Keesokan harinya...
Keheningan pagi yang indah di rosakkkan oleh jeritan jaehwan dari dalam bilik...nya.."Huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!"
Jerit jaehwan itu dapat membangkitkan seluruh pelosok orang dekat dunia ini..."Pahal siak!! Kau pabo lah!!"
Jerit jinyoung yang merupakan roommate dia..."Bengaplah kau!! Aku dah cantik dah mimpi tadi..
Naik kereta F1...last last haish...."
Balas jihoon pulak.."Aku mimpi hyungmin suka Kat aku bodoh!!
Best siak mimpi TU!"
Balas jaehwan.."Dia memang suka kat kau pun.."
Rungut jihoon..
Nasib baik jaehwan Tak dengar dia sibuk bercakap cakap tentang mimpi nya yang jarang untuk dimimpi..oleh nya..Baam!!
Pintu bilik dibuka.
Terlihat Muka Daniel yang baru bangun berkata.."Pahal siak memekak pagi pagi buta!!"
Jaehwan hanya mengangkat kening manakala jihoon Dan jinyoung hanya mengerling tajam."Haish orang nak tidur pun Tak senang.."
Kata Ong yang berada di belakang Daniel itu memaut Kan kepalanya di bahu Daniel lalu Daniel menepuk lembut kepala Ong..
#ongniel"Dah ah malas nak layan korang yang banyak sinetron ..NI..haish...awie!"
Balas Daniel lalu memegang tangan Ong Dan berlalu pergi."Kalau ye pun nak keluar balik tutup lah pintu oi"
Disitu nampak Daniel berlari kembali Dan segera menutup pintu.Hah Aman pun..
Akhirnya Ong dengan sepenuh tenaga nya memasuk kedalam bilik air untuk mandi.."Huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sejuk!!"
Jerit Ong sebaik sahaja air melaui tubuh badan dia.."Haish nasib baik aku SAYANG kau...kalau Tak..huarg.."
Belum sempat daniel nak habiskan kata kata dia dah menguap..
Minhyun yang terbaring elok lagi Kat katil dipandang dengan rasa kagum..
Orang lain menjerit dia boleh lagi tidor Lena..Daniel pun berlalu ke katilnya Dan menghempaskan badan..
Mesti korang tertanya Tanya Ann
Besar siot bilik diorang sampai muat Tiga orang..
Tak lah besar sangat...
Imagine jelah yang bilik diorang TU boleh tahan besar..
Pandai pandai lah Nye...Skip
•
•
•
•
•
Ong ketummlala
Online
We Ong..Pe niel.
Kau Ada Kat ManaSebelah kyungrim
Ylah Tapi Kat Mana
Keling..Kat kantin ahh
Tunggu jap..aku
Hal nak bincang
Ngan kauK
Ong ketummlala
Seen✓✓Ong POV
Dah kepehei ya Daniel NI nak jumpa aku lak..
Haish ni mesti Ada Hal.."Wei..Ong kau nape..?"
Aku mengangkat wajah untuk memandang kyungrim yang sibuk menjongket jongket
Kan kening dia.."Ahh Daniel ajak jumpa nanti dia sampai ahh.."
Skip
•
•
•
•
Daniel POV"Meh sini aku flashback balik APA yang berlaku Kat aku.."
Aku dapat tengok muka kyungrim ngan Ong dah Macam budak budak yang nak Tau semua bende dari awal sampai akhir.Flashback
Aku pun jalan ahh Kat bahagian loker nak amik barang aku..
Suddenly Ada sorang minah yang boleh ahh tahan cantik boleh tahan comel..
But crush aku lagi cantik hohoho
Meh lah readers readers semua duduk bersila dekat ngan Daniel NI.."Awak.....?"
Haish main awak Saya lah pulakkan aku pandang jelah muka dia nak bust APA lagi Ann."Hmm...nak APA..?"
Look soalan berbalas soalan hebat ak..
Dabedabeda.."Saya nak cakap ngan awak something ni.."
Cakap jelah APA masalah kau sekarang NI...sabor Daniel sabor Kang Tak pepasal jisung sebat bontot hang.."Cakap jelah"
Ha tengok minah TU dah blushing.."Saya sebenarnye dah lama anggap awak lebih daripada seorang kawan..or Saya nak awak jadi sebahagian daripada hidup Saya.. "
Wow so beraninya cakap depan crush camtu.."Aku nak minta maaf awal awal..aku Ada orang lain yang aku suka..maaf aku mungkin friend zone kau.."
"Takpe...kalau tak dapat or dah clash bagitau Saya. Saya still kekosongan auu.!!! K bye!! Muah!!"
Eiiiiiii meluat aku temgok minha TU....aku ingt dia biasa biasa je but miang nak mampos.End flashback
"Lah TU je sebab kau nak jumpa aku..?"
Dapat tengok muka Ong yang kemerahan sebab tengah tahan gelak..
Jap baru aku ingat kyungrim Ada sekali..
Haish sabor lah dia dah ketawa terkekek kekek dah .Haish minah NI..
Kang aku pukul Kang kene sepak terajang dengan Ong...
And Tak pasal pasal aku kene tag
'lelaki dayus'
Pastu yooseul Tak suka Kat aku..
Ha readers semua dah Tau dah nama crush Daniel TU sape..
Dia adalah wanita yang duduk Satu kelas ngan Daniel time kelas account...
So dari situ Daniel suka Kat dia..____________
Hai korang APA cite readers author adakah semua nya sihat sihat belaka!!
Mohon vote and komen k bye..
Doakan author dapat straight A untuk exam Kali NI
Cakap Amin pun ok..
Bye
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...