Η Έλενα υποδέχτηκε με ενθουσιασμό την φίλη της. Είχε να την δει από τον γάμο της. Όταν η Ιφιγένεια μπήκε στο σαλόνι κοίταξε ερωτηματικά την Έλενα : " Οι δικοί σου δεν είναι εδώ;"
"Λείπουν σε επαγγελματικό ταξίδι. Κάθησε. Ο Νικόλας τι κάνει;"
Η Ιφιγένεια έκανε έναν μορφασμό πριν απαντήσει: " Μια χαρά είναι."
Η Έλενα σοβάρεψε: " Ναι, διάβασα τα άρθρα. Μην δίνεις σημασία. Ξέρεις οτι όλοι αυτοί την τρίχα την κάνουν τριχιά."
Η Ιφιγένεια χαμογέλασε στην φίλη της : " Από την μέρα που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα πάντα γράφουν αρνητικά άρθρα για εμένα. Έχω συνηθίσει. Δεν με πειράζουν όλα αυτά, πια."
Η φίλη της την κοίταξε. Ήταν σίγουρη οτι η πάντα περήφανη φίλη της υπέφερε αλλά δεν το έδειχνε: " Ο Νικόλας τι σου είπε;"
"Ξεχνάς οτι με το Νικόλα δεν έχουμε κάνει αληθινό γάμο; Στο σπίτι σχεδόν δεν βρισκόμαστε και μιλάμε ελάχιστα. Εκείνος συνεχίζει να έχει τις φίλες του και εγώ έχω πολύ δουλειά."
Αργότερα η Έλενα άνοιξε ένα κρασί και κάθισε δίπλα στην φίλη της στο πάτωμα. Ενώ έπιναν άρχισαν να συζητούν για τα θέματα της δουλειάς της Ιφιγένειας και να γελούν με αστεία γεγονότα που της είχαν συμβεί στο γραφείο.
Η Ιφιγένεια πριν ακόμη φτάσει η πίτσα είχε αισθανθεί το αλκοόλ να κυκλοφορεί στο σώμα της αλλά το ευγνωμονούσε για αυτή την ελαφριά έλλειψη συγκέντρωσης που της προκάλεσε. Έπιανε συχνά το ανήσυχο βλέμμα της φίλης της πάνω της αλλά προτίμησε να το αγνοεί.
Όταν πέρασε η ώρα η Έλενα ρώτησε την σχεδόν μεθυσμένη Ιφιγένεια : " Είναι πολύ αργά. Δεν θα ανησυχεί ο Νικόλας;"
Εκείνη γέλασε δυνατά: " Γιατί να ανησυχήσει; Δεν έχουμε καμία σχέση μεταξύ μας. Απλά μένουμε στο ίδιο σπίτι." Μετά από λίγο έπιασε το χέρι της φίλης της και είπε με παράπονο : "Λέναααα, δεν πρέπει ποτέ να αγαπήσω έναν άντρα σαν αυτόν. Όμως έχω παγιδευτεί από την μοίρα μαζί του." Ξάπλωσε στην ποδιά της φίλης της : " Λένααα μόλις τελειώσουν όλα αυτά θα φύγω." Έκλεισε τα μάτια της.
Η Έλενα χάιδεψε τα μαλλιά της φίλης της: " Ιφιγένεια, θέλεις να κοιμηθείς εδώ σήμερα;"
"Μμμμ. Ας κοιμηθούμε παρέα σήμερα."
Ο Νικόλας αφού ξεκαθάρισε στην Νόρα οτι δεν θα δεχόταν ποτέ ξανά τέτοια συμπεριφορά αν ήθελε να μείνουν φίλοι, γύρισε στο τραπέζι αλλά η Ιφιγένεια είχε ήδη φύγει. Ο σερβιτόρος του έδωσε το σημείωμα με την μία λέξη. Μόλις το διάβασε έβρισε μέσα από τα δόντια του. Είχε χάσει την ευκαιρία να της μιλήσει και μετά από ότι συνέβη ήταν σίγουρος οτι εκείνη δεν θα του έδινε εύκολα άλλη ευκαιρία.
YOU ARE READING
ΦΗΜΕΣ
RomanceΗ Ιφιγένεια αφού τελείωσε τις σπουδές της στο εξωτερικό επιστρέφει στην Ελλάδα για να αναλάβει την διαφημιστική εταιρία του πατέρα της. Ο Μανώλης Μαυρωνάκης, ο πατέρας της Ιφιγένειας, μπορεί να έχει έχει αριστοκρατική καταγωγή αλλά δούλεψε πολύ σκλ...