Kyungrim POV
Dah dekat seminggu aku tinggalkan Korea.
Aku Tak sangka dah dapat tinggalkan perkara mengarut.Tapi entah kenapa sejak pertama Kali aku menjejakkan kaki dekat tanah new Zealand NI aku rasa Tak sedap hati.
And sampai sekarang meber member aku Tak bagi sebarang berita...maybe diorang exam."Kyungrim-shii!! Cepat lah Kang lambat nak daftar kolej nanti!"
Aku tersentak.
Yup walaupun dah seminggu Kat New Zealand aku dapat cuti...ohok.."Ok.."
Aku terus cepat cepat menukar pakaian Dan meletakkan semua barang didalam beg sandang.Skip
Aku just ikut je arahan yang diberi oleh perempuan dekat kaunter pendaftaran.
Terkial kial aku nak Cari ayat Orang puteh dekat dalam kepala.Aku jenguk balik dekat kertas yang dia bagi.
Kelas.......account!!
Are you serious with me Hari pertama kelas account!!Aku mengeluh...kini aku Ada betul betul depan pintu kelas TU.
Aku ketuk pintu...
Ada orang yang bukak pintu TU.. dia kelihatan Macam pensyarah dia senyum and tarik aku masuk."Ha TU pun kamu..."
Katanya lalu menarik KU sehingga ke tengah tengah kelas.
Semua Mata tertumpah pada KU Dan pensyarah TU."Ok everybody we will have a now bud ..."
Katanya..Aku pun try nak pahamkan APA yang pensyarah NI cakap Kan.
And yes aku dapat Tau..Dia tolak bahu aku and dia suruh aku perkenalkan diri.
"Annyeong...my name is kyungrim.."
Kata KU sambil menundukkan
Badan."Ok now who have any questions to kyungrim ?"
Kata pensyarah tersebut.Ada seorang namja NI angkat tangan.
"Yes.."
Kata pensyarah tersebut.
Namja TU pun bangun."Are you from Korea?"
Soalnya..
Aku mengganguk.
Dia pun duduk takkan baring lak an."Ok now kyungrim you sit there beside of him.."
Katanya sambil pointkan jari dekat sebelah namja yang Tanya soalan tadi.Aku pun terus pergi and labuhkan punggung Kat situ.
"Annyeong, yugyeom imnida.."
Kata namja TU sambil menghulurkan tangan.
Yes dia cakap Korea."Annyeong,Kim kyungrim imnida..."
Kataku sambil menyambut Salam tersebut."AWAK lah adik taehyung hyungkan..?"
Soalnya Pula."Haah...Macam Mana AWAK Tau?"
Soalku dengan rasa curiga."Oh Saya dengan dia dah lama kawan sejak kecik...dia Ada cakap yang awak akan daftar masuk Hari ini.."
Aku just meng-O-kan aja.Skip
Aku bersyukur sebab Ada yugyeom NI takdelah aku kene berkawan dengan orang putih NI..
Pap!
Yugyeom tepuk bahu aku.
Aku mengaduh sakit."Sakitlah... yugyeom.."
Aku menepis tangannya yang menepuk bahu aku."Kau termenung ekk?"
Aku menggeleng.."Eleh NI mesti pasal aku NI."
Kata nya lagi.."Hello Tak Ada Masa k nak fikir pasal kau..sape je nak pikir pasal kau.."
Bantahku apabila yugyeom NI fikir bukan bukan.And yes dia buat muka....
"Lantak hang lah.."
Balasku malas nak layan dia yang otak jauh memikir."Hmm yelah nah.."
Katanya sambil menghulurkan sepeket biskut.Aku meragut biskut tersebut.
"Terima kasih.."
Kataku lalu menyuapkan biskut ke dalam mulut KU."WC.."
Balasnya Dan lalu menyambung aktiviti melantak.Skip
Hari Demi Hari minggu Demi minggu.
Kini dah Lima bulan aku duduk Kat new Zealand.
"Hish nape hyungmin langsung Tak bagitau news...punn..."
Ahh lantak ah..
Aku menghentakkan kaki di atas katil aku yang empuk."Aishh!"
Aku mengambil bantal yang berada di sebelahku lalu menggigit."Wahai adik KU kyungrim kalau lapar turun dapur oppa Ada beli something yang adik oppa suka..."
Aku terus memecut ke dapur yup aku lapar siak..Aku dengar oppa aku terkekek kekek gelak.
Skip
Hyungmin POVAku memandang tubuh kaku seseorang yang dah lama Tak sedarkan diri...
Air Mata aku mengalir Tapi dikesat oleh seseorang."Janganlah sedih camni eh Changi..oppa rasa dia akan sedar Dan pulih sedia kala.."
Kata jaehwan . Aku memeluknya."Changi Tak kuat .. apatah lagi kyungrim kalau dia Tau..mesti dia lagi patah semangat!...hiks.."
Luah hati aku..Aku Tak sanggup nak tengok sekujur tubuh yang terbaring Dan dilingkar dengan wayar.
Begitu parah sekali keadaannya.Tanpa KU sedar air Mata aku mengalir dengan drastiknya.
Aku memeluk tubuh jaehwan dengan erat.
Kalau kyungrim Tau mesti dia lagi sedih daripada aku.Aku teringat Surat yang dia bagi dekat aku.
Dear hyungmin-shii
Macam mana dengan jaehwan..?
Dah official lom?
Nak Tau gak...
Jangan lupa share share ehh cite..Aku rasa bersalah sebab tinggalkan korang semua..
Tapi aku Tak mampu nak hadap semua bende yang mengarut NI...
Aku Tak kuat nak hadap!
Aku rasa aku lemah sangat.Aku cuma nak kau Tau yang aku sayangkan kau..aku SAYANG kau Macam aku SAYANG bende yang penting dalam hidup aku..
Aku SAYANG kau
Aku sayang Ong
Aku sayang semua orangTapi takdir Tak mennentukan Kita untuk sentiasa bersama
Aku harap takdir aku berubah Dan Kita mungkin akan bersama lagi nanti..Aku rindu nak tengok muka kau yang kiut miut TU..
Maybe after 5 year Kita jumpa..Love you
-kim kyungrim-
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...