Κεφάλαιο 51

5.1K 490 68
                                    

Όταν η Ιφιγένεια με τον Μάρκο σηκώθηκαν για να φύγουν ο Νικόλας έκανε να σηκωθεί για να πάει να της μιλήσει. Ήθελε να την σταματήσει. Δεν άντεχε να την βλέπει με τον Μάρκο. Το αλκοόλ που κυκλοφορούσε στο αίμα του είχε κάμψει όλες του τους ενδοιασμούς. Δεν τον ένοιαζε τίποτα. Το μόνο που μπορούσε να σκεφτεί ήταν οτι ήθελε να πάει κοντά της όμως ένα ψυχρό χέρι που έσφιξε το μπράτσο του τον σταμάτησε : " Που ετοιμάζεσαι να πας;"

Εκείνος απομάκρυνε το χέρι της Χαράς από πάνω του: " Άσε με ήσυχο. Θέλω να μιλήσω στην Ιφιγένεια."

Εκείνη έσκυψε στο αυτί του για να μην τους ακούσουν οι υπόλοιποι και του είπε: "Και τι σε κάνει να νομίζεις οτι η πρώην γυναίκα σου θέλει να σου μιλήσει; Την είδα στην τουαλέτα και μου είπε οτι πλέον είναι ζευγάρι με τον Μάρκο και δεν την νοιάζει τίποτα. Το μόνο που θέλει είναι να τελειώνει με τον γάμο σας."

Ο Νικόλας αισθάνθηκε πάλι τον εγωισμό του να θίγεται όμως ακόμη ήθελε να τον αγνοήσει και να πάει να της μιλήσει. Του είχε λείψει και έπρεπε να της το πει. Σηκώθηκε και έσπρωξε την καρέκλα πίσω αλλά όταν κοίταξε προς το μέρος της Ιφιγένειας είδε τον Μάρκο να την αγκαλιάζει τρυφερά και να την οδηγεί προς την έξοδο.

Με έναν ξαφνικό πόνο να του σκίζει την καρδιά, κάθισε πίσω στο κάθισμά του και γέμισε το ποτήρι του πάλι με κρασί. Η Χαρά δίπλα του χαμογέλασε με ικανοποίηση.


Μόλις βγήκαν στον καθαρό αέρα, η Ιφιγένεια πήρε μερικές βαθιές ανάσες για να συνέλθει, ενώ ο Μάρκος την κρατούσε στην αγκαλιά του για να την στηρίξει.

"Ιφιγένεια, δεν ακούω τίποτα, θα πάμε αμέσως σε ένα νοσοκομείο. Αν δεν έβλεπα εγκαίρως οτι έχασες το χρώμα σου και δεν προλάβαινα να σε κρατήσω θα έπεφτες."

"Ελπίζω να μην κατάλαβε κανείς εκεί μέσα τίποτα." Στην φωνή της φαινόταν η αγωνία.

"Μην ανησυχείς, ο Στεφάνου δεν κοίταζε εκείνη την στιγμή." Ο Μάρκος έβριζε από μέσα του αυτόν τον άντρα που έκανε την Ιφιγένεια τόσο αδύναμη. Έφτασαν στο αυτοκίνητό του και εκείνος της κράτησε την πόρτα για να μπει.

Στην διαδρομή, η Ιφιγένεια έκλεισε τα μάτια της και από τα κλειστά της βλέφαρα έτρεξαν δάκρυα. Η αναστάτωση της προφανώς οφειλόταν στο οτι τον είδε και μάλιστα μαζί με την Χαρά, έτσι μόνο μπορούσε να ερμηνεύσει η ίδια την τραγική κατάστασή της. Έπρεπε όμως να το πάρει απόφαση ότι ο Νικόλας δεν είχε ποτέ αληθινά αισθήματα για εκείνη.

ΦΗΜΕΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora