Η Ιφιγένεια αφού τελείωσε το μπάνιο της, άνοιξε την τσάντα που είχε ετοιμάσει η Έλενα και έψαξε για τα εσώρουχα και την πιτζάμα της. Δεν ήταν πουθενά. Έβγαλε από μέσα όλα τα πράγματα που της είχε ετοιμάσει η φίλη της αλλά το μόνο που που βρήκε ήταν ένα σέξι μίνι διάφανο νυχτικό και μερικά δαντελένια μαύρα εσώρουχα. Τα πέταξε θυμωμένη μέσα στην τσάντα: "Έλενα, θα σε πνίξω!" Σίγουρα η φίλη της της έκανε πλάκα. Δεν έπρεπε να την είχε εμπιστευθεί όταν της ζήτησε να την αφήσει να ετοιμάσει εκείνη την τσάντα της.
Το μόνο που μπορούσε να κάνει για την ώρα ήταν να κοιμηθεί με τα ρούχα της. Δεν μπορούσε να εμφανιστεί μπροστά στον Νικόλαμε αυτό το πράγμα ούτε ήθελε να τον αφήσει να πιστέψει οτι ήθελε να τον προκαλέσει. Έβγαλε από την τσάντα το τζιν και την λευκή μπλούζα που η Έλενα της είχε βάλει και τα φόρεσε.
Όταν βγήκε από το μπάνιο ο Νικόλας στεκόταν όρθιος έξω στο μπαλκόνι με τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος και κοίταζε κάπου μακριά.
Η Ιφιγένεια πήγε στην μπαλκονόπορτα: " Εγώ τελείωσα. Αν θέλεις μπορείς να μπεις στο μπάνιο."
Εκείνος γύρισε προς το μέρος της και όταν την είδε, τα φρύδια του υψώθηκαν με απορία: " Πας κάπου;"
Η Ιφιγένεια κοκκίνησε: " Όχι αλλά ξέχασαν να μου βάλουν πιτζάμα στην τσάντα, οπότε θα κοιμηθώ με τα ρούχα."
Ο Νικόλας χαμογέλασε σα να μην πίστευε την δικαιολογία της αλλά μετά πήρε την τσάντα του και χάθηκε στο μπάνιο.
Η Ιφιγένεια βγήκε στο μπαλκόνι. Αν και μόλις είχε κάνει μπάνιο είχε ήδη ιδρώσει. Ο καιρός παρότι ήταν φθινόπωρο ήταν ιδιαίτερα ζεστός και υγρός. Κάθισε στο σαλόνι από μπαμπού και το θολωμένο της μυαλό άρχισε και πάλι να γυρίζει στα προβλήματά της. Σηκώθηκε και μπήκε πάλι στο δωμάτιο. Πήγε και πήρε τη σαμπάνια και ένα ποτήρι και βγήκε στο μπαλκόνι. Με πολλή προσπάθεια άνοιξε το μπουκάλι και άρχισε να πίνει.
Ο Νικόλας βγήκε από το μπάνιο φορώντας ένα μπουρνούζι. Η Ιφιγένεια δεν ήταν στο δωμάτιο. Την είδε στο μπαλκόνι με ένα ποτήρι στο χέρι.
Όταν στάθηκε όρθιος δίπλα της εκείνη γύρισε και τον κοίταξε και είπε εύθυμα: " Τελείωσες; Φέρε ένα ποτήρι να σου βάλω σαμπάνια, καλή είναι."
Το μεθυσμένο χαμογελό της τον εξόργισε: " Γιατί πίνεις; Τόσο δύσκολος σου είναι αυτός ο γάμος; Εγώ θα έπρεπε να έχω πρόβλημα, όχι εσύ."
CZYTASZ
ΦΗΜΕΣ
RomansΗ Ιφιγένεια αφού τελείωσε τις σπουδές της στο εξωτερικό επιστρέφει στην Ελλάδα για να αναλάβει την διαφημιστική εταιρία του πατέρα της. Ο Μανώλης Μαυρωνάκης, ο πατέρας της Ιφιγένειας, μπορεί να έχει έχει αριστοκρατική καταγωγή αλλά δούλεψε πολύ σκλ...