Κεφάλαιο 32ο

258 28 8
                                    

Με ακούμπησε σιγά σιγά στον καναπέ και αφού κάθισε δίπλα μου πήρε τον υπολογιστή στα πόδια του.

"Λοιπόν για να δούμε τι έκανε το κορίτσι μου" είπε αυστηρά αλλά της δυο τελευταίες λέξεις της είπε γλυκά.

"Λοιπόν.......να σε...και....."

"φερε μου εδώ να δω" είπα λίγο νευριασμενα και του άρπαξα το λαπτοπ από τα χέρια. Κοίταξα το όνομα μου και ΝΑΙΙΙΙ!!!

"ΝΑΙ μωρό μου πέρασα!!!" φώναξα και αγκάλιασα τον Yoongi.

"το ξέρω" είπε και χαχανισε. Τον κοίταξα δολοφονικά γιατι δεν μου το έλεγε. Νόμιζα ότι δεν πέρασα και δεν ήξερε πως να μου το πει. Δεν φταίω εγώ, αυτός φταίει.

"δεν το πιστεύω...."

"το πιστεύω όμως εγώ" είπε και γελάσαμε. Του έδωσα ελαφριά μια μπουνιά στο μπράτσο. Ναι με πείραζε όπως δηλαδή έκανε κάθε φορά που έλεγα κάτι και μπορούσε να πει κάτι και να μου σπάσει τα νεύρα 😂.

Κάθισε δίπλα του και πέρασε το χέρι του πάνω από τους ωμός μου. Χώθηκα κάτω από το χέρι του και γύρισα πάνω το κεφάλι μου ωστε να μπορώ να τον βλέπω. Με φίλησε και του χαμογέλασα.

"το ξερά ότι θα περάσεις" είπε και με αγκάλιασε σφιχτά. Εγώ πάλι δεν το ήξερα αλλά δεν του το έλεγα γιατί μια φορά που το είπα το μετάνιωσα το βραδυ. Καλά όχι τελείως 😏 αλλά το επόμενο πρωί δεν μπορούσα να κουνιθώ. Καταλάβαινετε........Οπότε δεν του το ξανά ανέφερα ποτέ.

[...]

"Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας" είπε ο Jimin και ενωσαμε τα ποτήρια μας. Καθόμασταν όλοι μαζί στον καναπέ και είχαμε μπύρες και πίτσα. Ναι ωραία περνούσαμε. Οι τέσσερις μας καθόμασταν και τώρα καλοκαίρι!!!

"Λοιπόν κορίτσια η τελευταίας χρόνια ήταν και τώρα θα δείτε πως είναι να σπουδάζεις και να δουλεύεις" είπε ο Yoongi και με αγκάλιασε.

"θα δείτε και έναν διαφορετικό κόσμο" είπε ο Jimin.

Μετά από 5 χρόνια

Πλέον συγκατοίκουσα μαζί με τον suga και ήμουν έγκυος στο παιδί μας. Ήμουν στον 7 μήνα και με πρόσεχε αφάνταστα πολύ. Βγαίναμε συχνά έξω και βλέπαμε πως θα κάνουμε το δωμάτιο του μικρού. Ναι είναι αγοράκι. Η Lena γέννησε πριν 1 μήνα σχεδον ένα πανέμορφο κοριτσάκι που μοιάζει στον Jimin. Καταλαβαίνετε θα βγει μια κουκλαρα που θα την θέλουν όλοι. Και δεν το περίμενα ούτε από τον Jimin ούτε από τον suga τέτοια συμπεριφιρα. Για τον Jimin οκ αλλά για τον Suga νόμιζα ότι θα με παρατουσες κάποια στιγμή με ελαφρά πηδηματάκια αφού του το ανέφερα 😂. Τελικά όμως είναι δίπλα μου και με υποστηρίζει απίστευτα πολύ.

Teacher?!Where stories live. Discover now