Dom po párty vyzeral hrozne, rozbité okná, všade odpadky, prázdne fľaše od alkoholu či polámaní nábytok. Tá časť záhrady čo nezhorela žiarila stovkami farieb po paintballovom turnaji.
Namjoon i napriek faktu že letel cez okno do bazéna nemal okrem škrabancov nejaké iné poranenie. Zatiaľ čo si chudák Bam zrejme vyvrtol nohu. No nik mu predsa nekázal do tej blbej stávky s Joonom ísť. Zelo odchádzal s niekoľkými modrinami a bohužiaľ napriek Kookiho snahe boli to chalani s B.A.P kto ho nakoniec chytil. GD síce T.O.Povím ksichtom zničil tác i omietku v kuchyni no to Jina ani zďaleka netrápilo. Keď našiel uprostred svojej svätyne ležať Zika v obrise pre mŕtvoly na kuchynskej podlahe, Ziko si to pekne zlízol.
Schytal nepeknú ranu pánvicou a musel vydrhnúť celú dlážku.Väčšinu dňa som unavený a ubolený prespal vo svojej postielke, ale napokon ma z nej vyhnal Joon aby som pomohol ostatným dať dorm do poriadku. S Hobim a Kookim to bolo ešte horšie než predtým. Aj keď neviem čo som s nimi vyvádzal moje telo si to pamätalo. Každý dotyk, každý bozk, vďaka tomu bolo čoraz ťažšie si ich držať od tela. Hlavne ak sa mi v nohaviciach postavil stan už len z Hoseokovej vône či Kookiho hlasu. Keď na môj problém prišli s úsmevom mi chceli pomôcť čím robilo situáciu ešte horšiu než už bola. No aspoň sa nebyli ani nehádali naopak nikdy spolu nevychádzali tak dobre ako teraz.
Mesiac a pól od párty ...
Od Namjoonovej párty ubehol už mesiac a pól, všetko bolo v pohode až na divný pocit, ktorý ma nechcel opustiť. Neviem ako to opísať proste som sa cítil inak, a dnes som sa už od rána cítil zle. Trochu sa mi motala hlava, trénovali sme choreografiu k novej piesni a ja som sotva prepletal nohy. V poslednej dobe som stále unavení, alebo sa naozaj rýchle vyčerpám. Áno, som lenoch ale toto bolo niečo iné.
Tanečná sála sa so mnou zakrútila a ja som mal čo robiť aby som nespadol na zem pri ďalšej otočke. Bohužiaľ stratil som orientáciu a zrazil sa s Taehyungom. Odrazil sa odo mňa ako loptička a letet na chudáka Namjoona, ktorý hlavou narazil do zrkadlovej steny. Praskanie skla prehlušilo hudbu, chudák Namjoon musel to byť tvrdý náraz. Všetci ako na povel zastali a ja som sa musel oprieť o stenu inak by ma slabé nohy neuniesli. Nepríjemná bolesť sa šírila celý mojim telom, zvierala mi žalúdok v nemilosrdných kŕčoch a pocit že budem zvracať bol čoraz naliehavejší."Yoongi!" Ignoroval som Jinov naštvaný pohľad, ktorý mi venoval keď pomáhal Namjoonovi zo zeme.
Mám teraz iní problém, môj obed sa práve otočil hore nohami a chce ísť von. Jimin s Taem sa očividne dobre bavili, asi už zabudli na zlé Taeho kroky, zrážku s Hobim a pád na dlážku pri čom mu Namjoon takmer vykopol slezinu. Bolo to ani nie pred desiatimi minútami.
"V poslednej dobe si väčšia pohroma ako Joon," zavtipkoval Jimin ale keď zbadal moju bledú tvár ihneď prestal.
"Je ti dobre, Gi?" Hobi ma starostlivo hladil po chrbte zatiaľ čo Kooki hľadal fľašu z vodou, ktorú mi ihneď podal. Jin podopieral Namjoona ktorý vyzeral len o niečo lepšie než ja. "Ideme na ošetrovňu Gi, ideš s nami nevyzeráš moc dobre."
YOU ARE READING
The Happiest Stars
FanfictionMin Yoongi je členom známej skupiny BTS. Aby mohol zostať v skupine musí dodržať jedno pravidlo. Žiaden člen nesmie mať sexuálni vstah s iným členo skupini. Je to len jedno pravidlo ale Yoongi zistí že je nesmierne ťažké ho dodržať. Musí odolávať Ho...