25.

100 10 4
                                    

"Vstávaj!!!" zreval po mne Soobin a môj matrac aj s mojou maličkosťou letel do vzduchu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vstávaj!!!" zreval po mne Soobin a môj matrac aj s mojou maličkosťou letel do vzduchu. Ani som nestihol nijako reagovať a už som ležal hubou na podlahe. Príjemné prebudenie, mal som chuť jednu mu za to poriadne vraziť no ovládol som svoj hnev, teda aspoň som sa o to snažil. 

"Kurva!!! Si ty normálny?" zahučal som podráždene a zviechal sa zo zeme. Fakt ma zaujímala odpoveď pretože o Soobinovom mentálnom zdraví niekedy vážne pochybujem. Ak sa mu čokoľvek nepáči je ako šialený. 

"Trikrát som ťa volal na ranajky!" zamával predomnou troma prstami na čo som len prevrátil očami, čo ho vytočilo ešte viac. 

Teraz vyzeral ako skutočný démon pomsty. "Prinútil si ma ísť až sem tak čo si čakal, že ti dám pusinku na čelíčko a pekne prebudím? Nie som kurva tvoja matka!!" prebodol ma zlostným pohľadom a vo chvíli ako som otvoril ústa že mu na to odpoviem schytal som ranu vankúšom, tak tvrdú a nečakanú že ma zamotalo a zletel som hubou rovno na prevrátený matrac. 

"Nechcem nič počuť! Teraz zdvihni ten svoj lenivý zadok s postele a padaj jesť kým mám dobrú náladu!" reval tak že ho zrejme počul celý barák. "Ideme do nemocnice navštíviť Parka Jimina, včera ho hospitalizovali tak pohni!!" 

Dvere do izby za sebou tak prudko zabuchol že skoro vypadli z pántov.

S povzdychom som sa pozviechal zo zeme a namieril si to k malej skrini v neveľkej izbe preplnenej vecami až troch obivaťeľou. Len čo som mal čisté džínsy, tmavé tričko a čiernu mikinu vydal som sa do kúpeľne ktorá bola na konci úzkej chodby a na moje šťastie prázdna. Rýchle som sa osprchoval, navliekol na seba čisté veci a pobral sa do kuchyne. Nechcem dráždiť Soobina tým že sa rannou hygienou budem zbytočne zdržiavať. 

Náš dorm nie je nijako extra veľký či luxusný. Malý byt z dvoma izbami kde sme sa tlačili vo väčšej ja, Beomgyun s Taehyunom a v druhej Soobin s Hiuenig Kaiom. Jedna kúpeľňa ktorá je furt obsadená a veľká obývačka spojená s kuchyňou. Za kuchynským stolom sedeli chalani snažili sa čo najrýchlejšie zjesť svoje raňajky v podobe syrových sendvičov zo zeleninou. Soobin stál pri kuchynskej linke a s niekým horlivo telefonoval zatiaľ čo ja som sa posadil za stôl v snahe vybojovať si posledné sendviče.

"Dnes máme voľno chalani." Všetky naše pohľady sa upreli na Soobina ktorý práve dotelefonoval. 

"Takže nebudeme trénovať?" nadšene vyletelo s najmladšieho. 

Líder len pokýval hlavou namiesto odpovede. "Celé Big Hit sa momentálne sústredí na tlačovku ohľadne stavu Parka Jimina tak máme celý deň voľno." 

Chalani boli s voľna nadšený vlastne i ja no do nemocnice sa mi vôbec nechcelo. Stále nechápu že BTS sú naša konkurencia a jediný spôsob ako sa dostať na vrchol je zhodiť ich. Len som si znova povzdychol.

Po raňajkách sme sa všetci natlačili do malej dodávky od spoločnosti Big Hit a vydali sa na cestu do nemocnice. Celý nemocničný areál obliehali novinári alebo ARMY'S ktorí sa dožadovali odpovede na to čo sa Jiminovi stalo a ako to zasiahlo skupinu. Pretlačiť sa cez ten dav hyen nám trvalo zhruba desať minút. Frustrovaný faktom že sa o nás ani jeden novinár nezaujímal som prekročil prah nemocnice a nasledoval chalanov do výťahu na poschodie. 
Jiminova izba bola na konci chodby. Veľká biela miestnosť uprostred ktorej stálo lôžko na ktorom pokojne spal pripojený na množstvo prístrojov ktoré neustále pípali a monitorovali jeho stav. Jednu stenu tvorilo okno s ktorého bol krásny výhľad na mesto. Konferenčný stolík obklopený bielymi kreslami a sedačkami dodával miestnosti príjemný nádych útulnej a zrejme i drahej izby. Vedľa spiaceho Jimina sedel v kresle Taehyung vyzeral byť dosť unavený no keď nás zbadal s úsmevom na perách sa s nami zvítal. Namjoon a Jin sedeli pri sklenenej stene a venovali sa akým si papierom asi tomu vyhláseniu ktoré Big Hit chystá dnes poobede. Chalani sa okamžite uklonili aby sa zvítali zo staršími a tým im prejavili patričnú úctu, len nechápem prečo. Je to naša konkurencia prečo by sme mali byť k nim milí a úctivý? Mali by sa predsa tešiť že je jeden z konkurentov mimo hry a my máme tak väčšiu šancu prebojovať sa na vrchol. Len som si povzdychol a pozoroval ich konverzáciu opretý o stenu vedľa dverí. Ani nie za desať minút do beztak plnej miestnosti vstúpil Hoseok s Yoongim po boku. Priniesli zo sebou malú koženú cestovku ktorú okamžite Hoseok podal Teamu za čo sa na nich vďačne usmial. 

"Máš tam všetko aby si tu s ním mohol zostať celý týždeň," poznamenal Hoseok a hneď na to vtiahol Taeho do pevného objatia. "Bude to dobre rozumieš, hoci je Jimin malý ale bojuje ako lev." 

Taehyung len smutne prikývol, vzal si malú tašku a stratil sa v kúpeľni. 

"A Kooki?" na Jinovu otázku sa obaja smutne pousmiali.

"Zrejme príde rovno do štúdia, zostal u Baekhyho, stále sa hnevá," odvetil skleslo Yoongi a s Hoseokom v pätách sa usadili do kresla oproti nim.

Jin si len povzdychol a znovu obrátil pozornosť k papierom.  Beomgyun si k nim prisadol a o niečom živo konverzoval s Hoseokom. Predpokladám že spolu prebrali nejakú choreografiu. Gi sedel vedľa nich no nevenoval im žiadnu pozornosť len sa opieral o Hobiho rameno a počúval zvuky monotónneho pípania monitorou. 
Soobin niečo opisoval Namjoonovi a ten len súhlasne prikyvoval. Taehyun a Kai mlčky pozoroval ostatných tak ako ja. Najmladší sa zrejme až moc hanbili osloviť starších a Taehyun bol vždy tichý tip ktorý nehovorí pokiaľ sa ho niekto na niečo nepýta. 
Aké otravné, nevedel som sa dočkať kedy si splníme takzvanú povinnosť voči hyungom a konečne vypadneme. Tichú konverzáciu a pípanie monitorov prerušilo hlasné zvonenie môjho mobilu. Všetky pohľady sa obrátili ku mne čo bolo dosť nepríjemné. Rýchlo som vytiahol mobil zo zadného vrecka džínsov a usmial sa na Soobina ktorý ma prepaľoval pohľadom ako vrah. 

________________________________

Nový dielik, dúfam že sa páči. Ďakujem za každú hviezdičku či komentár moc ma vždy potešia. Dokonca ma teší aj počet prečítaný. Za chybičky ktoré nájdete sa veľmi ospravedlňujem.

The Happiest StarsWhere stories live. Discover now