V tejto časti sa nachádzajú sexuálne scény Boy x Boy!!!
=============================="Ja, nie som tučný len mám v brušku babo!!" zahučal som po Namjoonovi ktorý práve vycúval z príjazdovky a len mi na rozlúčku zo smiechom zamával.
Debil jeden, a čo no tak som bol hladný a zjedol toho trochu viac a hlavne vo všetkom muselo byť kimchi. Ak by to bolo možné mali by začať vyrábať i zmrzlinu s príchuťou kimchi. Ani predstava kimchi zmrzliny mi nezlepšila náladu a tak som sa naštvaný vybral k dverám do dormu. Chcel som odomknúť no zistil som že dvere nie sú zamknuté a až teraz mi došlo že je doma Hoseok. Volal s Joonom keď sme jedli a už bol doma. Dnes toho na mňa bolo naozaj moc nechcem sa znovu pohádať. Rád by som sa s nimi udobril a všetko napravil no nato boli obaja až moc nahnevaný a ja hlúpy. S povzdychom som vošiel do predsiene, rýchle a hlavne potichu som zo seba skopol topánky a dúfal že si moju prítomnosť Hobi nevšimne a mne sa podarí okolo neho nepozorovane prebehnúť na poschodie. Vystrčil som hlavu z predsiene do veľkej moderne zariadenej obývačky. Hoseok sedel na veľkej sedačke a sledoval film. Veľká čierna sedačka v tvare L bola obrátená chrbtom k dverám takže ma nevidel a za to som bol rád. Dáva mi to možnosť prešmyknúť sa nenápadne poza jeho chrbát ku schodisku ktoré je len pár metrov od predsiene a Hoseok na ne nevidí a potom rovno na poschodie a hneď do izby. Ani nezistí že som doma. Pomaly som vyrazil k cieľu svojej cesty. Našľapoval som opatrne na špičky, už som sa dostal okolo jeho chrbta až k schodom.
"Yoongi," Hobiho hlas ma prinútil zastaviť sa.
Kedy zistil že som doma! Pomaly som sa obrátil k nemu dúfajúc že nechce hovoriť o našej hádke. Dnes už nemám silu ani chuť sa s ním hádať. Opieral sa o sedačku a díval sa priamo na mňa. Stačil mi len jeden pohľad na jeho vážnu tvár a bolo jasné že tomu rozhvoru zrejme neujdem.
"Hobi, prosím teraz sa naozaj nechcem znovu hádať. Ja," sklonil som hlavu k zemi aby som sa nemusel dívať na ďalší sklamaný či ublížený výraz. Naozaj ma bolí ak som ja príčinou toho že sa naše slniečko už neusmieva.
"Chcem sa ospravedlniť," skočil mi do reči tak rýchlo že som ani nijako nestihol zareagovať.
"Zachoval som sa ako blbec a moc ma to mrzí, Yoongi." Ospravedlnil sa čo ma prekvapilo.
"Nemáš sa za čo ospravedlňovať to ... to ja som ... šiel som na tú kliniku," povzdychol som si.
Nech sa snažím nahovoriť si čo chcem pravda je že som ohrozil naše dieťa. Nepovedal som im kam idem ani len som neveril že by sme tú situáciu nejako zvládli. Len ja môžem za to čo sa stalo. Som hlupák no nechcem o nich prísť či sa ocitnúť v situácii ako Taehyung. Len pri pomyslený na to ma pichá pri srdci a do očí sa mi zase tisli slzy. Ucítil som jemný Hobiho dotyk na brade. Zdvihol mi hlavu tak aby som sa díval priamo do jeho krásnych očí.
YOU ARE READING
The Happiest Stars
FanfictionMin Yoongi je členom známej skupiny BTS. Aby mohol zostať v skupine musí dodržať jedno pravidlo. Žiaden člen nesmie mať sexuálni vstah s iným členo skupini. Je to len jedno pravidlo ale Yoongi zistí že je nesmierne ťažké ho dodržať. Musí odolávať Ho...