Author ingin menebus kesalahan author yang tidak mengupdate selama beberapa Hari or minggu maybe...
Author akan pastikan yang chapter kali ini panjang Dan agak tragis..LOL
HOHOHO
bak kata author sendiri
Amaghi keluarkan idea bebanyak!
Haha padahal author yang meraban sebab takde idea..
Almaklum duduk dalam tandas Ada idea bertimbun keluar patah harap Tak ingat...
Punyalah author nak hafal balik sampailah Ada idea nak buat chapter NI paling tragis Dan gompak Bak hang!!
______________________
"Kyungrim!!"
Jerit hyungmin sebaik sahaja melihat kyungrim menanggalkan helmet.
Kyungrim dah Tak Naik kereta sama sama dengan yang lain...dia adalah merayu dekat omma ngan appa dia minta belikan motor..
Lagipun dia memang teringin nak Ada motor..sejak high school lagi..
Aish teringat pulak APA yang omma dia cakap...
-"perempuan Tak elok Naik motor.."-
What the..
Akhirnya dapat jugak hohohoPaap!
Bahu kyungrim di tepuk.
"Ke pehei dhoo...cam syial baii"
Balas kyungrim dengan nada yang tegas Dan menggosok gosok bahunya yang sakit."Yang hang mengelamun buat APA.."
Kata hyungmin lalu menarik tangan kyungrim Dan berjalan dengan laju.
Kyungrim hanya mengikuti hyungmin.
Kalau Tak...haish memang kene bebel dengan makcik bawang TU lah...×××××××
"Hey!!"
Jerit Ong lalu menepis tangan hyungmin daripada mencengkam tangan kyungrim.
Habis merah tangan Kyungrim."Tengok kesian bakal wife aku NI habis merah kau NI hyungmin..."
Kata Ong lalu mengusap usap tangan kyungrim yang kemerahan."Sape bakal wife kau?!"
Kata kyungrim sambil menepis tangan Ong daripada memegang tangannya sudah lah habis nanti tangan is yang floles TU..."Kau leh"
Kata Ong sambil menyenggol lengan kyungrim."Aish Tak nak aku...Tak pasal pasal aku jadi gila sebab kau.."
Balas kyungrim sambil berjalan pergi ke sebelah soojae Dan Eunbin.
For her safety..."Kau jangan memacam Ong...Kalau nak dia lepasi aku dulu hohohohoho"
Kata soojae sambil menepuk nepuk bahu kyungrim.
Aish duduk dengan hyungmin tangan kene cengkam.
Ngan Ong di usap disenggol
Ngan soojae kene tepuk pulak.
Dia pun lari ke sebelah daehwi dengan Daniel."Dah lah aku dah penat lari dari diorang..suka sangat nak pukul orang.."
Kata kyungrim dengan nada bisikan pada Daniel."Haish jangan risau aku bukan Jenis suka pukul orang.."
Balas Daniel sambil mengenyitkan matanya ke arah Kyungrim.
Kyungrim membalas kenyitan Mata itu dengan eye smile.
Sape nampak pasti cair..
Daniel Tak cair pun kalau dia cair mati dia kene bolasah dengan Ong.Nakharom punya Ong Kang mati anak orang.
"We daehwi kau dah try confess kat jjijae...?"
Soal minhyun sambil menyenggol lengan daehwi.
Daehwi dah tersipu sipu malu...dah haish mengalahkan wanita....
Daehwi..daehwi.."Hmm malu syiallll.."
Balas daehwi."Lembab syiall kau ni..Kang melepas aku Tak Tau.."
Balas jisung sambil menolak rambutnya sampai nampak dahi."Hek eleh kau pun bila nak konfes Kat soojae...depan pun Tak nak try lembab jugak syiall"
Balas daehwi dengan nada yang agak kuat sampai soojae dengar.."APA tadi kau cakap daehwi ulang balik syiall"
Balas soojae sambil menatap muka daehwi yang dah Macam -oh-my-god-what-am-i-gonna-do
Lantak hang lah daehwi habis kau kene sebat ngan jisung.
Kenapalah dengan syiall still NI...pelik sungguh...ayat baru lah katakan."Tak Pape lah hawau.."
Balas daehwi.~Menghitung menunggu mati agar kau jumpa yang dinanti semoga pemergian ku ini terbaik buat mu...~
TU dia bunyi ringtone Sapa pulak TU?
Haish sedih siak merecik hawau dia PUNYA lagu..
Semua tersentak siot dengar ringtone TU dah takde dah bunyi syiall,syiall...haish tersentak lah TU dengar lagu aimna Tino..
KU rela dibenci..promote promote...hohohohoho
Lol
Kyungrim dah angkat telefon TU semua tercengang sebab lagu yang menusuk ke jiwa Dan raga dengar lagu TU.
Semua buat muka what the dehek?"Yabuseyo?"
Ujar kyungrim dalam talian."Oppa!!!"
Jerit kyungrim balik.
Ong pulak terkejut dengar kyungrim menjerit nama oppa..tercengang dia bila dia dengar perkataan oppa.
Haish panas hati dia."Bila oppa balik Korea??"
Soal kyungrim still sangkut dekat telefon."Alah lambatnya oppa NI jahat lah kesian kyungrim duduk sorang sorang.."
Kata kyungrim dengan nada nada yang agak manja sikit..
Yelah Abang dia kot."Ok lah bye oppa."
Kata kyungrim lalu menekan punat menghenti panggilan."Dah jom ah kelas Kan nak start dah.."
Kata kyungrim sambil memandang rakan rakan dia yang still tercengang sebab ringtone TU..×××××××××
•
•
•
•
•
•"We kyungrim aku nak Tanya sikit boleh..?"
Soal Ong sambil menyenggol tangan kyungrim dengan kuat hampir terpelanting dia PUNYA pen..nasib baik Tak jatuh...kalau tak bapak malas nak bongkok...
Kyungrim buat muka..."what the.."
Kyungrim menoleh mukanya menghadap muka Ong."Dehek duh kau terkejut aku?"
Kata kyungrim lalu menepuk dahi Ong.
Ong mengaduh kesakitan."Aku nak Tanya kau soalan NI jawab ahh?"
Soalan kyungrim dibiarkan berterbangan lalu lalat yang terbang menyambut soalan tersebut Dan menjawab"saje kacau"Bak kata si lalat tersebut jangan Tanya author kenapa Tanya lalat tersebut."Sape oppa yang call kau tadi?"
Kyungrim dah nak gelak bila dengar ayat TU.
Jeles lah TU jeles.."Adalah.."
Ong dah menahan geram terus dia cubit pipi kyungrim.
Kyungrim mengaduh kesakitan Tapi sempat pulak dia ketawa terkekekekekekek.++++++
•
•
•
•
•
•
•
•
"Kau nak APA NI minhyun..?"
Soal myungsook sambil menjelingkan matanya ke arah minhyun."Jom tengok wayang, aku belanja kau...?? Nak ak?"
Tersedak myungsook dengar soalan TU.
Yolah lelaki pertama yang ajak dia tengok wayang...biasanya member.
Wah good luck minhyun."Hmm ok ah...bye.."
Kata myungsook lalu bangun dari kerusi dia dengan muka yang merona Rona merah...
Oh my God
I'm speechless!!"Aku akan dapat kau myungsook kau tengok kau tengok.."
Bisik Hati minhyun."Haish dia NI pulak saja je nak bagi muka aku yang ploles NI merah..."
Bisik Hati myungsook pula.__________
Tbc
YOU ARE READING
[C] Best Friend To Girlfriend || Wanna One
FanfictionComplete story ✓✓ [Republish] • sediakan mentaliti untuk baca . • jgn lupa vote . ______ " Dia Tak ingat a-aku?" " hermm , macam tulah" Lelaki yang disukainya sibuk bermanja manja dengan orang lain yang dia anggap orang tu adalah dia . " Takpe nanti...