2 tahun kemudian..
Author malas nak Kira
"Alah alah comelnye anak appa NI.."
Nak Tau TU suara sape..TU adalah suara suami aku Ong seongwoo..takkan readers boleh lupa Aku dengan dia..
Kitaorang main characterh kot..Aku nak kenal kan Kat korang anak aku yang bernama
Ong Sok yoo ..yang sekarang NI ber umur 8 bulan...dia ada abang k nama dia Ong Soo Young..Haih cepat nye Masa berlalu...
"Aunty kyungrim!!!"
Tersentak aku dengar jeritan nak kecil TU.Terkedek kedek budak TU berlari kearah aku.
Aku pun mendepakan tangan bagi memudahkan budak tu nak peluk aku."Jaewoo mana kembar kamu tu?"
anak lelaki yang bernama kim jaewoo menjadi tempat aku menanyakan soalan."ohh hyunmi ada dengan omma..."
balas jaewoo...aku hanya mengangguk kan kepala."kyungrim shiii!!!"
tersentak aku dibuatnya aku memandang wajah hyungmin yang sedang datang ke sini dengan membawa dua orang anak perempuan nya yang bernama hyunmi dan hae sool..btw bagi author kenalkan nama anak hyungmin..ni..kang semua pikir melalut..
kk hyungmin ada anak kembar yang bernama Kim Jaewoo dan Kim Hyunmi...diorang dah umur 4 tahun sebaya dengan soo young..dan lagi sorang bernama Kim haesool...."awak ni kalau tak larat bawak dua ketul anak kita tu bagi lah dekat oppa.."
aku memandang wajah kolot jaehwan yang bimbang bahawa isterinya akan terjatuh tergolek dengan anak anak dia sekali.."alah changi boleh bawak lah changi kan super mama"
aku hanya menggelengkan kepala dengar apa yang di cakap oleh hyungmin tu..sempat nak bangga diri lak tu.."aunty..mana soo young?"
soal Jaewoo satu je aku nak cakap kalau jaewoon dngan nak aku tu berjumpa memang main tak ingat dunia apatah lagi dapat geng dengan anak soojae yang berumur 5 tahun tu..apa nama dia ekk haa seojun memang sah 3 hari 3 malam tak tidur...memang lasak weh sampai bapak nya pun kena rembat sekali tapi anak aku syukur baik je dia tapi main jelah yang tak ingat dunia...
teringat lak time tu jaehwan dengan jisung kejar Jae woo dengan Seo jun tu...main dekat time pastu tak ingat nak balik puas jaehwan dengan jisung tu kejar nya...nasib anak aku baik...tengok lah anak sape..ohohohooh
"hyungmin..myungsook dengan misun tak datang ke?"
hari ni aku nak sambut hari lahir anak sulung aku sape lagi kalau bukan Soo young ann..tapi tu lah anak aku dengan semua anak member aku tak tau sebab suprise wehh..
"tulah diorang kata otw otw..."
balas jaehwan lalu mengucup lembut pipi haesool Dan menggamas pipi anak dia yah Macam pau...Tak silap haribulan...Aku rasa anak dia masuk ICU lah"Otw TU bukan janji melayu KE?
Kata otw last last baru nak Mandi de hek!"
Kata Ong lalu dibalas dengan anggukan oleh jaehwan."Janji melayu janji melayu.."
Kata hyungmin lalu menggelengkan kepalanya."Ahh lah make Mana si sooyoung Ni pulak.."
Kata KU Ong Pula dah cemas letak anak aku yag masih kecik TU dekat atas riba KU lalu berdiri."Ah TU dia Ada je anak jaehwan TU.."
Aku menghembuskan nafas lega.
Ong kembali duduk Dan merampas anak nya kembali...
TU anak aku juga Ann Tak pe lah suami Kan.."Kitaorang dah sampai!!!"
Terkejut kau bila nampak tiga manusia yang sudah beranak pinak Tapi perangai macam hampeh.."Nasib aku takde sakit jantung auu"
Kata KU..soojae,misun Dan myungsook hanya tersengih
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...