•
•
•
•
•
•
•
•
•"Kyungrim shii.."
Aku hanya memusingkan kepala apabila sang suami membisik dekat telinga."Kyungrim...shii.."
Lagi sekali dah lah bisik dekat tempat sensitif iaitu dekat telinga belah kiri aku..
Memang sensitif tul.Aku memang malas nak buka Mata so..
"Hmmph.."
Balas KU.
Dengan Ong sedang memeluk tubuh KU dengan erat pastu dia give up dia goncang Kan badan aku.."Kyungrim bangunlah...."
Kini dia mengoncang tubuh badan KU yang kecil yini..
Habis otak aku di goncang Nye."Ha yelah yelah.."
Akhirnya aku mengalah apabila dia Mula menaikkan badan nya KE atas badan KU.."Awak nak APA..?"
Kata KU lalu menolak tubuh nya ketepi Dan segera duduk.
Aku menggosok Mata..
Aku Ni Jenis senang bangun susah tidur..kalau dengan bunyi dari tingkat bawah pun aku dah boleh bangun..tch kelebihannn"Teman oppa jap..."
Balas nya..aku just bangun Dan pergi tandas.
Muka dia terpinga pinga.
Jangan ingat aku nak tidur dalam bilik air sudah."Lah nak buat APA duduk dalam bilik air TU jangan sambung tidur lah..dalam TU sejuk Kang demam.."
Aku dah agak dah dia akan cako Macam tu."Saya masuk sebab nak basuh muka buat APA nak tidur dalam tandas habis APA gunanya sofa dekat ruang Tamu katil dalam bilik..apatah lagi katil dalam bilik tetamu.."
Kata KU sebaik Sahaja keluar daripada bilik air.Aik dah kemana hilangnya suami aku yang baru jadi pagi tadi..
Lah dah hilang ha bagus lah boleh aku sambung tidur balik..Chup!
Aku merasakan sentuhan yang hangat daripada Bibir Ong yang mendarat dekat dahi aku.
And Mula lah aksi aku melatah...
"Oh mak kau...kuning tul PUNYA manusia berani kamu menyentuh dahi gue siap kamu.."
Terus Ong tergelak terbahak bahak.
Lepas tengok reaksi aku.Haish dia NI memang saja kan.
Aku pun dengan tidak mahu melepaskan peluang keemasan aku terus berlari Dan mendarat tubuh KU yang kecil yini dikatil.Sebaik Sahaja aku nak mendaratkan tubuh badan KU aku tergantung.
"Aik asal Tak landing landing lagi Ni...?"
Soal KU..and Ong gelak lagi.."Jom teman Saya turun bawah jap.."
Kata nya.Aku sempat memandang jam di dinding.
Wait what baru pukul 5 pagi..dah kepehei Nye suami aku kejut awal awal Ni..
Kalau GI jogging no air no air––
Eh salah no way Kim kyungrim adalah manusia yang boleh dikatakan malas bersukan apatah lagi awal pagi dia sanggup gadaikan bersukan Demi tidur yang nyenyak..BTW Ada ke orang nak joining kul 5 pagi...?Gelap lagi kot..
"Awak nak bawa Saya kemana pukul 5 pagi Ni..membazir Tau Masa tidur Saya.."
Balas KU Ong hanya menepuk dahi.
Baru tahu yang aku Ni Jenis yang Tak suka membazir Masa lagi lagi time tidur."Tak pe lagioun Ada manfaat pe?"
Aku hanya mengangkat kening."Poi pulak manfaat nya...."
Balas KU..Ong dengan segera merentap tanganku lalu menarik KU KE bawah Dan betul betul sekarang ni ada dekat dapur.Dah kepehei Nye pulak GI dapur...aku malas nak masak pepagi buta Ni...Tak sangka nak kena masak pepagi pada malam pertama..
"Nak buat APA takkan nak temankan awak minum air.."
Ong mengambil tangan KU.
Aku hanya kepelikkan dengan caranya.Tetiba teringat APA yang Daniel pesan..
Flashback
"Kalau dia tetiba suruh kau bangun pepagi especially pukul 5 atau 6 pagi..kau jangan pelik sebab dia sebenarnya lapar..kalau dia memang dah lapar sangat dia Akan terus tarik tangan kau masuk dapur and aku pasti bila dah sampai betul betul depan dapur kau jangan buat buat pelik bila dia amik tangan kau pastu buat Mula sedih...and aku pasti dia tengah pegang perut dia.."
Aku hanya menganggukkan kepala mendengar nasihat daripada Daniel.
"Kalau kau Tak Caye gak kau Tanya daehwi.."
Aku segera memalingkan muka KE arah daehwi."Dia takde banyak kerenah cuma TU je perangai dia yang pelik.."
Ok aku dah paham Tak sangka Macam...TU..End of flashback
Aku memandang wajah dia yang seperti bayi nakkan sesuatu...
"Awak nak Saya masak Kan..?"
Dia hanya mengangguk laju."Nak makan APA?"
Terus dia tarik tangan aku masuk dapur..
Dah Macam pirana nak sangat makanan Ni...perut dia Ada pirana KE pe.."Tolong masakkan ramyeon.."
Aku hanya menepuk dahi takkan nak masak ramyeon oun Tak geti takkan nak kena bust tut– APA nama tah yang kini kena bust demo TU.."Takkan awak nak suruh Saya bangun pepagi Ni semata Mata nak masak Kan awak ramyeon?"
"APA salah nya nak rasa masakan pertama seorang isteri.."
Haish please do not show me you cutie face no air no air–– no way no way...
Maaf kemaruk lagi the boyz no air..ohok iklan jap.."Hmm k lah awak duduk biar Saya yang masak..."
Wahai readers semua jangan ingat Kim kyungrim yang kecil yini tidal tahu memasak walaupun saiya pendeks and kecil Saya Ada ilmu Tau...Hehehe
Skip
Setelah siap aku buat ramyeon TU aku letak dalam Dua mangkuk iaitu untuk aku dengan Ong...sape lagi kan..takkan mak dia Pula jangan muncul adik dia yang mulut becok TU sudah..
"Nak untuk awak.."
Kata KU sambil meletakkan mangkuk di hadapan Ong.And tetamu Tak diundang muncul..
"Bau APA yang sedap Ni sape lak yang masak pepagi Ni lagipun tengah lapar.."
Aku memandang wajah Ong..
Ong cuma mengangkat bahu..
Patutlah suruh aku masak lebih..."Ha Suin duduk lah unnie Ada buat ramyeon.."
Tanpa KU sedari kedua in bapa mertua KU sekali datang jenguk."Ingat Ada perompak rupanya kami kyungrim masak..nasib lah layan perangai Ong.."
Kata ibu mertua KU.Haish mestilah pelawa makan sekali Kan kalau Tak di gelar 'menantu Tak berguna kang'
"Omma appa duduk lah sekali makan.."
Pelawa KU."Alang alang dapat lah jugak rasa air tangan menantu..."
Balas appa mertua KU.•
•
...Tbc
Ok chapter lagi Satu akan author sambung part Kat atas TU..
Soal nanti klu author rajin author buat lah special chapter...
Kalau nak special chapter mohon spam dekat Komen...kalau Tak takde special chapter nanti cerita NI tergantung...
HohohohMohon vote Dan Komen..
Bye
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
ФанфикComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...