11.

179 12 2
                                    

Namjoon nás vytlačil z izby hneď ako mu plne došlo čo doktor práve povedal

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Namjoon nás vytlačil z izby hneď ako mu plne došlo čo doktor práve povedal. Yoongi čaká dieťa. Len som tam stál a zízal ako idiot. Dieťa, srdce sa mi rozbúšilo a znovu ma zasiahla bolesť. Ani neviem ako, ale ocitol som sa aj z ostatnými za dverami. Hlboký a naštvaný Namjoonov hlas ma znovu vrátil do reality.

"Vy idioti!!" Joon si prehrabol tmavé vlasy a bezradne sa chytil za ústa.

"Viete čo sa mohlo vašim hlupym chovaním stať? Gi mohol prísť o dieťa!"

"Takže," vydýchol Jimin. "V dorme budeme mať bábo?" na jeho tvári sa rozšíril nadšení úsmev.

Ako by si neuvedomoval vážnosť situácie. I keď som na Taehyungovei tvári videl rovnaké nadšenie ako u Jimina no došlo mu že by tu asi nemali byť pretože toto nedopadne dobre.

"Mini, pôjdeme niečo hyungovi kúpiť." Schmatol naradosteného modrovláska a tahal ho radšej preč.

"TaeTae, podme do nejakého deckého obchodu. Chcem mu kúpiť tie najrozkošnejšie dupačky aké budú mať. Čo myslíš, modre alebo ružové?" premýšľal zasnene.

Tae sa na staršieho milo usmial, "zatiaľ kúpime plišáka, dobre Mini."

"Prečo?" nechápavo sa ozval Jimini.

"No to ti vysvetlím v aute, dobre." Vyšli z dverí a stratili sa mi z dohľadu.

Pohľadom som prebodol Hibiho ktorý len zarazene stál ako by stále spracúval informáciu o Yoongiho dieťati.

"Dúfam že sa zachováš ako chlap!" venoval som mu naštvaný pohľad.

Nechápem že mohl byť až takto sprostý a nezodpovedný. Hoseoka plne zasiahol fakt že sa možno stane otcom, trochu sa zapotácal a oprel sa o stenu.

Namjoon mi venoval nechápavý pohľad. "Počkaj ako to myslíš? Chceš povedať že ..." jeho pohľad preletel zo mňa na Hoseoka.

"Ano," prerušil som ho uprostred vety. "Yoongi a Hobi spolu spali na tvojej párty." Joonovi padla sánka a chvýľu na mňa prekvapene pozeral.

"No," ozval sa pokojne Kooki ktorý sa doteraz opieral o stenu vedľa dverí do Giho izby. "Hobi nemusí byť otcom."

Prekvapene som sa na neho pozrel. "Ako to myslíš?"

"Myslím to tak ...," poškrabal sa vo vlasoch zatiaľ čo sme ho z Joonom dôkladne pozorovali. Toto sa mi vôbec nepáči.

"Jungkook!" zvýšil som na neho hlas nech už sa vymačkne.

Trochu nadskočil a na tvári sa mu rozlial rozpačitý úsmev.
"Otcom môžem byť aj ja," priznal potichu ale dosť nahlas aby sme tomu rozumeli.

"Ja som asi zle počul," ale pohľad na šokovaného Namjoona mi potvrdil že som rozumel správne.

"Kurva, to neviete na čo slúži ochrana!!" zvreskol som po oboch naštvane. Upútal som viac pozornosti než som chcel pretože sa na nás upreli pohľadi niekoľkých pacientov aj sestier.

The Happiest StarsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora