V tejto časti sa nachádzajú sexuálne scény Boy x Boy!!!
============================="Hobíííí," zaskučal som ako malé dieťa čo nedostalo cukrík.
No i cez všetky moje námietky sa ďalej hral s mojim kolenom a nevyzeralo to že by mal v úmysle nejako mi pomôcť teraz už s dosť bolestivým problémom. Miesto toho oboma rukami podobral môj zadok a ja som sa ocitol v jeho náručí. Rýchlo som mu omotal ruky i nohy okolo tela, takže som teraz pripomínal malú koalu a on sa so mnou vybral rovno k vani. Ak má v úmysle len ma vykúpať a odniesť do postele zabijem ho. Jemne ma posadil do vody a malinová pena pokryla každý centimeter môjho tela. Bolo to príjemné a uvoľňujúce, ale ak sa nestane nič viac prisahám že ho v tej voňavej pene utopím. Sledoval som ako si sadá na zem k vani. Vytiahol spoza nej sprchový gél a naniesol si ho na ruky. Jemnými krúživými pohybmi začal umývať moje ramená a chrbát, zatiaľ čo ja som na neho robil tie najväčšie psie oči aké som vedel a vysielal k nemu signáli 'Yoongi chce sex', ale on to úplne ignoroval. Nafúkol som líčka a premýšľal ako ho dostať ku mne do vane, zatiaľ jeho šikovné ruky prešli na moju hruď odkiaľ skĺzli na bruško no môjmu tvrdému problému sa zase schválne vyhol. Zošaliem ak ho do tej vane nedostanem no v hlave sa mi začal rodiť plán. Zaujato umýval moje nohy zatiaľ čo ja som sa natiahol za vanu k šampónu a rýchle ho zahodil niekam do záhrady aniž by si toho všimol. Keď konečne dostatočne vyumýval moje telo, prišli na rad vlasy ale šampón ktorý mal na to pripravený niekam zmizol. Prekvapene hľadel na prázdne miesto ktoré po ňom zostalo ale rýchle mu došlo čo sa sním asi stalo.
Uprel pohľad priamo na mňa, "mačiatko!" hlas mal tak dominantný že mi z toho po tele nabehli zimomriavky.
"Nehnevaj ma a daj sem ten šampón!" natiahol ku mne ruku a čakal no ja som nemal v úmysle dať mu ho.
"A čo urobíš ak ti ho nedám?" venoval som mu provokatývny úsmev. Predstieral som že o žiadnom šampóne nič neviem, naozaj som zvedavý kam táto hra povedie.
Rýchlo vstal zo zeme a na peknej tvári mu zahral úsmev, "budem ťa musieť potrestať pretože si neposlušné, mačiatko."
Môj kamarát stvrdol snáď ešte viac než už bol čo hádam nebolo ani možné, celé telo sa mi triaslo vzrušením. Chcem aby ma potrestal.
"A čo sa stane ak budem ešte viac neposlušný?" Než stihol zareagovať prehol som sa cez okraj vane a šikovne z neho stiahol rifle aj spodné prádlo pod ktorým predomnou ukrýval pekne tvrdé lízatko. Vyplazil som jazýček a než ma stihol zastaviť olízal som jeho vzrušenú špičku ako mačiatko.
"Ah ... kruci ... Y ... Yoongi." Z hrdla mu unikol hlasití ston a hneď sa pokúsil predo mnou zacúvať no ja som bol rýchlejší a uväznil jeho kamaráta v pevnom zovretí mojej ruky. Rozhodne sa toho chutného lízatka nevzdám. Znovu som ho podráždil jazykom ale tentokrát som prechádzal po celej jeho dĺžke a pozoroval tie sexy výrazy ktoré mu zdobili tvár. Bolo mi jasné že bojuje sám zo sebou. Na jednu stranu mi nechce ublížiť no na druhú stranu by ma najradšej ohol cez vanu a ošukal tak že sa nebudem môcť posadiť dobrý týždeň. Vplietol prsty do mojich mokrých vlasov v snehe odtiahnuť tak moju hlavu od jeho tvrdého penisu.
JE LEEST
The Happiest Stars
FanfictieMin Yoongi je členom známej skupiny BTS. Aby mohol zostať v skupine musí dodržať jedno pravidlo. Žiaden člen nesmie mať sexuálni vstah s iným členo skupini. Je to len jedno pravidlo ale Yoongi zistí že je nesmierne ťažké ho dodržať. Musí odolávať Ho...