20.

155 12 0
                                    

"Nemôžem uveriť že tam šiel, len tak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nemôžem uveriť že tam šiel, len tak ... ani ... ani si s nami o tom nepohovoril," zakňučal Kooki zúfalo.

"Naozaj sme sa na naše dieťa moc tešili. Síce si zrejme keždý vrátane Yoongiho myslí že by sme ho nedokázali vychovať ale mýlia sa. Nie sme až také deti ako si o nás každý myslí." Zúfalo som si povzdychol a viac sa oprel do pohodlnej stoličky.

Pohľad mi padol na Baekhyuna ktorý práve pripravoval čaj. Dorm EXO je väčší než náš čo sa nedivím veď donedávna ich bolo omnoho viac než nás. Sedeli sme za dlhým stolom v ich kuchyni ktorá je asi o polovicu väčšia ako tá naša. Cez francúzske okná sem prenikal príjemný letný vánok. Vďaka jemne zlatej farbe na stenách vynikala bronzová farba spotrebičov vsadených do kuchynskej steny. S Kookim sme sa sem sami pozvali asi pred hodinou. Všetci chalani s EXO boli v štúdiu a trénovali iba Baekhyunovi je už niekoľko dní zle a tak tréningy vynechal. Baekhy sa konečne odtrhol od kuchynskej linky a zamieril k nám. V rukách niesol drevený podnos zo šálkami s ktorých vychádzala príjemná vôňa čaju.

"Vy ste sa s ním ani nerozprávali? Iba ste na neho kričali?" Baekhyun pred nás položil čaj a usadil sa za stôl. Oboch si nás dôkladne prezeral bolo jasné že s nami nesúhlasí.

Len som si povzdychol, "odmietol sa snami rozprávať. A sám dobre vieš že jeho neprinútiš k ničomu ak to nechce."

Vzal som si šálku a napil sa, vážne ma mrzelo čo sa stalo hlavne to že Yoongi k nám necíti to čo mi k nemu. Zodvihol som pohľad na Jungkooka ktorý sedel predo mnou a bojoval z klieštikmi na cukor. Zakaždým keď chytil jednu s kociek cukru vyletela mu s klieštikov a on mohol loviť ďalšiu. Bol naozaj roztomilí ako sa snažil, síce nechápem prečo mu to nejde keď už od malička jedáva paličkami.
Znovu mu vyletela kocka ktorú teraz naháňal po stole. Pousmial som sa nad tým. Môj vzťah s Kookim sa za posledné tri mesiace radikálne zmenil a ja som začal spoznávať aj jeho druhú stránku, roztomilú stránku. Vážne neviem kedy som na neho prestal pozerať ako na konkurenta ktorý mi chce vziať Yoongiho. Ďalšia kocka mu vypadla na tanier.

"Kruci!" zamrmlal si frustrovane popod nos a pokúsil sa odhodiť ten diablov vynález niekam preč.

Natiahol som sa k nemu a vzal jeho ruku s klieštikmi skôr ako ich stihol odhodiť a pomohol mu dostať cukor do jeho šálky. Kookiho pekná tvár nabrala slabučký ružový odtieň a hneď cukol rukou ďalej odo mňa. Čo som považoval za neuveriteľne roztomilé on sa snáď predomnou hanbi? Chalan čo ma vždy urážal a vrazil mi takú ranu do čela že som videl hviezdičky sa predomnou hanbi?

"Ďakujem hyung," zamrmlal potichu čo mi vykúzlilo na tvári prijemný úsmev. Páčilo sa mi vyvolávať v tom malom zajačikovi rozpaky.

"Proste Baekhy," znovu som venoval plnú pozornosť Baekhyunovi. "Sklamalo nás že o tom snami nechcel hovoriť a naše dieťa bral len za problém."

The Happiest StarsWhere stories live. Discover now