Τον ακούσαμε να φωνάζει και μετά να το κλείνει. Μπήκε μέσα αρκετά θυμωμένος και μετα με σήκωσε στον πίνακα. Σηκώθηκα και μου έδωσε μια άσκηση την έγραψα στον πίνακα και......
Δεν μπορούσα να την λύσω ήταν δύσκολη και δεν με βοηθούσε καθόλου και αυτός!!! Με κοιτούσε και περίμενε. Κάποια στιγμή σηκώνεται και έρχεται κοντά μου. Αμήν!! Επιτέλους θα με βοηθήσει.
"Η άσκηση είναι εξαιρετικά εύκολη...." είπε με ήπιους τόνους. Αλλά δεν σταμάτησε εκεί συνέχισε
"Ενα οποιοδήποτε παιδι θα μπορούσε να την λύσει, και εσύ δεν μπαινεις καν στον κοπο να σκεφτείς!!! Είναι απλό*είπε και χτύπησε το μαρκαδόρο πανω στον πίνακα*....Απλά πρέπει να βάλεις το κεφαλάκι σου να σκεφτεί!!" Ήμουν έτοιμη να κλάψω. Τα μάτια μου είχαν βουρκόσει. Δεν ξέρω γιατί συμπεριφέρεται έτσι. Αυτος δεν ο Yoongi που γνώρισα χθες!! Τελείωσε την άσκηση και χτύπησε το κουδούνι. Αμέσως έτρεξα προς την πορτα και βγήκα εξω.
"Αρετή!!!" Τον άκουσα να λέει από πίσω μου αλλά ούτε που γύρισα να κοιτάξω. Απλά ήθελα να ξεφύγω απο αυτο που έγινε μόλις τώρα.
~~~~~~~~~
Μα είναι δυνατόν αυτός ο καθηγητής να συμπεριφέρεται έτσι σε μαθήτρια, με έκανε ρεζίλι μπροστά σε όλη την τάξη!!!!! Και τι είπε στο τηλεφωνώ που τον έκανε τόσο πολυ να νευριάσει;;; Ναι είμαι σίγουρη πως δεν είναι έτσι ο συγκεκριμένος καθηγητής κάτι έγινε και νευριάσε και στο τέλος έβγαλε τα νεύρα του πανω μου.
Καθόμουν και κοιτούσα την θέα που είχα μπροστά μου. Ήταν πανέμορφα!!! Πάντα ερχόμουν εδώ για να χαλαρώσω και πάντα έπιανε. Χάνουμουν στις σκέψεις μου και σκεφτόμουν διάφορα πράγματα εκτός απο το πρόβλημα μου. Το σχολείο είναι τεράστιο!!! Έτσι πάντα υπήρχε ενα μέρος για να είσαι μόνος σου και αυτο ήταν το δικό μου.
Πήρα το μπλοκάκι μου και άρχισα να ζωγραφίζω, δεν ξέρω τι, απλά ότι μου έβγαινε εκείνη τη στιγμή. Κάποια στιγμή τελείωσα και κοίταξα την ζωγραφιά μου.
DU LIEST GERADE
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??