24.

116 8 2
                                    

Prebudilo ma monotónne pípanie monitorou v Jiminiho izbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prebudilo ma monotónne pípanie monitorou v Jiminiho izbe. Nepohol som sa od neho od včera večera aj keď ma Jin s doktor presviedčali že by som mal ísť domov. Sám dobre viem že som tu k ničomu platný, no ako by som mohol odísť? Doma by som sa asi zbláznil, to budem radšej tu.
S povzdychom som vstal s malého, dosť nepohodlného kresla vedľa jeho postele. Bolel ma každý sval ako som sa celú noc v ňom krčil no bolo mi to jedno. Posadil som sa k Minimu na postel a sledoval jeho pokojnú spiacu tvár. Sklonil som sa k nemu a naše čelá sa dotkli jedno druhého. Teraz Jiminiho hlavu zdobil obväz takže skryl jeho jemné modré vlásky. Už začali pomaly blednúť a odhaľovali jeho pôvodnú farbu. Zhlboka som sa nadýchol a snažil sa nejako upokojiť tú bolesť ktorá sa šírila celým mojím vnútrom a ubližovala mi viac ako fizická bolesť. Táto beznádej a strach tvorili priam vražednú kombináciu ktorá mi bránila dýchať a myslieť na čokoľvek iné ako na Jimina.

"Zlato," cítil som slzy ako sa mi pomaly prelievajú cez viečka a stekajú po lícach. "Prosím preber sa, musíš sa prebrať áno, kvôli mne."

Hánkov som si zotrel neposlušné slzičky no bolo ich toľko že začali padať na Miniho bacuľaté líčka a vytvorili tak mokré cestičky ktoré vyzerali ako by plakal i on.

"Keď... keď sme sa brali povedal si niečo na čo nikdy nezabudnem, pamätáš sa Mini?" v mysli som sa vrátil znovu do toho krásneho letného dňa pred dovoma rokmy keď sme sa vzali.
_______________________

Flashback ...

Nervózni som stál pred oltárom a čakal na Jimina ktorý sa niekde vzadu v kaplnke pripravoval na svoj veľký deň. Stál som vedľa kňaza ktorý sa usmial.

"Ste krásny pár." Položil mi ruku na rameno a ja som mu vrátil dosť nervózny úsmev.

Toto som mal v pláne hneď ako nám manažér oznámil že pripravuje americké turné. Po koncerte vo Vegas som našiel krásnu, malú kaplnku zatiaľ čo Jimini priviedol svedkov. Nejaký manželský pár ktorý bol na požiadanie neznámeho mladého muža ochotný nám prísť za svedkov. Bol by som síce radšej ak by tu boli miesto nich chalani ale nik nesmie vedieť že sme sa vzali. Porušujeme týmto množstvo pravidiel Big Hit, ale pre mňa je Jimini viac ako BTS a chcem s ním žiť už navždy. Z myšlienok ma vytrhol svadobný pochod ktorý sa ozval kaplnkou. Naskytol sa mi prekrásny pohľad na Jiminího ako ku mne kráča oblečený do bieleho obleku s farebným vencom kvetov vo vlasoch. Doslova žiaril štastým a ja som od neho nedokázal odtrhnúť oči. Zastal tesne pri mne a roztomilo sa usmial.

Naše prsti sa preplietli v pevnom zovretý, "si nádherný," vydýchol som v nemom úžase.

Jemné svetlo ktoré prechádzalo farebným vitrážovým oknom dopadlo na jeho nádhernú bacuľatú tváričku a ozdobilo ho miliónmi farieb. V očiach mu zaiskrili iskričky štastia a ruku mi zovrel pevnejšie.

"Biela ti naozaj pristane Tae," pochválil môj oblek ktorý som vzal tak ako aj ten jeho narýchlo z našej šatne. Vlastne sú to kostýmy na našu show ale na tom nezáleží svoj účel splnili ideálne.

The Happiest StarsWhere stories live. Discover now