Κεφάλαιο 30ο

160 24 0
                                    

"Ευχαριστώ" είπα και άρχισα να τρέχω με προορισμό το σπίτι της Lena.

Μόλις έφτασα χτύπησα το κουδούνι και δεν άργησε μα ανοίξει. Όντως εκλέγαι και φαινόταν χάλια. Έπεσε στην αγκαλιά μου. Την αγκάλιασα χωρίς δεύτερη σκέψη.

"Αρετή είναι μαλάκας, ηλίθιος, βλάκας....πήγε και φασωθηκε με άλλη" είπε ενώ με ήταν ακόμα στην αγκαλιά της.

"Αρετή απο πότε άρχισες να κανεις κοιλιακούς και έχεις σφιξει τόσο;;" ρώτησε ενώ έπιανε τους κοιλιακούς μου. Γέλασα αυθόρμητα και άρχισα να πηγαίνω προς την είσοδο. Αφού μπήκαμε μέσα έκλεισα την πορτα με το πόδι μου και επιτέλους γύρισε και με κοίταξε στα μάτια. Δεν είπε τίποτα απλά με κοιτούσε στα μάτια.

"Θέλω απλά να με ακούσεις. Μπορείς;;" ρώτησα ευγενικά και αμέσως έσπασε την αγκαλιά που νε είχε τόση ώρα.

"Λεγε" είπε και σκούπισε τα δάκρυα της. Άρχισα να της διηγούμαι τι ακριβώς έγινε...

"......και με φίλησε στο μάγουλο αλλά εσυ νόμιζε πως με φιλούσε" τελείωσα

"Οκ..." είπε και φαινόταν πως σκεφτόταν.

"Αρα...;;"

"θελω να το σκεφτώ...."

"Δεν έχω θέμα κάτσε και σκέψου το όσο θες απλά ήθελα να ξέρεις πως είσαι τα πάντα για εμένα και δεν θα έκανα κάτι με κάποια. Σε αγαπω" συμπλήρωσα και με κοίταξε έκπληκτη. Ναι δεν της έχω πει ποτέ ότι την αγαπώ γιατί δεν μου ήταν εύκολο αλλά τώρα ένιωσα ότι έπρεπε να της το πω και χαίρομαι που επιτέλους το έκανα. Δεν πήρα απάντηση έτσι πήγα προς την πόρτα και πριν προλάβω να την ανοίξω έπιασε το χέρι μου. Γύρισα να την κοιτάξω και απλά με φιλισε γλυκά.

Ανταπέδωσα απεφθια στο φιλί χωρίς δεύτερη σκεψει. Τοποθέτησε τα χέρια της γύρο από τον λαιμό μου και εγώ στην λεπτή μέση της. Άρχισα να πήγένω προς το σαλόνι ενώ το φιλί μας γινόταν ποιο βαθύ και παθιασμένο. Είχαμε φτάσει μπροστά από τον καναπέ και αντί να την βάλω στον καναπέ, την πήρα σε στυλ νύφης και την ανέβασα στο δωμάτιο της χωρίς να σπάσω το φιλί μας.

"Σε θέλω" προσπάθησε να πει μέσα από το φιλί μας και τότε ήταν που ο Junior Jimin άναψε για τα καλα. Την έβαλα πάνω στο κρεβάτι και άρχισα να της βγάζω τα ρούχα σιγά σιγά. Αφού τα έβγαλα και εγώ την κοίταξα και μπήκα μέσα της.

Το επόμενο πρωί

Lena Pov

"Μμμ...καλημερα μωρό μου" είπα στον Jimin που από ότι φαίνεται είχε ξυπνήσω εδώ και πολύ ώρα και απλά με κοιτούσε. Με το που πήγα να σηκωθώ

Teacher?!Where stories live. Discover now