.."
Suara dia..dia mabuk..oh my God...Pang!
Terus membahang pipi aku dibuatnya.
Aku Tak dapat nak sentuh pipi aku sebab you know tangan dah terikat nak buat Macam Mana.Satu je aku pelik kenapa Mula Lisa macan serba salah..
Ahhh biarlah...aku Ada urusan paling penting dengan Hui."KENAPA KAU LEMPANG AKU KENAPA TAK BUNUH AKU JE TERUS!?!? TAK YAH SUSAH HIDUP KAU! KAU LUN TAKKAN SESEKALI CUBA NAK SENTUH ONG DENGAN YUGYEOM!!!"
PANG!
Aku di tampar oleh nya lagi.
Bibir KU sudah pecah akibat penangan tamparan yang hebat sangat..••••
Author POV
Kyungrim menjilat darah yang berada di bibirnya.
"AKU SANGGUP TERSEKSA DEMI KEBAHAGIAN ORANG LAIN LAH BODOH!!!!!!!AHHHHHHH!!!"
Jerit kyungrim sebaik sahaja Hui menampar nya sekali lagi.
Tanpa kyungrim sedari Ong dengan yang lain sudah pun menjejakinya Dan sekarang sedang menyorok Dan melihat dahulu APA yang terjadi.
××××Flashback××××
"Kyungrim bawa Fon dia Tak?"
Soal jaehwan kepada hyungmin.Keadaan sekarang bgitu serious takde pakai ayat awak..awak..Changi Changi..oppa oppa dah sekarang tengah urgent.
"Bawak Tapi Tak Tau Mana dia letak..."
Balas hyungmin.Ong mengangkat wajahnya..dia teringat sewaktu dia memeluk kyungrim.
Kyungrim meletakkan telefonnya di dalam poket seluar. Tak Tau lah Macam Mana Ong Tau.."Ada dia Ada bawa..time aku peluk dia aku dapat rasa dia letak phone dalam poket!"
Jerit Ong.
Yang lain hanya mengangguk."Ok sekarang Kita cuma kena Tau location dia je.."
Kata jihoon lalu di sokong oleh guanlin.Woojin hanya memandang senget.
"Sungwoon kau boleh an detected kyungrim dekat Mana lepas Kita Tau kyungrim dekat Mana baru Kita cakap dengan polis.."
Kata jisung."Ong Macam Mana kyungrim boleh kena culik Ni.."
Soal yugyeom kepada Ong.Yugyeom sampai bersama dengan tae. Laju betul oppa kyungrim NI.
SAYANG nau dengan adik dia."Ok dah jumpa..jom pergi.."
Balas sungwoon."Ok jom..misun Bila Kita sampai dekat tempat TU baru Kita call polis and cakap datang slow slow jangan Ada bunyi siren.."
Kata taehyung kepada misun.
Misun hanya mengangguk paham."Ok jom gerak.."
Kata jinyoung.××××End of Flashback××××
Ong mengalirkan air matanya melihat kyungrim yang dipukul sebegitu Rupa.
Dia Tak sanggup nak tengok bende TU berlaku depan Mata dia.
Dia sanggup tetak terus kepala Hui TU Tapi dihalang oleh yugyeom Dan taehyung.Tbc
Maaf lately Ni author buat chapter pendek..
Mianhae..Author sebenarnya kekurangan idea Dan...you guys know..internet slow..
Entah Bila lah internet nak elol balik..Jangan lupa singgah baca cerita author...
1. EGOSTIC and PYSCHO boy
Exo||suho
2. I'll be waiting for you
BTS|| jungkookMianhae..
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanficComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...