Kεφάλαιο 66

5.5K 513 36
                                    

Στον δρόμο ο Νικόλας ήταν σιωπηλός αλλά η Χαρά μιλούσε συνεχώς και έδειχνε ιδιαίτερα χαρούμενη.

"Νικόλα, τα μέσα μας έχουν εκθέσει. Ο πατέρας μου μου γκρινιάζει κάθε μέρα.Γιατί δεν ανακοινώνουμε επίσημα οτι είμαστε μαζί;"

"Εννοείς να κάνουμε αρραβώνα;"

Η Χαρά δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά της που εκείνος δεν έδειχνε να εναντιώνεται σε αυτά που του έλεγε.

"Ναι κάτι τέτοιο. Να ξέρουν όλοι οτι είμαστε αρραβωνιασμένοι ώστε να μην μας κατηγορούν και ιδίως εμένα οτι σε έκλεψα παράνομα από την Ιφιγένεια."

Ο Νικόλας στο άκουσμα του ονόματός της αισθάνθηκε το γνωστό πια πυρωμένο χέρι να σφίγγει την καρδιά του. Αυτό το χέρι τον έκανε να υποφέρει κάθε φορά που το πρόσωπό της εμφανιζόταν στις αναμνήσεις του και κάθε φορά που κοίταζε την φωτογραφία που της είχε κλέψει σε μια από τις χαρούμενες στιγμές τους και την είχε πάντα στο κινητό του να την κοιτάζει όταν η έλλειψή της γινόταν ανυπόφορη.

Σκέφτηκε οτι πλέον έπρεπε να βάλει ένα τέλος σε όλα αυτά και έτσι απάντησε στην Χαρά.

"Ωραία, θα κανονίσω συνάντησή με τα μεγαλύτερα μέσα για να τους εξηγήσω την κατάσταση και να τους πω ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος σου στην ζωή μου. Ικανοποιημένη;"


Ο Νικόλας μπήκε στο εστιατόριο με την Χαρά κρεμασμένη  κτητικά στο μπράτσο του να μοιράζει χαμόγελα. Κοίταξε αδιάφορα γύρω του αλλά τα μάτια του κόλλησαν πάνω στην Ιφιγένεια μόλις την εντόπισε σε μια μεγάλη παρέα μπροστά του. Η καρδιά του άρχισε να χορεύει στο στήθος του και τα μάτια του έμειναν μαγεμένα να την κοιτάζουν. Ρουφούσε την εικόνα της όπως ο διψασμένος το νερό. Δεν μπορούσε να φανταστεί πόσο πολύ του είχε λείψει.

Η κίνηση της Χαράς δίπλα του τον επανέφερε στην σκληρή πραγματικότητα και όταν συνειδητοποίησε την κατάσταση παρότι ποτέ στην ζωή του δεν είχε χτυπήσει γυναίκα ήθελε να μπορούσε να την χτυπήσει. Όλα τα είχε κάνει με σχέδιο. Ήθελε και πάλι να πληγώσει την Ιφιγένεια. Κατάπιε τον θυμό του  και στράφηκε προς την Χαρά: " Τι συμβαίνει εδώ;" Ρώτησε τάχα αδιάφορα.

Εκείνη με τα μάτια της στην παρέα μπροστά της είπε: "Είναι μια καλή πρώτη ευκαιρία να δείξουμε οτι είμαστε επίσημα μαζί  με την παρουσία της Ιφιγένειας. Έτσι όλοι θα ξέρουν οτι χωρίσατε και οτι εκείνη αποδέχεται τον δεσμό μας. Συμφωνείς;"

ΦΗΜΕΣWhere stories live. Discover now