Malá party nikdy nikoho nezabila,
takže tancujeme, až kým nepadneme ...
__________________________Namjoonova párty
Viac som sa zamotal do teplých prikrývok. Mal som v úmysle si trošku dlhšie pospať no bohužiaľ moje plány prekazilo niečo čo sa podobalo nevydarenému spevu. Z vonku k nám doliehal hlasití a nesinchronizovaný rev. Teda aby som nikoho neurazil, tak to nazvyme spev, happy birthday Namjoon. Okamžite som vystrelil z postele. Ako som mohol zabudnúť, dnes má Joon narodeniny a Jin má v pláne párty. Srdceryvné mučenie ktorému nás ARMY vystavovali už asi desať minút, nie a nie prestať. Aj v sprche som ich počul. Napokon konečne prestali zrejme Namjoon vyšiel na balkón aby sa s nimi pozdravil. Rýchlo som na seba obliekol roztrhané biele rifle a tmavo modrú mikinu. Chalani sedeli v kuchyni za stolom. Taehyung s Jiminom sa ládovali porcijou miešaních vajec a slaniny na ktorú sa mi zbiehali sliny. Ale na mojom tanieri ležal iba spálený suchý toast. Hoseok a Kooki mali na tanieroch presne tie isté toasty ako ja.
"To je čo?" prezeral som si ten uhlík čo sa vydával za jedlo. "Ranajky," usmial sa Taehyung a dalej spokojne jedol.
"Toto," hodil som to naspäť na tanier, "si robíš srandu, že?" aj keď sa Tae s Jiminom usmievali, Hobi ani Kookie neboli nijako nadšení tým čo nám bolo naservírované.
"To nie je žiaden vtip," uistil ma Jimin. Do pusy si napchal dosť veľký kus slaniny, "to je trest." Takmer mu nebolo rozumieť ako sa snažil nezadusiť tým kusom mäsa.
"Aký trest?" nechápavo som štuchal do toho hokejového puku na tanieri. "Veď ja som nedal Joonovi do držky, tak prečo trestá i mňa?"
"Nepiskuj!" ozval sa Jin stroho. Na stôl priniesol tanier narodeninových palaciniek preliatych karamelovou omáčkou s ovocím pre Joona. "Ja, netrestám ani teba, ani ich. Ja vás vychovávam. Ste drzý, bijete sa, nerešpektujete lídra a robíte kraviny tak nežeriete. Nepáči sa fajn nabudúce nemusí byť ani ten blbý toast!" venoval mi jeden zo svojich eomma pohľadov, ktorý ma varoval pred akýmkoľvek dalším protestom a znovu zmizol za kuchynskou linkov.
"Presne túto chybu urobili aj oni dvaja," Jimin ukázal vidličkou na Kookiho a Hobiho. "Prečo myslíš že Jin tie toasty spálil?"
Po zvyšok raňajok som pre istotu už radšej mlčal a popíjal čaj. Jedinú vec ktorá sa dala konzumovať.
Jin pred nás položil džús a konečne sa posadil za stôl. "Dúfam, že viete čo máte robiť?" Preskakoval pohľadom na každého z nás. Jin pripravoval túto párty už týždne. Obvolával hostí, nakupoval výzdobu, darčeky a podobné kraviny. Joon sa mu totiž zveril, že nikdy nemal narodeninovú párty. Než vstúpil do BTS bol šprt ktorému sa nepodarilo nájsť si kamarátov. Tak Jina napadlo ako darček usporiadať pre Joona jeho prvú párty. Dokola nám omieľal naše úlohy, už mi to pomaly liezlo na nervy.
VOUS LISEZ
The Happiest Stars
FanfictionMin Yoongi je členom známej skupiny BTS. Aby mohol zostať v skupine musí dodržať jedno pravidlo. Žiaden člen nesmie mať sexuálni vstah s iným členo skupini. Je to len jedno pravidlo ale Yoongi zistí že je nesmierne ťažké ho dodržať. Musí odolávať Ho...