13.

139 13 2
                                    

Zo spánku ma prebudil mechanický zvuk ktorý som nevedel sprvu identifikovať

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Zo spánku ma prebudil mechanický zvuk ktorý som nevedel sprvu identifikovať. Tak som to nechal tak a viac sa pritúlil k Namjoonovej hrejivej hrudi. Zhlboka som vdychoval jeho krásnu vôňu a chcel som sa znovu oddať spánku v Joonovej náruči ale zvuk motora a kolies čo práve rozhádzali štrk na našej príjazdovej ceste ma plne prebral. Prudko som otvoril oči a posadil sa. Ten náhly pohib Namjoona prebral, jemne ma pohladi po ramene ako by sa bál že by som sa mohol rozbiť. I keď z jeho šikovnostou som rád že sa tak ešte nestalo.

"Zlato, ešte spi," zamrmlal Joon ospalým hlasom.

"Niekto práve odišiel s dormu." Rýchlo som vstal s postele a zamieril k dverám.

"Neprehánaš to trochu?" Namjoon sa posadil na posteľ a pozorne ma sledoval.

Zastal som z rukou na kľučke. "Čo tým chceš povedať?" len čo som sa na neho obrátil pochopil že sa práve ocitol na tenkom ľade. Pomaly si prehrabol vlasy a venoval mi ospalí úsmev.

"Všetci sú dospelý, majú právo odísť s dormu ak sa im chce," opatrne vyberal slová len aby sa náhodou ten tenký ľad nepraskol a on to snáď prežije.

"Ak to boli ostatní je mi to jedno ale ak to bol Yoongi, mohol ísť ..." nechcel som na to ani pomyslieť.

Joon mi s tváre vyčítal obavy, povzdychol si. "Vážne si myslíš že by šiel na potratovú kliniku?"

"Poznáš ho tak ako ja, tak hádaj." Joonou výraz zvážnel, vstal s postele a podišiel až ku mne. "Idem to skontrolovat s tebou." Prikývol som a obaja sme sa vybrali k Yoongiho izbe.

"Gi, si tam? Otvor prosím!" Čakali sme na odpoveď asi päť minút než Namjoon vytiahol kľúč a odomkol. Moje najhoršie obavy sa naplnili. Nebol v izbe ani v kúpeľni. Namjoon skontroloval balkón zatiaľ čo ja som zbadal vizitku ležiacu na nočnom stolíku. Gi ju mal v rukách už v nemocnici keď sa dozvedel o bábätku.

Gynmed Klinik ,

dyskrétna ambulancia umelého prerušenia tehotenstva
a plánovaného rodičovstva.

Doktor : Chang Kon-Sang.

Kontakt : xxxx xxx xxx
Naša adresa : xxx xxxxx


Takmer sa mi zastavilo srdce. "Joon daj mi kľúče od tvojho auta!" Namjoon ku mne okamžite dobehol a keď zbadal vizitku hneď mi podal svoje kľúče. "Myslíš že už je tam?" v očiach mal rovnaký strach ako ja.

"Pochybujem je to na opačnom konci mesta." Rýchlo som vbehol do našej izby navliekol na seba džínsy a červený sveter. Vybehol som na chodbu a zamieril do garáže. Mohol som si vziať svoje auto ale ja mám SUV a Namjoon športové Camaro s ním mám väčšiu možnosť Giho dobehnúť ako keby som použil svoje. Len som dúfal že dorazím včas i keď som nemal ani tušenie čo mu povedať.

The Happiest StarsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon