Είναι φθινόπωρο δεύτερη καλύτερη εποχή του χρόνου. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε αλλά μου αρέσουν οι βροχές και τα χιόνια. Κάθε πρωί ξυπνάω στις 7:00 ώστε να πηγαίνω στο σχολείο με τα πόδια. Η πρώτη εβδομάδα πέρασε ευχάριστα ήρθαν όλα τα παιδιά από την πρώτη, τώρα δεν είμαστε εμείς οι μικρότεροι. Σήμερα θα γνωρίσουμε δύο καινούργιες καθηγητές που πέρασε δεν τους είχαμε. Ο ένας είναι για το μάθημα της πληροφορικής και ο άλλος είναι για το μάθημα της φυσικής.
Συγνώμη ακόμα δεν σε συστήθηκαν. Με λένε εκεί Kim Αρετή και μένω στη Σεούλ. Έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό. Επίσης είμαι αρκετά καλά οικονομικά, όταν η μαμά μου χώρισε βρήκε έναν κύριο (το ονομα του στην συνεχεια του βιβλιου) ο οποίος στην αρχή δεν της άρεσε καθόλου, αφού τον γνώρισα καλύτερα (και δεν εννοώ ότι έμαθε για την περιουσία του) τον αγάπησε πραγματικά και κατέληξαν να είναι μαζί.
Τέλος πάντων με λίγα λόγια έχω έναν πλούσιο πατριό που το νιώθω σχεδόν σαν πατέρα μου. Επιπλέον πάντα ήθελα να μάθω πιάνο και φέτος τον Δεκέμβριο θα αρχίσω μάθημα. Γιατί θα αρχίσω το Δεκέμβριο;;; Γιατί δεν είχαμε βρει δάσκαλο.
Πίσω στο θέμα μας τώρα
" Ελάτε εδώ παιδιά" είπε ένας γέρος καθηγητής περίπου 47 -50 χρονών
"είστε τα μόνα παιδιά που έχετε κάτω από 14 στη Φυσική και είστε παιδιά του 18 μισό αν συνεχίσετε έτσι Θα σας κάνουμε ιδιαίτερα. Αυτο αποφάσισε το σχολείο. Αυτό ήθελα να σας πω, θα τα πούμε στο μάθημα"
Είπε και βγήκαμε από την αίθουσα των καθηγητών. Και αυτός μάλλον ήταν ο φυσικός μας. Τέλεια!! Χτύπησε το κουδούνι και μπήκαμε στις τάξεις μας.
~~~~~~~~~~~~
Είχε περάσει ένας μήνας και τα πω χάλια στη φυσική. Αυριο μόλις τελειώσουμε το ωράριο του σχολείου θα μου κάνει ιδιαίτερα ο φυσικό.
Είναι απλά τέλειος!!! Ολα αυτά τα χρόνια δεν ήξερα τίποτα από Φυσική και τώρα έχω μάθει κάποια πράγματα. Αλλά ακόμα είμαι άχρηστη😂. Ετσι αύριο θα κάνω το πρώτο μάθημα μαζί του. Επιπλεον θα κάνω μόνο εγώ μάθημα γιατί τα άλλα δυο παιδιά είχαν βελτιωθεί πολυ. Έτσι μου είπε δηλαδή ο φυσικός.
Επισης μου ζητησε να πάω στη βιβλιοθήκη και να του βρω ένα βιβλίο για αύριο. Έτσι λοιπόν μπήκαμε στη βιβλιοθήκη, ρώτησα την βιβλιοθηκάριο που είναι το βιβλίο που έψαχνα και πήγα στον διάδρομο 6. Εκεί υπήρχε ένα παιδί με......μπλε μαλλιά. Δεν έδωσα και πολύ σημασία.
Γύρισα στη βιβλιοθήκη και έψαχνα ενα κοκκινο νομίζω βιβλίο. 'αυτό είναι' σκέφτηκα αποθηκευμένη. Γιατί απογοητευμένη;; Επειδή ήταν ένα χοντρό, κόκκινο βιβλίο, με 730 σελίδες και εχει ως επικεφαλίδα 'Φυσική'. Ξεφύσηξε και το τράβηξα προς τα έξω.
Το θέμα είναι ότι ήταν πολύ βαρύ και αφού το τράβηξα έπεσα κάτω μαζί του.
" Είσαι καλά;" ρώτησα το παιδί με τα γαλάζια μαλλιά και μου έδωσε το χέρι του.
"Ευχαριστώ πολύ " είπα και έσκυψα να πάρω το βιβλίο. Μου χαμογέλασε και συνέχισε να ψάχνει στην βιβλιοθήκη. Πήρα τα βιβλία και άρχισα να περπατάω για να βρω την έξοδο. Πριν φύγω από το διάδρομο γύρισα ξανά το κεφάλι μου και τον είδα να με κοιτάει!! Είχα κοκκινίσει.
Απο τις σκέψεις μου με έβγαλε ο φυσικός.
"Αρετή βρήκες το βιβλίο;;" ρώτησε
"Ναι " απάντησα κι του το έδωσα. Μα καλά αφού ήρθε μέχρι την βιβλιοθήκη γιατί δεν πήγε να πάρει το βιβλίο μόνος του. Τέλος πάντων. Στο θεμα μας ....νομίζω πως είναι ερωτευμενη!!! Με έναν άγνωστο. Τέλεια!!
[...]
"Tae είσαι σπίτι;;" φώναξα αλλά δεν πήρα απάντηση. Μάλλον πήγε βόλτα με τους φίλους του.
Ααα επίσης οι γονείς μας έχουνε φύγει ταξίδι οπότε είμαστε μόνοι μας στο σπιτι. Ακούσα αρκετή φασαρία απέξω τετοια ωρα μονο ο Taehyung έρχεται και μάλλον ήρθε με την παρέα του.
Γενικά η παρέα του είναι που έχει πολύ πλάκα και μου αρέσει πολύ όταν είμαι μαζί τους και ναι με θέλουν στην παρέα τους δεν έχουν θεμα. Παρολο που εγω και ο Tae ήμαστε ετεροθαλής αδέρφια αγαπάμε ο ένας τον άλλον σαν να ήμαστε πραγματικά αδέρφια. Χτύπησαν το κουδούνι αλλά ο Tae ανοιξε με τα κλειδιά του.
"Τι κάνεις αδερφούλα;;" ρώτησε ο tata ( είναι το χαϊδευτικό του ).
"Καλά, πως και είστε όλοι μαζί. Δεν θα έπρεπε να είναι ο κάθε ένας στην σχολή του;;" ρώτησα
"Είπαμε να βρεθούμε αφού δεν είχαμε σχολη " απάντησε ο jimin.
"Δεν μας θέλεις;;" ρώτησε ο kookie με πονηρό αλλά παντα φιλικο χαμόγελο. Του χαμογέλασα και το αφησα να περάσει έτσι.
"Εγώ παω πανω, εχω διάβασμα"
"Δεν θα κάτσεις μαζί μας" παραπονέθηκε ο Tae.
"Μα εχω διάβασμα" είπα ακριβώς με το ίδιο ύφος.
"Καλά" είπε αποφασίστηκα και άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλιά μέχρι που άκουσα τις μαγικές λέξεις.
~~~~~~~~~~~~~~
Γεια σας!!!
Τι κάνετε;;
Πως σας φάνηκε το πρωτο κεφαλαιο του νέου μου βιβλίου;;;
Αυτά για την ώρα.
Γεια σας!!!
YOU ARE READING
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??