9. 🔞

215 13 5
                                    

!!!Tento diel obsahuje scény 18+ boy x boy!!! ================================

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

!!!Tento diel obsahuje scény 18+ boy x boy!!!
================================

Ráno ma prebudilo príjemné teplo, ktoré ma obklopovalo nechcelo sa mi ani pohnúť bolo to tak príjemné. No môj obvyklí priestor na spanie sa zrazu omnoho zmenšil. S oboch strán sa na mňa tlačili dve spiace telá. Prudko som otvoril oči aby som zistil čo sa deje. V noci tí dvaja museli pritlačiť druhé lôžko k tomu môjmu a teraz sme všetci traja ležali v jednom veľkom objatí. Hobi s Kooki každý z jednej strany a ja medzi nimi. Túlili sa ku mne a príjemne hriali. Kookiho hlava ležala na mojom ramene zatiaľ čo Hobiho niekde v úrovni hrudníka. Obaja vyzerali tak krásne a spokojne. Voľnou rukou som nahmatal Hobiho mobil. Toto si proste musím odfotiť sú tak roztomilý. Po niekoľkých pokusoch sa mi konečne podarilo dostať nás do záberu a urobiť úžasnú fotku. Len čo som bol hotový odoslal som si ju na mobil a z Hobiho mobilu som ju vymazal. Ešte chvíľu som ich nechal odpočívať koniec koncov, prvá vizita je až za pol hodinu dovtedy ich tu nik nenájde. Pred vizitou som tých spachtošov zobudil a ukryl v sprche. Neboli nadšení a už vôbec nie keď sa Kooki omylom oprel o kohútik a oboch zmáčala studená voda. O chvíľu na to sa zjavila sestra a s úsmevom na tvári vplávala do izby akurát keď som zabuchol dvere od kúpeľne.

"Pán Min," usmiala sa na mňa a koketne pohodila blond vlasmi. Vyzerala len o niečo staršia než ja a aj keď bola naozaj pekná nebola môj typ.

"Dnes vám urobíme zopár testov. Prídem si po vás asi o hodinu," niečo zapísala do mojich papierov a konečne ma zbavila infúzie. Už aspoň nemusím všade nosiť tú blbú tyč.

"Ako sa cítite? Je vám lepšie?" zo záujmom si ma prezerala.

Posadil som sa na postel a úsmev jej vrátil. "No, je mi omnoho lepšie."

Milo prikývla, "ak by sa predsa len niečo dialo," ukázala na núdzové tlačítko slúžiace k pryvolaniu sestry. "Budem tu behom pár minút, pán Min."

Len čo mi venovala ďalší zvodní úsmev opustila izbu a ja som sa rozbehol do kúpeľne, takmer som sa potrhal od smiechu. Chalani sa tlačili v malom sklenenom boxe, mokrí ako myši a triasli sa od zimy. Zo sprchy na nich tiekla pekne studená voda no pochyboval som o to že by to tých nadržancov nejako schladilo.
Požičal som im svoje oblečenie aj tak mi ho Namjoon zbalil moc. Usadil som sa na postel a sledoval ako sa prezliekajú. Hrýzol som si do spodnej pery, boli dokonalý, mokré tričká sa im lepili na vyšportované hrude a Kookiho zadok v tých tesných nohaviciach keď sa zohol.
Prečo sú tak sexy? Samozrejme Hobimu moje pohľady neušli.

"Hyung, páči sa mi tvoj nadržaný pohľad," na jeho tvári hral zvrhli úsmev.

Kooki na mňa provokatívne našpúlil ten krásny zadok. "Ale, ale Yoongi-hyung," povedal to tak sexy hlasom, že som si takmer rozhryzol spodnú peru.

The Happiest StarsWhere stories live. Discover now